ام وی ام ایکس22 محصولی منطبق با خواسته‌های مشتریان

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | 3 نظر

ام وی ام ایکس22 محصولی منطبق با خواسته‌های مشتریان

طبق اعلام رسمی آمارهای فروش شش ماهه اول 96  

ام وی ام ایکس22 محصولی منطبق با خواسته‌های مشتریان

با رشد شاخصه‌های اقتصادی و نشانه های دور و نزدیک از ثبات بازار سرمایه در بخش‌های مختلف و همچنین ثبات نسبی رشد تورم، شکل تقاضا و نیازهای مردم از بستر نیازهای روزانه به سمت نیازهای بالقوه آنان میل می‌کند. این اتفاق در خصوص نیازی همانند حس داشتن یک خودرو شخص در ایران همواره با جذابیت زیادی از سوی خریداران روبرو بوده  است. جمعیت جوان و سطح تحصیلات بالا و همچنین دستیابی سریع و اطلاع از آخرین تغییرات و محصولات خودرویی در برندهای مختلف جهان همواره جامعه ایرانیان را مشتاق به خرید خودرو‌ها و محصولات بروز و با امکانات جدیدتری می‌کند. شاخصه های خرید خودرو در ایران نیز تا حدودی مشخص است. جامعه جوان ایرانی همواره به دنبال خودرویی با طیف وسیعی از امکاناتی است که در عین حال قدرت خرید آن را داشته باشد.

در سال جاری ورود خودروهای مختلف به بازار خودرویی ایران، خریداران را با انتخاب های گوناگونی مواجه کرده است. اما بواقع چه خودرویی و با چه معیارهایی از نظر مشتریان مهم و شاخص انتخاب یک خودرو خوب خواهد بود ؟

ام وی ام ایکس 22

آمارها نشان می‌دهد جامعه ایرانی همواره به دنبال خودرویی است که نیاز‌های مختلفی را در حوزه حمل‌و‌نقل  پاسخگو باشد. از سوی دیگر این خودرو باید ظاهری جذاب و بروز را داشته باشد. برخی از مالکان ایرانی معمولا بطور غیر مستقیم وضعیت اجتماعی خود را با مدل خودرو مصرفی خود به مخاطبان خود اعلام می‌کنند. این جایگاه اجتماعی در بین همکاران، اقوام، دوستان و سایرین بیشتر مورد توجه است. از سوی دیگر وجود طیف وسیعی از امکانات و آپشن های مختلف در خودرو می‌تواند خودرو مذکور را برای انتخاب نهایی جذاب تر کند. اما مهمترین نکته در خرید یک خودرو قیمت نهایی و شرایط فروش محصول است، البته این اصل نه در ایران بلکه در تمام بازارهای جهانی بعنوان یکی از محوری ترین معیارهای انتخاب خودرو برای مشتریان است. اما در حال بازار ایران چه خودروهایی را با این خصوصیات در حال عرضه دارد؟ مشتریان چه خودرویی را می‌توانند با اعتماد و اطمینان بیشتری مورد ارزیابی قرار دهند؟

“طبق آمار اعلامی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، بیشترین تیراژ تولید خودرو‌های سواری در بین شرکت‌های بخش خصوصی، مربوط به «شرکت مدیران خودرو» بوده است و این شرکت توانسته در شش ماه ابتدایی سال 96 تیراژ تولید خودرو های خود را به عدد 32 هزار و 372 دستگاه برساند. با توجه به این آمار، مدیران خودرو با افزایش 6/ 36 درصدی تولید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته مواجه شده است. بیشترین تیراژ در آمار تولید شش ماهه مدیران خودرو نصیب مدل ام‌وی‌ام X22 بوده است.” همچنین بر اساس آخرین ارزیابی های صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI خودرو ایکس22 توانسته با کسب رتبه چهارم در بین رقبای خود رضایت مشتریان را جلب کند و در شاخصه‌های مختلف این ارزیابی نمره بالایی را دریافت کند.

ام وی ام ایکس 22 خودرویی است که در اواسط زمستان سال 95 به بازار ایران عرضه شد و در این مدت کوتاه توانست به یکی از پرفروش ترین خودرو های سگمنت خود تبدیل شود. این اتفاق خودبه خودی نبوده و این محصول با توجه به معیارهای مد نظر مشتری بعنوان یکی از اصلی ترین گزینه‌های خرید در این مدت کوتاه تبدیل شده است. برخورداری از طیف وسیعی از امکانات روز و جذاب و همچنین برخورداری از طراحی مدرن و منسجم در کنار قیمت مناسب و شرایط فروش آن را به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای تولید شده در سال 96 تبدیل کرده است. این خودرو که از یک موتور 1500 سی‌سی بهره می‎‌برد در دو تیپ مختلف گیربکس اتوماتیک و دنده ایی عرضه می‌شود. بهرمندی از ظاهری جذاب و طراحی مدرن و شیک در این محصول باعث شده است بیش از رقبا مورد توجه مشتریان قرار بگیرد. امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم مولتی مدیا چند منظوره مجهز به مانیتور لمسی 8 اینچی، امکان رانندگی در دو حالت پرشتاب (SPORT) و کم مصرفِ‌اقتصادی (ECO) ، رینگ های آلومینومی 16 اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، سیستم های ABS و EBD و در نهایت بهرمندی از بدنه دو رنگ از جمله آپشن های بی‌شمار این محصول میان رده قیمتی است. شرایط فروش این خودرو نیز از دیگر عوامل موفقیت این خودرو نسبت به سایر رقباست. مشتریان این خودرو می‌توانند تنها با پیش پرداخت 25 درصد قیمت خودرو در زمان ثبت نام و پرداخت 10 درصدی بعنوان پیش پرداخت دوم خودرو خود را با سررسید حدود یکماهه و نیم و با دریافت سود مشارکت 22 درصدی تحویل گرفته و الباقی قیمت خودرو را بصورت اقساط منعطف و در مدت زمان 36 ماهه پرداخت نمایند. این شکل پرداختی بهترین فرصت ممکن برای خرید یک خودرو مطمئن با کمترین میزان پرداخت اولیه است.

در مجموع می‌توان نتیجه گرفت مشتریان بازار خودرو ایران به دنبال محصولاتی هستند که ضمن قابلیت اعتمادپذیری در ایمنی و کیفیت تولیدی ، از طیف وسیعی از امکانات رفاهی و شرایط خوبی بهرمند باشد. تجربه نشان داده است بهترین خودروها توسط مشتریان شناسایی شده و رشد چشمگیر این محصولات خود دلایل محکمی برای ادامه تولید یک محصول قوی در بازار خواهد بود.


3 دیدگاه

  1. امیدی | مهر 23, 1396 | لینک نظر

    من‌دارم x22 همون ۳۱۵ ارتقاع یافتست شتاب اولیش ضعیف تر از ساندرویه ولی اپشن از نظر ظاهر x 22 چن قدم جلوتره سانرویه

  2. رضا | مهر 22, 1396 | لینک نظر

    ای کاش مدیران خودرو به جای چری حداقل ماشین های جیلی رو مونتاژ میکرد

  3. محمود | مهر 22, 1396 | لینک نظر

    وجدانن چقدر از مدیران خودرو گرفتید که اینقد برای محصولاتش تبلیغ میکنید؟