اخراج صدها نفر از کارکنان تسلا طی هفته پیش

دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶

اخراج صدها نفر از کارکنان تسلا طی هفته پیش

شرکت خودروسازی تسلا طی هفته پیش حدودا 400 نفر از کارکنان خود را اخراج کرده است، در میان این کارکنان برخی شرکا، رهبران تیم ها و سرپرست ها نیز وجود دارند.

تسلا با انتشار بیانیه ای دلیل این اخراج گسترده را نتیجه یک جلسه بررسی عملکرد سالانه کمپانی توضیح داده، البته در این بیانیه عدد 400 نفر مذکور تایید نشده است.

یکی از کارکنان اسبق تسلا در مصاحبه ای با رویترز گفته: “این موضوع گریبان گیر حدودا 400 نفر از شرکا و رهبران تیم ها تا سرپرست ها شده است. ما اطلاع دقیقی از عدد نهایی تا این لحظه نداریم.” در حالی که تسلا عملکرد ضعیف را دلیل این اخراج گسترده اعلام کرده، منبع رویترز اعلام کرده که تاکنون گزارش بدی از او از سوی تسلا اعلام نشده بود. شرکت تسلا اوایل ماه جاری اعلام کرده بود که وجود برخی مشکلات در خطوط تولید تسلا را از رسیدن به برنامه های از پیش تعیین شده برای تولید انبوه مدل 3 عقب انداخته است. کمپانی طی سه ماهه چهارم سال جاری 220 دستگاه مدل 3 را تحویل مشتری و 260 دستگاه را تولید کرده است.

در ماه جولای، این شرکت تولید مدل 3 را آغاز کرد، این خودرو قیمت پایه ای معادل 35 هزار دلار دارد که دقیقا نصف قیمت پایه یک مدل اس می شود. یکی دیگر از خبرگزاری های آمریکایی هفته پیش خبری مبنی بر اخراج صدها کارمند تسلا منتشر کرده بود.


بدون دیدگاه