اخبار خارجی

تصاویر مرسدس C کلاس 2014 لو رفت

تصاویری از طراحی نهایی مرسدس بنز کلاس سی 2014 پیش از نخستین نمایش عمومی در نمایشگاه خودرو دیترویت به بیرون درز کرده است.

2014-C-Class-leaked-front

یک وب سایت اسپانیایی تعدادی تصویر از این خودرو منتشر کرده که دارای نشان رسمی کامپیوتر این کمپانی می باشد. عکس هایی که قبلاً از مرسدس C کلاس به صورت مخفیانه گرفته شده بود با این تصاویر مطابقت دارد و نشان میدهد که باید انتظار خودرو لوکس با سایز متوسط داشته باشیم.بر اساس این تصاویر نسل آینده C کلاس، بیش از همیشه از نظر طراحی به لیموزین S کلاس و CLA نزدیک است.

این نشت اطلاعات مدت کمی بعد از منتشر شدن تصاویر داخلی C-Class و جزئیات آن رخ داد. رقیب اصلی این خودرو ب ام و سری 3 و آئودی A4 است.

 ابعاد بزرگتر فضای بیشتری درون کابین ایجاد میکند و طول آن نسبت به مدل های قبلی افزایش چشمگیری داشته است به طوری که بر اساس اطلاعات رسمی مرسدس بنز، نسل تازه از نظر فاصله محوری ، رشدی 9 سانتی متری نسبت به سری گذشته را تجربه خواهد کرد اما با این وجود ، سی کلاس جدید از S کلاس بسیار ارزان تر است و از این رو می تواند به عنوان خودروی لوکس با قیمت مناسب در بازارهای رو به رشد کشورهایی نظیر، هند، چین و برزیل مورد توجه واقع شود.

جدید ترین نسل C-Class بر روی پلت فرم دیفرانسیل عقب سوار شده است و دارای قطعاتی مشترک با S-Class است ، همچنین پلت فرم این مدل برای نسل بعدی GLK نیز مورد استفاده واقع خواهد شد، جالب است بدانید که به گفته مدیر ارشد بخش AMG، مدل تقویت شده این خودرو (C63 AMG) در حدود 485 الی 500 اسب بخار قدرت خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا