اخباراخبار خارجی

نسل دوم نیسان لیف رونمایی شد

نیسان لیف مدل 2018 پس از معرفی در ژاپن در اوایل ماه جاری اکنون در نمایشگاه خودروی توکیو رونمایی شده است.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو با قیمت 3150360 ین ژاپن به فروش می رسد. این خودرو دارای طول 4480 میلی متر، عرض 1790 میلی متر و ارتفاع 1540 میلی متر است. در مقایسه با نسل اول محبوب لیف، نسل جدید آن 35 میلی متر کشیده تر، 20 میلی متر عریض تر و 10 میلی متر کوتاه تر شده است. فاصله بین دو محور این خودرو همچون قبل 2700 میلی متر است. البته نیسان ارتفاع سواری این خودرو را نیز با کاهش 10 میلی متری به 150 میلی متر رسانده است.

طراحی بدنه این خودرو نیز پیشرفتی قابل توجه در مقایسه با مدل قبلی آن دارد و از عناصر نمادین نیسان همچون چراغ های بومرنگ شکل، جلوپنجره V-Motion و سقف سیال بهره می برد. این خودرو عناصری از نیسان IDS کانسپت نیز دارد.

کابین این خودرو با جدیدترین نسل خودروهای نیسان شباهت دارد. این خودرو از فرمان روکش چرمی، پانل کنترل دما و دریچه های تهویه هوای ترکیبی از مشکی مات و براق، نمایشگر اطلاعات راننده تمام رنگی 7 اینچی، سیستم سرگرمی 7 اینچی NissanConnect با ناوبری و اپل کارپلی، سیستم صوتی 7 بلندگوی BOSE و تکنولوژی هدایت خودران تک لاینProPILOT جدید بهره می برد.

نیروی لیف جدید از موتور EM57 برقی تامین می شود که قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتون متر تولید می کند. باطری 40 کیلووات ساعت این خودرو به طیف حرکتی 400 کیلومتری آن کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا