اخباراخبار داخلی

انعقاد قرارداد سایپا و هیوندایی

فاز دوم همکاری گروه سایپا با شرکت هیوندایی پاورتک (HPT) در زمینه تولید گیربکس۶ سرعت اتوماتیک با انعقاد قرارداد جدید آغاز شد. مدیرعامل شرکت مگاموتور در حاشیه امضای این قرارداد گفت: مذاکرات شرکت مگاموتور با هیوندایی کره از اوایل سال ۹۵ آغاز شده و این همکاری با انعقاد قرارداد گسترده تر از قبل وارد فاز دوم خواهد شد. محمدرضا شیخ عطار افزود: گروه سایپا براساس برنامه توسعه محصول خود و به‌منظور بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا روی پلت‌فرم‌های sp پس از بررسی تامین‌کننده‌های مختلف، قوای محرکه شرکت هیوندایی کره را انتخاب و اواخر سال ۹۵ با این شرکت، قراردادی برای تامین گیربکس شش سرعته اتوماتیک برای خودروی sp۱۰۰ امضا کرد.شیخ عطار همچنین با اشاره به تغییر ذائقه مردم در استفاده از خودروهای اتوماتیک گفت: نظر مردم نسبت به گذشته تغییر کرده و علاقه بیشتری به استفاده از خودروهای اتوماتیک دارند که این موضوع، اهمیت انتخاب و بهره‌گیری از گیربکس مناسب اتوماتیک را افزایش داده و مگاموتور نیز با این شرکت وارد قرارداد شده است.

2 دیدگاه

  1. این آقای مدیر عامل نمیدونه که در مذاکرات رسمی باید کت شلوار پوشید ؟؟؟؟ شاید اگر مذاکرات رسمی نبود با زیر شلواری حاضر میشد ؟!!!

  2. زائقه مردم عوض نشده دوست گرامی، انقدر شما گیربکس دستی رو با قیمت گزاف به مردم تحمیل میکردین که ملت بیچاره چاره ی دیگه نداشت…خداشکر چینی ها اومدن گیربکس اتوماتیک با قیمت ارزون (هرچند بیکیفت) در اختیار مردم گذاشتن که شماها بفهمین این ملت مظلوم گیربکس اتوماتیک رو بیشتر میپسندن (هرچند که خودت ن میدونستین و ….)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا