اخبار

لذت جنگل نوردی با ایکس33 اِس

آفرود سواری در نهایت راحتی در جنگل های ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت مدیران خودرو، سفر دو روزه مشتریان ایکس33اس در جنگل های مازندران با عنوان ” لذت جنگل نوردی با ایکس33اس” انجام شد. طی این کمپ دو روزه که می‌توان آن را از حیث شکل اجرا و دخیل کردن مشتریان در آن در نوع خود منحصر بفرد دانست، شرکت مدیران خودرو با دعوت همگانی از دارندگان خودرو ایکس33 اس از داوطلبان خواست تا در یک سفر دو روزه به قلب جنگل های مازندران آنها را همراهی کنند. این سفر در روز پنج شنبه با حضور 8 خانواده منتخب ایکس33 اِس سوار یک تیم امداد ، گروه فیلمبرداری و تیم اجرائی سفر خود را به سمت فیروزکوه و جنگل های آلاشت آغاز شد.

اهداف این سفر بررسی قدرت خودرو ایکس33 اِس در مسیر های نیمه آفرودی جنگلی بیان شده است. مسیر حرکت شامل مناطق جوارم، مسیر جنگلی آلاشت، منطقه لفور، بورخانی، نفت‌چال و همچنین بازدید از سد البرز و عبور از منطقه جنگلی شیرگاه بوده است. این مناطق عموما دارای مسیرهای جنگلی و شوسه است که برای تست توانایی های ایکس33 اِس در شرایط آب و هوایی بارانی بعنوان یک چالش جدید مطرح بوده است.

این سفر مطابق برنامه انجام شد و عبور از مسیرهای تعیین شده با اتکا به توانایی های ایکس 33 اِس صورت گرفت. مسیر حرکت از منطقه بورخانی و نفت چال با شیب های تند و ملایم و جاده های خاکی و گاهی سنگلاخ توسط رانندگان غیر حرفه ایی و البته بهمراه اعضای خانواده آنها طی مسیر شد. اعضای گروه با اعتماد به توانایی های ایکس33اِس مسیر 30 کیلومتری کوهستانی- جنگلی را به خودرو‌های خود می‌سپارند، موتور 2000 سی‌سی با قدرت 136 اسب بخار به مدد لاستیک های پهن ایکس33 اِس به راحتی از مسیرهای لغزنده و باران خورده عبور کرده و از پس جاده های جنگلی برمی‌آید.

طول مناسب خودرو و همچنین سیستم تعلیق و فنر بندی بروز شده ایکس 33 اِس باعث شده است ناهمواری‌های جاده هیچ احساس نا‌خوشایندی را برای سرنشینان ایجاد نکرده و لذت رانندگی را  دوچندان می‌کند. توانایی حرکت در مسیر های نیمه آفرودی برای ایکس33 اِس یکبار دیگر مورد آزمایش قرار می‌گیرد و اعضای گروه و خانواده از راحتی سواری با ایکس33 اِس لذت می‌برند.

فعالیت های متنوع دیگر اعم از بازدید موزه مردم شناسی آلاشت، بازدید از منطقه گردشگری جوارم و اقامت شبانه، بازدید از سد البرز و همچنین انجام مسابقات طناب کشی، آشپزی و مسابقه فنی از از دیگر فعالیت های اعضای این گروه بوده است.

در این سفر دو روزه خانواده‌هایی از شهر های تهران، کرج، گلپایگان، کاشان و نهاوند در این برنامه حضور داشتند. در این سفر سعی شد علاوه بر اعتماد به قابلیت های خودرو ایکس33اس  از قابلیت های آفرودی آن استفاده شود، خودرو هایی که گاها با ظرفیت کامل بارگیری شده بودند و در عین حال با عبور مسیرهای غیر معمول جنگلی ایکس33 اس را به بوته آزمایش گذاشتند.

رپورتاژ

20 دیدگاه

  1. به سخره گرفتن شعور مردم بسیار زننده است.اکثر مردم با واژه آفرود آشنایی دارند،حتی برخی تولید کنندگان خودرو های دو دیفرانسیل از آوردن قابلیت های آفرودی برای خودروهای تولیدی شان امتناع می کنند و واژه آفرود سبک یا نیمه سنگین رو براش ذکر میکنند.(خودروهای با شاسی جدا ،محکم و قابلیت 4چرخ)
    حال اینجا به دفعات از واژه آفرود برای خودروی کراس اوور شهری بدون قابلیت چهارچرخ الکترونیکی حتی ،آورده میشه…
    نکته جالب توجه حضور ام وی ام 110 در عکس و بعنوان تیم امداد یا تیم اجرایی در طول سفر #آفرودی# بوده،که دید مارو در قابلیت های آفرودی این سفر بسیار باز نمود،کاش عکس دیگه ای انتخاب میشد

    1. البته در متن نیمه آفرود ذکر شده.در کل من از قیافش خوشم میاد بقیش رو نمی دونم چطوریه.

      1. ###در این سفر دو روزه خانواده‌هایی از شهر های تهران، کرج، گلپایگان، کاشان و نهاوند در این برنامه حضور داشتند. در این سفر سعی شد علاوه بر اعتماد به قابلیت های خودرو ایکس33اس از قابلیت های آفرودی آن استفاده شود###یکی این متن و دیگری روی بنری که در دست داشتند
        البته اینجا قرار نیست خودرو و اساسش نقد بشه،حتما خوبی ها و بدی هایی داره
        بحث سر بزرگ نمایی برای ما هست،
        شاید کسی به سختی و مرارت مبلغ خودرو رو پس انداز کرده یا بصورت اقساطی و با بهره های نجومی این خودرو یا خودرو های مشابهی که با این تبلیغات بزرگ نمایی شده رو خریداری بکنه به صرف داشتن این قابلیت ها…
        آیا وجدانمون راحته از این اتفاق…
        بازهم عرض میکنم ممکنه خودرو قابلیت های دیگه ای هم داشته باشه مورد پسند برخی،روی بحث من این رپرتاژ هست

          1. اونایی ضایع شدن که وقتی خود سایت داره میگه تبلیغه ناراحت میشن میگن سایت طرفدار چینی ها شده

  2. جایی که. Mvm110 بتونه به عنوان ماشین امدادی بره. همراه تیم خداوکیلی خودتون قضاوت کنین چه آفرود سنگینی بوده!!!!
    یعنی جیپ و پاترول میرفتن خدایی گیر میکردن باز دم x33 گرم✌

  3. من بارها با ايكس٣٣ رفتم جنگل نوردي در لاهيجان و لنگرود،در مسير جنگلي اگر نخواهيد ژانگولر بازي در بياوريد مشكلي ندارد

  4. با سلام ،مطمئنم جاده هایی که رفتن، پراید هم میره ،چون این ماشین چینی ها تک دیفرانسیل هستن و به هیچ عنوان بدرد جاده های گلی و بارون زده نمیخوره،البته بدرد شهر هم نمیخورن چون ماهیت یک خودرو به اصطلاح شاسی دو دیفرانسیل بودنش هست
    به نظر بنده کسی که پول به خودروی چینی میده از خودرو چیزی نمیدونه ،،ببخشید ،ممنون از دنده 6

  5. دست بر داريد بابا ، زشته به خدا !!!!! آخه تا كي مي خواين با تبليغات الكي به اين ماشين هاي پلاستيكي وقار و پرستيژ بديد ؟؟؟؟!!!! والا به خدا قسم كسايي كه لندكروز و پرادو دارن اينجوري پرچم بلند نمي كنن و تو بوق كرنا نمي كنن ، بسه به خدا ، يه مقدار واقع بين باشين ، اين جايي كه اينا رفتن و يه ال نود ساده شخم ميزنه ، واقعا بس كنيد ، خجالت بكشيد ….. ناخداگاه ياد اين شعر ميوفته آدم كه واي به روزي كه گدا معتبر شود …..

  6. اون کسی که میگه این ماشین برای افرود بدرد نمی خورد می تواند 250 میلیون تومان هزینه
    کند و تویوتا RAV4 بخرد ولی انرا با خودروی هفتاد میلیون تومانی مقایسه نکند!!

    1. دوست عزیز شما هنوز واژه آفرود رو متوجه نشدید ، Rav4 ۲۵۰ میلیونی هم کراس اوور هستش و سیستم شاسیه ماشین یکپارچه هست و اصلا ماشین آفرود محسوب نمیشه ، آفرود یعنی لندکروزر که از سیستم تعلیق body on frame یا اتاق روی شاسی استفاده میکنه منظور به اینکه شاسیه ماشین یه قطعه جداست کامل همه ی قطعات فنی روش سوار میشه و درآخر body یا همون اتاق ماشین روش وصل میشه دقیقا عین سیستم کامیون ها واین نوع سیستم شاسی کشی قابلیت اون فنر بندیو میده که میشه قرار ماشین رو در شرایط سخت حفظ کرد ، باور بفرمایید شما اگر یک سفر با پرادو یا لندکروز برید متوجه میشید همون Rav4 هم از جاده آسفالت درش نمیاری که چرخاش گلی بشه …. تجربه مهمترین فاکتور پشت یک تحلیل علمیه ، من این حرفها رو با مستند ۱۰ سال از ۲۰۰۸ تا امروز به شما میگم ، شک نکنید ….

    2. دوست عزیز
      با 70میلیون میشه خودرویی خرید که قابلیت های آفرود داشته باشه،مسلما مراجعه به تعمیرگاه هم براش اگه کمتر از این خودروها نباشه(که واقعا کمتر و بی دردسرتره و لوازم هم راحت تر گیر میاد)بیشتر هم نیست
      درضمن راو4 قابلیت آفرود نداره دوست عزیز

  7. دنده 6 جدیدا خیلی تبلیغ mvm میکنید.
    لااقل تبلیغ هم میکنین یه جوری باشه که تاثیر معکوس نگذاره روو مردم.
    ادم رو یاد مجله های سر تا سر رنگی و گرون ایرانخودرو میندازین که مثلا نقد و بررسی فراری رو میزاره، آخرش میگه البته دنا یه چیز دیگس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا