ورود خودروهای وارداتی قدیمی ممنوع

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | 2 نظر

ورود خودروهای وارداتی قدیمی ممنوع

ایسنا : رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر الزامی بودن رعایت استانداردهای ۸۵‌گانه خودرویی ایران گفت که برخی واردکنندگان قصد واردات خودرو با استانداردهای سال ۲۰۰۳ یا ۲۰۰۷ را دارند که سازمان استاندارد اجازه این کار را نخواهد داد. نیره پیروزبخت در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: مهلت لازم برای رسیدن خودروسازان به استانداردهای ۸۵ گانه مشخص شده است و آنها ملزم هستند تا اصلاحات لازم را تا ابتدای دی‌‌ماه سال ۱۳۹۷ لحاظ کنند. وی در ادامه تشریح کرد: براساس استانداردهای خودرویی برخی خودروسازان باید اقدام به اصلاح خطوط خود کنند و حتی در حال حاضر خودروهایی وجود دارند که امکان تطبیق با استانداردها را ندارند و خود خودروسازان باید تا تاریخ مشخص شده آنها را از مدار تولید خارج کنند.


2 دیدگاه

  1. Mehran | آبان 14, 1396 | لینک نظر

    وقتی به ماشینهای ژاپنی به خاطر استاندارد نبودن (نداشتن چراغ مه شکن عقب!!!!!) اجازه واردات داده نشد دیگه از این خبر شوکه نشدم!!!

  2. سعید | آبان 13, 1396 | لینک نظر

    یعنی میخوان بگن ماشین 2007 اروپا و ژاپن نمیتونه استانداردهای من درآوردیه این …ها رو پاس کنه؟ اونوقت 405 نمیتونه پاس کنه و تولیدش قطع میشه ولی سمند پاس میکنه؟ یعنی تولیدات فعلی کشورمون که اکثریت چینی هستن پاس میکنن و خودروی 2007 ژاپن و آلمان نمیتونه!!!