اخباراخبار خارجی

جشن ساخت صد هزارمین دستگاه بی ام و i3 در کارخانه لایپزیگ

چهار سال از زمانی که بی ام و تولید خودروی i3 را شروع کرد می گذرد. در این مدت شرکت بی ام و صد هزار دستگاه از این خودرو را تولید کرده است.

به گزارش خبر خودرو ، شرکت بی ام و روز گذشته این دستاورد را در خط تولید این خودرو در لایپزیگ آلمان جشن گرفت. بی ام و مجموعه ای از خودروهای الکتریکی خود را در این کارخانه مونتاژ می کند.

این خط تولید روزانه 120 دستگاه ظرفیت تولید i3 دارد و فقط سال گذشته، 26631 دستگاه از این خودرو آن جا تولید شده است. این خط تولید همچنین روزانه بین هشت تا ده دستگاه خودروی i8 تولید می کند و در سال 2016، 2783 دستگاه از این خودرو تولید کرده است. مدل بعدی که قرار است به این خط تولید اضافه شود i8 رودستر می باشد که قرار است سال آینده وارد بازار شود.

بی ام و همچنین دو خودروی سری 1 و سری 2 را در این کارخانه تولید می کند. پورشه همچنین سه مدل پانامرا، کاین و ماکان را در کارخانه خود در همین شهر تولید می کند. لایپزیگ بزرگ ترین شهر ایالت فدرال ساکسونی و دهمین شهر بزرگ آلمان محسوب می شود.

هارالد کروگر، مدیرعامل بی ام و در مراسم جشن مذکور گفته: “ما از این توانسته ایم صد هزارمین دستگاه بی ام و i3  را در خط تولید خود در لایپزیگ تولید کنیم بسیار خرسند می باشیم. بی ام و i3 یک خودروی پیشگام از نظر تکنولوژی می باشد. در راستای طرح های آینده نگرانه کمپانی، ما امروز یک کانسپتی را برای استفاده دوباره از باتری های ولتاژ بالای بی ام و i3 معرفی کرده ایم. با کمک استراتژی NUMBER ONE > NEXT، ما به دنبال چیزی بیشتر از خود خودرو هستیم و با راهکارها و مدل های کسب و کار جدید، می خواهیم پیشران تغییر در صنعت خودرو باشیم.”

بی ام و با طراحی این مزرعه باتری در لایپزیگ از پک های باتری ضعیف شده حدودا 700 دستگاه i3 به منظور جذب برق بیش از حد نیاز از شبکه محلی و تامین دوباره برق زمانی که تولید جریان برق در سطح پایینی قرار دارد استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا