اطلاعیه فروشایران خودرو

دور جدید پیش فروش خودروی دنا پلاس وِیژه آبان 96

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت ایران خودرو می رساند،شرایط پیش فروش عادی دنا+ (پلاس) از روز یک شنبه 96/08/21 تا زمان تکمیل ظرفیت،به شرح جدول ذیل ارائه می گردد:

قواعد و ضوابط مهم:

– در این بخشنامه صرفاً امکان ثبت نام برای مشتریان حقیقی فراهم می باشد و ثبت نام برای شماره مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نمی باشد.

– قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواهد شد.

– ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی امکان پذیر خواهد بود.

– در این بخشنامه، صلح قرارداد فقط یک بار امکانپذیر می باشد.

زمان فعال سازی بخشنامه : ساعت 10 صبح روز یک شنبه مورخ 96/08/21

5 دیدگاه

  1. ن داداش
    اونجوریام ک میگی نیس
    اگه باد کرده بود ب محض باز شدن سایت تنها ظرف دو الی سه ساعت تکمیل ظرفیت نمیشد
    ب نظر من توی رنج قیمتی ک داره خودروی خوب و با امکاناتی هستش

  2. دنا پلاس خودروی خوبی است و به نحوی گامی به جلو برای خودرو سازی ما محسوب میشه. هرچند معتقدم چهره دنا چندان زیبا نیست اما دست کم چیزی دارد که در بقیه خودروهای ایرانی وجود نداشت یعنی آبشن(البته به طور نسبی) امیدوارم کیفیت هم دست کم مقداری بهبود یابد. در حال حاضر در بین ماشینهای ارزان قیمت تندر بیشترین طرفدار رو داره هر چند آبشنهای اوم به گاز و کلاچ و فرمان خلاصه میشه. البته این موضوع نشان میده برای مردم کم خرج بودن خودرو بر آبشن اولویت داره. با این حالآبشن حق طبیعی مشتری است. مدل توربو دار هم اگر نواقص آن برطرف بشود خیلی بهتر است. در مجموع بنده حتی اگر کیفیت کمی بالاتر از متوسط داشته باشد مایل به خرید این خودرو هستم

  3. به نظرم دنا پلاس حدودا ۵۰میلیونی که اسمش در اصل همون سمند جلودناپلاسی هستش ارزش نداره . من خودم که سمند دارم با همون موتور دنا هیچ فرق خاصی نمیبینم که‌۲۰ میلیون بیشتر پرداخت کنم بابتش .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا