اخباراخبار داخلی

افتتاح دومین نمایشگاه خودرو تهران در هفته آینده

نمایشگاه شهر آفتاب تهران آماده برگزاری یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویدادهای نمایشگاهی در حوزه خودرو کشور در ۶ آذر است.به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه خودرو تهران این نمایشگاه از دوشنبه آماده حضور علاقه‌مندان به صنعت و بازار خودرو است. این مراسم پنج روزه، به‌طور رسمی برای دومین بار با حضور مسوولان و دست‌اندرکاران این صنعت کلید می‌خورد.

بنابر اعلام برگزارکنندگان این رویداد، در روز یکشنبه ۵ آذر ماه، نمایشگاه با حضور مسوولان دولتی و کارشناسان و خبرنگاران افتتاح و بازدید عموم از این نمایشگاه در روز بعد شروع می‌شود.حضور گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا، شرکت‌های ایرتویا (تویوتا و لکسوس)، نگین خودرو (رنو)، کرمان موتور (هیوندای)، آرمان موتور کویر (لوکسژن) و جمعی دیگر از برندهای خودرویی در نمایشگاه خودرو ۹۶ تهران؛ می‌تواند سبب استقبال مردم از این نمایشگاه  شود.

در این نمایشگاه علاوه‌بر شرکت‌های خودروساز داخلی، برخی از شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ جهان، جدیدترین تولیدات خود را به نمایش عموم می‌گذارند.در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و زیرمجموعه‌های این وزارتخانه برپا می‌شود، کشورهای کره جنوبی، ژاپن، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و تایوان حضور دارند.

نمایشگاه خودرو تهران از ۶ تا ۱۰ آذرماه، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا