اخباراخبار خارجی

آغاز فروش هیوندای اکسنت 2018 در آمریکا از 14 هزار و 995 دلار

هیوندای اکسنت 2018 یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با نسل قبلی خود محسوب می شود و هیوندای اعلام کرده قیمت این خودرو در آمریکا از 14 هزار و 995 دلار شروع خواهد شد.

این خودرو که قرار است به زودی فروش آن آغاز شود، از یک طراحی جدید و یک موتور 1.6 لیتری GDI چهار سیلندر با 130 اسب بخار نیرو و 161 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. هیوندای همچنین توجه زیادی روی تجربه رانندگی با این خودرو معطوف کرده و مهندسان این شرکت کار زیادی برای ارتقای دینامیک خودرو و همچنین کاهش میزان سروصدا و تکان های کابین انجام داده اند.

مدل پایه اکسنت SE خیلی خودروی مجهزی نیست ولی امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، کروز کنترل و صفحه نمایش لمسی 5 اینچی روی آن ارائه شده اند. این مدل همچنین از موارد دیگری مانند پنجره ها و قفل درب برقی، بلوتوث و یک سیستم صوتی با 4 بلندگو بهره می برد. این مدل به صورت استاندارد به یک گیربکس شش دنده دستی مجهز می باشد ولی آپشن یک جعبه دنده شش سرعته اتومات به قیمت هزار دلار نیز برای آن ارائه شده است.

مدل بعدی با نام SEL قیمتی برابر با 17 هزار و 295 دلار داشته و مواردی مانند چراغ های جلوی اتومات، دو درگاه شارژ USB و یک فرمان تلسکوپی را به مدل پایه اضافه می کند. این مدل همچنین یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش 7 اینچی و قابلیت اندروید اتو و اپل کارپلی دارد. مواردی مانند رینگ های آلیاژی 15 اینچی و ترمزهای دیسکی هم در این خودرو یافت می شوند.

در نهایت، مدل قدرتمند اکسنت لیمیتد با قیمت پایه 18 هزار و 895 دلار وجود دارد که مواردی مثل چراغ های جلوی LED، تزئینات کرومی اضافی و رینگ های آلیاژی 17 اینچی را برای خریدار به ارمغان می آورد. این تیپ از اکسنت 2018 همچنین به چراغ های مه شکن، چراغ های عقب LED و آینه های بغل راهنمادار مجهز شده است.

کابین این خودرو نیز مجموعه ای از امکانات مختلف مانند فرمان چرمی، صندلی های جلوی گرم شونده و یک سانروف برقی دارد. از دیگر موارد قابل توجه این مدل می توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، استارت دکمه ای و یک صفحه نمایش TFT سه و نیم اینچی در صفحه کیلومتر خودرو اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا