عرضه قطعات اصلی کرمان موتور در بازار چراغ برق

یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶

عرضه قطعات اصلی کرمان موتور در بازار چراغ برق

با افتتاح اولین فروشگاه صورت گرفت:
عرضه قطعات اصلی کرمان موتور در بازار چراغ برق

معاون بازرگانی شرکت بم خودرو اعلام کرد: با افتتاح اولین فروشگاه عرضه قطعات اصلی شرکت کرمان موتور در محدوده خیابان اکباتان تهران، این شرکت تلاش گسترده ای را برای حفظ سهم بازار قطعات یدکی خودروهای تولیدی خود به کار گرفته است.
به گزارش خودرونویس، حسین روانبد در مراسم افتتاحیه این فروشگاه با بیان این مطلب افزود: با توجه به افزایش خودروهای تولیدی شرکت کرمان موتور در سطح کشور و نیاز به قطعات یدکی، این شرکت در تلاش است تا با ایجاد فروشگاههایی در تهران و همچنین مراکز استانها در راستای تامین نیاز مشتریان و افزایش رضایت آنان گام بردارد.
وی با بیان اینکه اولین فروشگاه مرکزی عرضه قطعات یدکی توسط این شرکت طی ماههای گذشته در خیابان آزادی تهران راه اندازی شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش بینی می شد از این پس روند واردات قطعات مورد نیاز محصولات شرکت کرمان موتور توسط فعالان بازار افزایش یابد، در صدد برآمدیم تا با توسعه شبکه های فروشگاهی اقدام به عرضه قطعات یدکی اصلی و استاندارد در سطح بازار کنیم.
وی افزود: برای پذیرش نمایندگی های عرضه قطعات شرایط سختگیرانه ای در نظر گرفته شده تا مشتریان بتوانند با اطمینان خاطر بیشتر قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنند.
روانبد تصریح کرد: در ادامه فعالیت ها برای عرضه قطعات اصلی، در تلاش هستیم تا سیستم تایید اصالت قطعات را نیز با هدف اطمینان بخشی بیشتر به مشتریان اجرا کنیم.
معاون بازرگانی بم خودرو افزود: در حال حاضر شبکه نمایندگی های شرکت کرمان موتور نیز آماده ارائه قطعات اصلی مورد نیاز مشتریان هستند و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته روند تامین این قطعات با جدیت و سرعت بیشتر ادامه خواهد یافت.
وی در پایان اشاره نمود متقاضیان اخذ فروشگاه قطعات یدکی میتوانند جهت ثبت نام به سایت بم خودرو مراجعه نمایند.


بدون دیدگاه