بومی سازی محصولات چانگان با همکاری شرکت سایپا

سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ | 2 نظر

بومی سازی محصولات چانگان با همکاری شرکت سایپا

شرکت چانگان شریک تجاری گروه خودروسازی سایپا در دومین نمایشگاه خودرو تهران ، ضمن عرضهمحصولات قبلی ، دو محصول جدید این شرکت را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

مدیر عامل بخش معاونت بازرگانی حوزه خاورمیانه چانگان در نشست خبری  این شرکت در دومین نمایشگاه خودرو تهران با اشاره به اینکه شرکت چانگان تاکنون موفقیت های چشم گیری را در حوزه فروش در ایران کسب کرده است، گفت: ایران یکی از مهمترین بازارهای خارجی شرکت چانگان محسوب می شود.

ژونگ وی همزمان با اغاز بکار دومین نمایشگاه خودرو تهران در مراسمی که در غرفه این شرکت برگزار شد، اظهار داشت: خط تولید محصولات چانگان در ماه مارس گذشته در سایت کاشان ایجاد و راه اندازی شد و در سپتامبر همان سال محصول CS35  در این شرکت تولید گردید.

وی افزود: تاکنون تعداد زیادی از این محصول در بازار ایران به فروش  رسیده است و هم اکنون یکی از خودروهاي پرفروش در ایران در حوزه SUV محسوب می شود.

وی گفت : شرکت چانگان در سال جاری 11محصول جدید را به بازار معرفی کرده است که دو محصول جدید شرکت در این دوره از نمایشگاه تهران در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی افزود: بی شک موفقیت شرکت چانگان نمی تواند بدون حمایت سایپا محقق شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با همکاری خوب  شرکت سایپا بومی سازی محصولات چانگان در ایران صورت گرفته است.

وی با اشاره به همکاری نزدیک دو شرکت چانگان و سایپا،  خاطر نشان کرد:  این دو شرکت قطعا به همکاری با هم به طور پایدار ادامه می دهند.

مدیر عامل بخش معاونت بازرگانی حوزه خاورمیانه چانگان با اشاره به تولید و عرضه دو محصول چانگان در بازار ایران، اظهار داشت: تا کنون دو محصول CS35  و CS75 چانگان در بازار ایران عرضه شده است و در نمایشگاه امسال نیز با دو خودرو جدید CS55  و CS95  چانگان حضور پیدا کرده است.

ژونگ وی افزود:  محصول جدید  CS95 در ماه مارس امسال وارد بازار شده است خودرویی جدید در حوزه suv است که تنها پس از چهار ماه عرضه در بازار به رقم فروش 46 هزار دستگاه دست یافته است.

وی در ادامه ضمن تشکر از هیات مدیره دو شرکت چانگان و سایپا گفت: امیدواریم در نمایشگاه خودرو تهران به نتایج بهتری در همکاری دست یابیم.


2 دیدگاه

  1. رضا | آذر 8, 1396 | لینک نظر

    کلن ایشون خواب تشریف دارن کی cs75 وارد بازار ایران شده عمو !شما که اطلاعاتت اینقدر ضعیفه چطور ی میخوای اعتماد مشتری رو بدست بیار ی دو محصولی که تو ایران فروختین cs35 ,eado بوده . واقعا خسته نباشی

    • در پاسخ به: رضا

      رضا | آذر 8, 1396 | لینک نظر

      فکر کنم همون یه CS75 ی که تو نمایشگاه شیراز و مشهد و اصفهان به نمایش گذاشته شده بود رو جز فروششون حساب کردن !!!