اخباراخبار خارجی

رندر جدید رولز رویس کولینان را ببینید

رولز رویس در حال انجام کارهای نهایی طراحی نخستین کراس اور خود می باشد و شرکت پیسرت دیزاین یک تصویر رندر از این خودرو طراحی کرده است.

در طراحی این تصاویر رندر از تصاویر جاسوسی قبلی کولینان استفاده شده و این تصاویر به نظر می رسد توانسته اند پیش بینی دقیقی از ظاهر احتمالی این کراس اور داشته باشند. همان طور که می توانید در تصاویر کناری خودرو ببینید، در طراحی کولینان به میزان زیادی از مدل کاملا جدید فانتوم الهام گرفته شده ولی این خودرو از مواردی مانند سپر جدید متفاوت با دریچه های ورودی هوای بزرگ تر بهره می برد. در این رندرها همچنین جلوپنجره ها کوتاه تر شده و چراغ های جلو بزرگ تر می باشند.

متاسفانه، طراحی قسمت عقب خودرو خیلی ساده است و تنها مشخصات متمایزکننده آن درب های عقب و ستون عقب متفاوت آن می باشند.

رولز رویس کم کم در حال انتشار تصاویر تیزر این خودرو می باشد و کمپانی تایید کرده که کولینان، همانند مدل فانتوم روی پلت فرم “معماری لاکچری” سوار خواهد شد. موتور توربو دوقلوی 6.75 لیتری دوازده سیلندر خورجینی این خودرو 563 اسب بخار نیرو و 900 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و به احتمال زیاد به یک گیربکس 8 دنده اتومات و سیستم دو دیفرانسیل متصل خواهد شد.

در حالی که این خودرو ممکن است زیباترین رولز رویس تاریخ نباشد، کولینان یک کابین بسیار لوکس با تریم چوبی، تزئینات فلزی و روکش چرمی اعلا خواهد داشت./خبر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا