اخباراخبار خارجی

انتشار تصویر تیزر هیوندای ولوستر 2019

نمایشگاه خودروی لس آنجلس کار خود را آغاز کرده ولی هیوندای در کنار فولکس واگن، تصویر تیزری از یک مدل جدید خود که در نمایشگاه خودروی دیترویت قرار است رونمایی شود منتشر کرده است.

در این تصاویر، شما ولوستر 2019 را مشاهده می کنید که یک به روز رسانی زیبا و شیک پس از معرفی نسل اول این خودرو در حدودا 8 سال پیش می باشد. شکل کلی بدنه مشابه همان مدل نسل اول می باشد ولی طراحان هیوندای بیشتر بر روی جزئیات تمرکز کرده و ظاهرا برخی از عناصر طراحی عجیب و غریب خودرو را حذف کرده اند.

در قسمت جلو، ما می توانیم که جلوپنجره بزرگ را ببینیم که در مقایسه با مدل قبلی ظاهر شیک تری دارد. در کنار این جلوپنجره چراغ های LED و دریچه های ورودی هوای عمودی زیبایی خاصی به خودرو بخشیده اند. این طراحی اسپرت در قسمت عقب خودرو نیز ادامه یافته و تصویر بدون کاورهای تستی گلگیرهای عضلانی، یک پنجره عقب بزرگ و یک خط سقف کوپه مانند را نشان می دهد.

این تصاویر تنها بخشی از طراحی قسمت عقب این مدل جدید را به ما نشان می دهد ولی ظاهرا طراحی این بخش در مقایسه با مدل فعلی انحناهای بیشتری دارد. سپر عقب خودرو نیز دست خوش تغییر شده و به نظر می رسد جداتر از درب عقب خودرو طراحی شده است.

هیوندای هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی و پرفورمنس خودرو منتشر نکرده ولی ولوستر ظاهرا قرار است با دو موتور توربو 1.4 و 1.6 لیتری وارد بازار شود. هر دو موتور همراه با یک گیربکس 7 دنده دو کلاچه ارائه خواهند شد و گفته شده برای موتور 1.6 لیتری یک گیربکس شش دنده دستی نیز قرار است ارائه شود.

در بحث پرفورمنس، ولوستر جدید سه حالت رانندگی مختلف خواهد داشت و حالت اسپرت گفته می شود شتاب گیری و زمان تعویض دنده سریع تری خواهد داشت.

در کره جنوبی، این مدل با مجموعه ای از تجهیزات های تک شامل سیستم هدآپ دیسپلی، کروز کنترل سازگار شونده و یک سیستم هشدار تصادف ارائه خواهد شد. این خودرو همچنین به سیستم های کمکی مانند نوربالای اتومات و سیستم هشدار خروج از خط مجهز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا