فضای داخلی جذاب A class را پیش از معرفی رسمی ببینید

پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶

فضای داخلی جذاب A class را پیش از معرفی رسمی ببینید

مرسدس‌بنز پیش از معرفی رسمی نسل چهارم A class اقدام به انتشار تصاویری از داخل کابین این خودروی کامپکت کرده است.

داشبرد نسل جدید مدرن‌تر از نسل قبلی به نظر می‌رسد؛ هرچند قسمت‌های زیادی با نسل قبلی شباهت دارند. به مانند S class و E class، در طراحی جدید از دو صفحه نمایش در داشبرد استفاده شده است که نمایی یکپارچه را روبروی راننده قرار می‌دهد. البته این امکان وجود دارد که طراحی مذکور را تنها در تیپ‌های گران‌تر A class شاهد باشیم و در تیپ‌های پایین‌تر، از همان سبک قبلی استفاده شود.

به جز مشخص شدن طراحی داخلی این خودروی کامپکت، اطلاعات دیگری نیز در رابطه با A class مشخص شده‌اند. میدانیم مرسدس این خودرو را بر روی پلتفرم جدیدش سوار خواهد کرد. قرار است این پلتفرم در نسل‌های جدید CLA، GLA و B class نیز استفاده شود. نسل جدید کوچکترین سری خودروهای مرسدس‌بنز در تیپ‌های معمولی به صورت محورجلو عرضه خواهد شد و خریدارانی که خواهان سیستم AWD باشند، باید مبلغ بیش‌تری را برای تیپ‌های گران‌تر هزینه کنند.

همانند نسل قبلی، موتور چهارسیلندر در زیر کاپوت A class غرش خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که مدل هیبرید پلاگ‌-این نیز به خانواده A اضافه خواهد شد. پرچمدار این سری نیز نسخه تیون‌شده AMG خواهد بود که موتور آن می‌تواند قدرتی بیش‌ از ۴۰۰ اسب‌بخار تولید کند.

برای نخستین بار مرسدس قصد دارد که دو نسخه سدان و هاچ بک را برای A class معرفی کند. شکل کلی طراحی نسل جدید پیش از این با معرفی کانسپتی در نمایشگاه خودروی شانگهای مشخص شده بود و نسخه سدان نیز در همان نمایشگاه به نمایش در آمد. هرچند چندین سال از معرفی اول نسل A class می‌گذرد اما این سری هرگز وارد بازارهای آمریکا نشده است و به نظر می‌رسد تولید نسخه سدان به منظور حضور در بازارهای این کشور اتفاق می‌افتد.

هنوز زمان معرفی رسمی نسل چهارم خودروی کامپکت مرسدس مشخص نشده است اما موعد آن در نهایت تا ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی فرا خواهد رسید.


بدون دیدگاه