اخباراخبار خارجی

آغاز فروش فیات 500L در بریتانیا از 16 هزار پوند

فیات 500L به روز شده وارد بازار بریتانیا شده و مجموعه ای از تجهیزات و امکانات جدید را با خود به ارمغان آورده است.

فیات ادعا می کند که 500L جدید به 40 درصد قطعات و تجهیزات جدید مجهز شده و این خودرو را در سه مدل مختلف وارد بازار خواهد کرد: Urban، Cross و Wagon.

مدل کراس نقش یک کراس اور را قرار است بازی کند و از سپرهای خاص و یک اسکید پلیت بهره می برد و فاصله آن از سطح زمین 25 میلی متر بیشتر از مدل های دیگر می باشد، این خودرو همچنین به یک سلکتور حالت رانندگی جدید مجهز شده که می توان از سه حالت Normal، Traction+ و Gravity Control یکی را انتخاب کرد.

به طور کلی، تفاوت های ظاهری این مدل با نسل قبلی شامل چراغ های LED روز روشن جدید، سپرهای جدید و خطوط کرومی جدید در سرتاسر خودرو می شود. فیات سه راه مختلف برای طراحی سقف در 500L ارائه کرده که شامل: هم رنگ بدنه، مشکی براق یا سفید و مشکی مات می باشد و روی هم رفته 36 ترکیب رنگ مختلف برای خودرو وجود دارد.

نسخه استیشن فیات 500L جدید طول بدنه بیشتری داشته و آپشن ردیف صندلی سوم برای هفت سرنشین را ارائه می کند، با این اوصاف می توان گفت 500L کوچک ترین خودروی هفت سرنشین در بازار فعلی محسوب می شود.

مجموعه موتورهای این خودرو در بریتانیا با یک موتور 1.4 لیتری 4 سیلندر 95 اسب بخاری آغاز می شود و با یک موتور 1.4 لیتری توربو 120 اسب بخاری ادامه پیدا می کند. اگر یک موتور دیزل را ترجیح می دهید، 500L همچنین با یک موتور 1.3 لیتری 95 اسب بخاری و یک موتور 1.6 لیتری 120 اسب بخاری دیزلی هم قابل سفارش است.

قیمت فیات 500L جدید در بریتانیا از 16 هزار و 195 پوند برای مدل پایه مجهز به موتور 95 اسب بخاری بنزینی شروع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا