اخباراخبار داخلی

بزرگترین مرکز خرید خودرو کشور در منطقه 22 تهران ساخته خواهد شد

کلنگ احداث بزرگترین مرکز خرید کشور بزودی در منطقه 22 تهران به زمین می خورد تا این محدوده از پایتخت گام بزرگی در تامین سرانه های مورد نیاز شهروندان تهرانی و حتی کشور بردارد.

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 22 تهران، بزرگترین مرکز خرید کشور در عرصه ای با وسعت 7 هکتار و با زیر بنای 500 هزار متر مربع در ضلع جنوب بزرگراه شهید خرازی روبروی پروژه هزار و یک شهر و همجوار با رودخانه وردآورد ساخته می شود.

حسین مرادی شهردار منطقه 22 با اعلام این خبر گفت: « عملیات اجرای این پروژه در قالب پروژه مشارکت و سرمایه گذاری، بعنوان یکی از بزرگترین مراکز تجاری کشور در مرحله انعقاد قرار داد با شرکت سرمایه است و بزودی عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد. با بهره برداری از این مرکز امیدواریم بتوانیم بخش نمایشگاهی خودرو کشور را در فضای ایجاد شده تامین کنیم. »

وی در ادامه صحبتهای خود با اشاره به اینکه منطقه 22 طی سال 91 بیش از هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی را به مرحله انعقاد رسانده، افزود: « آنچه در اصل در پی آن بودیم، اجرای پروژه های مشارکتی بصورت شاخص و مجموعه هایی شامل فضاهای مختلط و کامل همچون فضاهای فرهنگی، ورزشی، درمانی، مراکز خرید و … در سطح محله ها و نواحی منطقه است که با اجرای آنها بخش عمده ای از سرانه های مورد نیاز شهروندان منطقه 22 تامین خواهد شد. پروژه هزار یک شهر که در سطح ملی و در قالب پروژه مشارکت و سرمایه گذاری در حال احداث است، نمونه ای مناسب و کامل برای اجرای اینگونه پروژه های جامع و کامل در قطب تفریحی گردشگری پایتخت است که قرار است با کاربری ملی نیز به بهره برداری برسد و در اختیار هموطنانمان قرار گیرد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا