اخباراخبار خارجی

با هیوندای ولوستر 2019 کاملا جدید آشنا شوید!

در حالی که هیوندای ولوستر کاملا جدید همان شکل بدنه کلی نسل اول خود را حفظ کرده، کاملا واضح است که طراحان تلاش کرده اند این خودرو ظاهری تهاجمی تر داشته باشد.

از زمانی که نمونه اولیه این خودرو را با کاورهای فراوان در ماه نوامبر دیدیم، به راحتی می شد متوجه جلوپنجره جدید، چراغ های روز روشن LED متفاوت و حتی یک سپر جدید با دریچه های ورودی هوای عمودی شد.

اکنون، از آن جایی که هیچ کاوری برای پرت کردن حواس ما از طراحی خودرو وجود ندارد، می توان نگاهی بهتر به این خودرو انداخت، یکی از مواردی که خیلی به چشم می زند چراغ های روز روشن این خودرو است که خیلی شبیه به LED های روز روشن بی ام و شده است.

همچنین، شکل کلی چراغ های جلو نیز در مقایسه با خودروی قبلی تغییرات زیادی کرده است. چراغ های جدید بسیار کوچک تر هستند ولی طراحی بهتری دارند، طراحی قسمت عقب هم ظاهری معمولی و سنتی دارد.

در طراحی قسمت عقب، برخی موارد توجه ما را جلب کرده که از مهم ترین آن ها می توان به طراحی سپر و درب عقب اشاره کرد. چراغ های عقب این خودرو نیز در مقایسه با نسل قبلی بسیار زیباتر شده اند.

در مورد پرفورمنس این خودرو، هیوندای به احتمال زیاد ولوستر جدید را با دو موتور توربو (یکی 1.4 و دیگری 1.6 لیتری) ارائه خواهد کرد، هر دوی این موتورها به یک گیربکس 7 دنده دو کلاچه متصل خواهند شد و برای موتور 1.6 لیتری، آپشن یک گیربکس شش دنده دستی نیز وجود دارد.

هیوندای ولوستر 2019 ماه ژانویه در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی خواهد شد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا