شرایط فروش نیسان ایکس‌تریل با تحویل فوری و هدیه ویژه خدمات پس از فروش

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶

شرایط فروش نیسان ایکس‌تریل با تحویل فوری و هدیه ویژه خدمات پس از فروش

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ژاپن، شرایط فروش زمستانی ایکس‌تریل  ۲۰۱۷ را اعلام کرد.

ایکس‌تریل، یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلندهای (SUV) نیسان، ساخت کشور ژاپن و با قیمت ۲۸۰ میلیون تومان است که در بسیاری از بازارهای جهان جزو پرفروش‌ترین خودروها قرار گرفته است. این خودرو در دو بازه زمانی ۱۰ و ۳۰ روزه تحویل داده می‌شود.

در این شرایط فروش، هدیه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته شده است که شامل «سرویس اولیه و ادواری رایگان تا 20 هزار کیلومتر یا 18 ماه (هر کدام زودتر فرا برسد) در خدمات پس از فروش» می‌شود. ضمن اینکه خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا، با بهره‌گیری از پرسنل مجرب، امكانات و تجهیزات مناسب و داشتن شبكه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش در سراسر كشور، آماده ارائه خدمات متمایز به مشتریان گرامی است.

ایکس‌تریل با حجم موتور ۲۵۰۰ سی‌سی و جعبه دنده ضریب پیوسته (CVT) به بازار عرضه شده است. این خودرو همچنین به فناوری سپر ایمنی نیسان مجهز بوده و امتیاز ۵ ستاره ایمنی را از EuroNCAP دریافت کرده است. آپشن‌های این خودرو استثنایی شامل هشدار سیستم نقطه کور، ۶ کیسه هوا (راننده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای)، هشدار رانندگی بین خطوط، رادار شناسایی اشیاي متحرک، سیستم تهویه دوگانه، سیستم هوشمند ورود بدون کلید و دکمه استارت، سیستم کنترل شاسی فعال، سیستم توزیع متغیر گشتاور، سیستم مانیتور دید ۳۶۰ درجه، گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف پانوراما، چراغ‌های روشن در روز LED، سنسور نور و باران، آینه‌های جانبی جمع‌شونده، سیستم‌های ترمز ABS و EBD و ESP، سیستم Start/Stop، درب عقب برقی و … نصب شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت مشخصات کامل خودروهای نیسان می‌توانند به شعب و نمایندگی‌های فروش شرکت در سراسر کشور و وب سایت جهان نوین آریا به آدرس www.jna-nissan.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۹۰۹ تماس حاصل نمایند. شرکت جهان نوین آریا، در شبکه‌ّهای اجتماعی زیر نیز قابل مشاهده است:

اینستاگرام: nissan.iran

تلگرام: nissaniran


بدون دیدگاه