مرکز خدمات پس از فروش 377 خیری؛ مجهزترین مجتمع خدماتی مدیران خودرو در استان البرز

یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶

مرکز خدمات پس از فروش 377 خیری؛ مجهزترین مجتمع خدماتی مدیران خودرو در استان البرز

مرکز خدمات پس از فروش 377 خیری کرج

شمار خودروهای عرضه شده توسط مدیران خودرو از 250 هزار دستگاه فراتر رفته است و همین امر سبب شده تا نیاز به ایجاد مراکز تعمیرگاهی و خدماتی ویژه این خودروها احساس شود. از این رو نمایندگی خیری استان البرز که ظرف دوسال گذشته یکی از بیشترین رشد ها را در بین نمایندگی های گروه مدیران خودرو تجربه کرده، در اقدامی تازه دست به تاسیس یک مجمتع خدماتی و تعمیرگاه بزرگ در استان البرز زده است که از حیث تجهیزات و شرایط پذیرش خودرو ها دست کمی از نمایندگی مرکزی مدیران خودرو واقع در جاده مخصوص ندارد.

نمایندگی 377 خیری مدیران خودرو

این مرکز خدماتی مجهز واقع در منطقه گلشهر شهر کرج با دسترسی آسان به اتوبان و مرکز شهر از موقعیت مناسبی جهت پذیرش خودروها از شهرستان های مختلف استان البرز و حتی منطقه غرب تهران برخوردار است و با سرمایه گذاری وسیع در مساحت 3600 متر مربع احداث شده است.

 

خدمات پس از فروش مدیران خودرو نمایندگی 377 خیری

امکاناتی نظیر جک های ستونی مخصوص سرویس سریع، اتاق مخصوص رنگ و اتاق ایزوله صافکاری، تجهیزات مربوط به شاسی کشی دقیق و بالانس چرخ و تعمیرات اجزای فنی با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای نمایندگی مرکزی مدیران خودرو در این مرکز به کار گرفته شده اند.

نمایندگی 377 خیری مدیران خودرو

از این رو این مرکز خدماتی نه تنها مجهزترین مجتمع خدماتی گروه مدیران خودرو در استان البرز محسوب می شود بلکه می تواند با توجه به مساحت زیاد و ظرفیت پذیرش بالای خود می تواند به عنوان یکی از قطب های خدمات رسانی به خودروهای  MVM و چری نقش بازی کند.

نمایندگی 377 خیری مدیران خودرو

25 نفر به شکل تمام وقت در این مرکز خدماتی مشغول بکارند و ظرفیت کلی مجموعه زمینه های مختلف نیز بالغ بر 50 دستگاه خودرو می شود. گفتنی است که نمایندگی 377 خیری مدیران خودرو برنامه های بلند مدت متعددی را در جهت جلب رضایت مشتریان و بهبود کیفیت خدمات دهی تدارک دیده است که متعاقبا اعلام می شود.

جهت کسب آگاهی بیشتر در خصوص آدرس و شرایط پذیرش مجتمع خدماتی 377 مدیران خودرو می توانید از طریق این لینک به سایت نمایندگی 377 خیری مدیران خودرو در استان البرز دسترسی داشته باشید.

شماره های تماس:
026-34215184
026-34215185


بدون دیدگاه