اخباراخبار داخلی

البرز قهرمان؛ مقتدرانه و با تمام توان ، پيشرو در موتورسواري و اتومبيلراني كشور

همزمان با دهه مبارك فجر، جلسه هم انديشی مسئولان هيات موتورسواري و اتومبيلراني استان البرز برگزار شد.

اين جلسه به رياست آقاي اردشير درويشي و با حضور اعضا هيات رئيسه ، مشاوران، دبير، نائب رييس، مسئولان بخشهاي موتورسواري و اتومبيلراني ، روساي هيات هاي موتورسواري و اتومبيلراني شهرستانها و بخشهاي تابعه و روساي كميته ها و كلوپهاي تابعه هيات موتورسواري و اتومبيلراني استان البرز روز چهارشنبه هجدهم بهمن ماه در سالن اجتماعات اداره كل ورزش و جوانان استان البرز برگزارشد.

اردشير درويشي؛ رييس هيات موتورسواري و اتومبيلراني استان البرز در اين جلسه ضمن تشكر از حضور و همراهي تمام حاضران در جلسه ، مراتب تشكر ويژه خود را از آقاي صيدانلو؛ رييس فدراسيون موتورسواري و اتومبيلراني كشور و آقاي غفراني ؛ مديركل ورزش و جوانان استان البرز به پاس همراهي ارزشمند و صميمانه و حمايت هاي خود در اجراي برنامه هاي هيات البرز ابراز داشتند.

برنامه هاي پيش بيني شده تا پايان سال ١٣٩٦ از جمله همايش بزرگ خودروهاي دوديفرانسيل، مسابقه آفرود برفي “جام فجر”، رالي البرز-مازندران ويژه مسئولان هيات، در اين جلسه مورد بررسي قرارگرفت

آقاي درويشي با اعلام سال نود و هفت به عنوان ” سال آموزش و قهرماني” بيان كردند:”به اميد خدا ، سال نود و هفت با جديت و هدفمند و با تمام قدرت در راستاي آموزش و توسعه ورزش قهرماني پيش خواهيم رفت.”

ايشان همچنين با تاكيد بر توسعه باشگاه داري در استان بِه اجراي ساخت پيست آفرود ، موتور كراس و تريل در برغان، همكاري با ساير كشورها در توسعه زير ساختها و برگزاري مسابقات، احداث پيست بين المللي سافاري اشاره كردند.

آقاي درويشي همچنين إظهار داشتند:” مسابقات بين المللي آفرود”جام خليج فارس” ارديبهشت ماه ١٣٩٧ به ميزباني استان البرز برگزار خواهد شد. اين اولين گام بلند و محكم ما در سال آينده خواهد بود و هدف بعدي هم برگزاري مسابقات قهرماني كشور همزمان با توسعه زيرساختهاي موتورسواري و اتومبيلراني خواهد بود”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا