اسلایدربررسیژاپنی

مرسدس بنز کلاس سی 2019 ، قوی تر ، مدرن تر و لوکس تر

مرسدس بنز اخیرا اصول تازه ای را برای طراحی ایجاد کرده و در حال حرکت به سمت آن اصول هم در ظاهر خارجی و هم در ظاهر داخلی خودروهای خود است. در تمامی کلاس ها به خیر از کلاس G ، شاهد یک طراحی آرام و چشم نواز هستیم که مرسدس آن را فرم های زیبا می نامد. در طراحی داخلی تلاش می شود تا تمام ویژگی های خودرو های لوکس بازار رعایت شود ، از جمله یک نمایشگر بزرگ که ابزارهای مورد نیاز راننده و تجهیزات سرگرمی را در خود جای داده است.

اولین نمونه هایی که با این سبک طراحی به بازار عرضه شدند جدید ترین نسخه های کلاس A و آخرین مدل CLS بودند ، و قرار است که تا سال 2019 این تغییرات بر روی کلاس C نیز اعمال شود. نمای جلو و عقب خودرو تا حد امکان نازک و تیز طراحی شده تا به سبک و سیاق زبان طراحی جدید مرسدس بنز در بیاید . سپر جلو با تریم کرومی و چراغ جلو های LED از نو طراحی شده و قادر به انتخاب سیستم تنظیمات هوشمند چراغ های جلو در این خودرو خواهید بود. این سیستم چراغ های جلو را قادر به چرخش در حرکت و تنظیم پرتوها متناسب با شرایط می کند ، اما هنوز اطلاعاتی ارایه نشده که بدانیم که آیا شامل پرتو های فوق العاده قوی و چراغ های با عملکرد بالا هستند یا خیر.

اما این تغییرات فقط در ظاهر خودرو خلاصه نمی شود. در بخش پیشرانه کلاس سی هم اکنون به یک موتور چهار سیلندر دو لیتری توربوشارژر با قدرت 241 اسب بخار مجهز است که در مدل 2019 این قدرت به 255 اسب بخار خواهد رسید. با این وجود گشتاور تولیدی نیز افزایشی نداشته و هم چنان حدود 370 نیوتون متر است. در مدل 2019 با یک جعبه دنده ی نه سرعته ی اتوماتیک روبرو خواهیم بود که جایگزین نسخه ی هفت سرعته ی فعلی می شود. مرسدس بنز ادعا می کند که پیشرانه و جعبه دنده ی جدید کارآمد تر هستند ، و برای اثبات این ادعا باید منتظر نتایج آزمایش های رسمی مصرف سوخت و آلایندگی باشیم.

در تصاویر اولیه ای که از کلاس سی 2019 منتشر شده ، شاهد نصب بسته ی AMG Line بر روی این خودرو هستیم که رادیاتور قوی تر ، سپر جلوی مخصوص AMG و دیفیوزر عقب را برای آن به ارمغان می آورد. مشتری دو انتخاب برای رنگ خودرویش خواهد داشت ، Mojave Silver Metallic () و Emerald Green Metallic () . و تمامی نسخه ها مجهز به رینگ های پنج پر هفده اینچی هستند.
در داخل ، با یک صفحه نمایش استاندارد 7.1 اینچی روبرو هستیم که می تواند به صورت انتخابی به 10.3 اینچی تغییر یابد. برای قسمت تنظیمات سیستم تهویه نیز یک صفحه نمایش 5.5 اینچی و تعدادی ابزارهای آنالوگ داریم که می توانند با یک صفحه نمایش 12.3 اینچی جایگزین شوند. تریم چوبی با بهره گیری از چوب گردو یا بلوط و رنگ آمیزی مشکی / خاکستری انتخاب های استاندارد برای رنگ آمیزی داخلی خواهد بود ، اما در نسخه ی AMG قادر به انتخاب طرح های زینتی مجهز به ابریشم خواهید بود. فرمان نیز چرمی بوده و مجهز به دکمه های حساس لمسی و ادوات کروز کنترل است.

مرسدس بنز بروز رسانی هایی را در زمینه تجهیزات نیز اجرا کرده است ، از جمله دکمه استارت با طراحی جدید ، سیستم پشتیبانی از اتصالات تلفن های همراه و سیستم هوشمند کمک به راننده که نخستین بار در کلاس های E و S قرار داده شدند. سیستم هشدار برخورد و ترمز اضطراری برای تمامی مدل ها به صورت استاندارد موجود است و البته می توانید با انتخاب بسته ی Premium Driver Assistance   ویژگی های ایمنی بیشتری را داشته باشید.
مرسدس C300 با قابلیت چهار چرخ محرک 4Matic یا دیفرانسیل عقب ارایه خواهد شد و هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده ، لذا باید منتظر عرضه و قیمت گذاری آن در اواخر سال 2018 باشیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا