اسلایدربررسیچینی

تجربه رانندگی با ام جی 360 توربو ،رقیبی سرسخت در بازه زیر صد میلیون

ام جی 360 توربو  از تولیدات شرکت صنعت خودرو آذربایجان است. خودروسازی که به تازگی مونتاژ این محصول را آغاز کرده است.

 

قیمت ام جی 360 توربو در مردادماه 1397: قیمت کارخانه :88,800,000
قیمت بازار:130,000,000

ام جی 360

گروه صنعت خودرو آذربایجانآذربا واردی در بازار خودروی کشور است و در حال گسترش نمایندگی هایش را در سراسر کشور است. ام جی 360 مانند دیگر چینی های حاضر در بازه ی 50-60 میلیونی بازار مجهز به موتور 1500 سی سی بوده و ابعادی نزدیک به سایر حاضران دارد. از جمله رقبای این خودرو می توان به چری آریزو فایو با موتور تنفس طبیعی ، آریو ، برلیانس H330 و بسترن B30 اشاره کرد. با توجه به عرضه ی بعضی از رقبا با موتور قوی تر تنفس طبیعی و حجیم تر یا موتور مجهز به توربوشارژر ، حال شرکت اقدام به عرضه ی نسخه ی توربو شارژر ام جی 360 نموده تا بتواند سهم بیشتری از بازار دریافت کند.

ویدئو ام جی 360

ام جی 360 توربو

 طراحی ظاهری ام جی 360

پلت فرم ام جی 360 با دیگر خودروی این برند یعنی ام جی GT یکی است ، ولی در طراحی آن تلاش بر این بوده که بتواند در عین خانوادگی بودن  و داشتن ظاهری پخته ، جذاب باشد تا بتواند هم خانواده ها و هم جوانان را راضی نگه دارد.

 

نکته ی مهم در این خودرو اتاق بسیار بزرگ آن است، به خصوص در قسمت فضای پای عقب خودرو ، سرنشینان راحتی مطلوبی را تجربه خواهند کرد.

ارتفاع سقف نیز مناسب بوده و فضای کافی برای سرتان خواهید داشت و علاوه بر این درب های بزرگ سوار و پیاده شدن از این خودرو را آسان خواهند کرد. طراحی عقب خودرو بسیار شبیه به نسل قبلی یعنی ام جی 350 است و حس و حالی کلاسیک و محافظه کارانه دارد.

صندوق عقب دهانه ی بازی دارد و ابعاد مناسبی هم دارد و البته قابلیت تا کردن صندلی هم خواهید داشت. طراحی داخلی زیبا بوده و نسبت به بعضی از رقبا برتر ظاهر می شود و نسبت به قیمتی که دارد امکانات خوبی را ارایه می دهد. کیفیت مواد استفاده شده در کابین متوسط بوده و شما را راضی نگه می دارد.

ام جی 360

ام جی 360 سانروف دارد ولی اندازه ی آن بسیار کوچک است . نمایشگر هشت اینچی خودرو قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارد، کیفیت سیستم صوتی آن با چهار بلند گو متوسط بوده و فاقد نویگیشن است. نسخه های عرضه شده دو ایربگ هستند و کولر خودرو تنظیم دستی دارد و همچنین جای خالی سیستم ورود بدون کلید نیز در این خودرو حس می شود.

 

قوای فنی

 

در بخش فنی ام جی 360 قوی ظاهر می شود. گیربکس خودرو شش سرعته ی اتوماتیک بوده که هماهنگی مناسبی با موتور دارد و به واسطه ی CVT نبودن حس و حال خوبی به راننده القا می کند، به علاوه در شتاب گیری اولیه و حرکت در سربالایی برتری دارد.

ام جی 360 توربو

موتور 1500 توربوی این خودرو برای این وزن و حجم از بدنه مناسب است و در هنگام شتاب گیری به خصوص در دنده های پایین احساسی نظیر زانتیای معروف خواهید داشت با این تفاوت که این خودرو اتوماتیک است، حتی در شرایطی در دنده 2 در حین شتابگیری هرزگردی دیده می شد.

شتاب و کشش ام جی 360  بسیار مناسب است و ابدا با خودروی کندی مواجه نخواهید بود، این خصیصه در رده قیمتی خود عالی است. تقریبا می توان گفت در هیچ دوری احساس کمبود قدرت نخواهید داشت. البته برای کاهش مصرف سوخت خودرو تمایل زیادی به سبک کردن دنده و پایین آوردن دور موتور در نتیجه برای شتابگیری ناگهانی بهتر است از تیپ ترونیک استفاده کنید.

در هنگام رانندگی متوجه خواهید شد که معمولا دور موتور پایین نگه داشته می شود و علت آن ممکن است گشتاور خوب و کافی ایجاد شده توسط پیشرانه باشد.

برای بسیاری از ما که به محصولات وطنی با گیربکس های نا هماهنگ و دور موتور های بالا در سرعت های بالا علی رغم سبک بودن دنده عادت کرده ایم ، احتمالا ام جی 360 خودروی جذابی خواهد بود ، چرا که در سرعت های بالا نظیر 120 کیلومتر بر ساعت دور موتوری برابر با 2200 دور بر دقیقه خواهید داشت که نتیجه ی آن ورود صدای کم به کابین ، مصرف سوخت پایین و قابلیت مناسب برای بهره گیری از کروز کنترل خواهد بود.اگرچه این خودرو فاقد کروزکنترل است و باید خریدار به صورت جدا گانه آن را بر روی خودرو نصب کند.

گیربکس آیسین ام جی 360  در معکوس دهی خوب عمل می کند و مانند بسیاری از خودروهای این رده کندی و خنگی در عملکردش نخواهید دید. ام جی 360 هم چنین به سیستم کنترل پایداری الکترونیکی یا ESP مجهز است که به موقع عمل می کند و کمتر با کم فرمانی روبرو خواهید بود،درمجموع  هندلینگ خودرو نیز راضی کننده بود و قادر به رانندگی راحت تر و بهتر با آن نسبت به بسیاری از تولیدات داخلی خواهید بود .

نقطه ی ضعف یا تفاوت در ام جی 360 توربو نشانگر دور موتور دیجیتالی خودرو است که مدتی طول می کشد تا به آن عادت کنید و به علاوه تغییرات سریع ارقام دور موتور در هنگام شتاب گیری می تواند موجب سردرگمی راننده شود

 

قیمت گذاری و ارزش خرید

ام جی 360 توربو در نسخه ی دنده ای 57,700,000 تومان ، در نسخه ی اتوماتیک 67,500,000 تومان و در نسخه ی اتوماتیک توربو 77,700,000 تومان قیمت گذاری شده است که با توجه به قیمت های رقبا و البته وفور نمایندگی های رقیب در سطح کشور ، رقابت سختی را در هر بازه خواهد داشت.

 

ام جی 360 توربو در این محدوده ی قیمتی امکانات خوبی را شامل می شود ، در بخش پیشرانه و فنی راضی کننده ظاهر می شود و با کسب پنج ستاره از  C-NCAP ، می تواند به خریداران حساس در زمینه ی ایمنی اطمینان خاطر بدهد .

پیشنهاد می شود که شرکت عرضه کننده با ارایه ی شرایط مناسب فروش و تحویل های کوتاه مدت ، مشتریان احتمالی این خودرو را برای خرید مجاب کند. در پایان جدولی از مقایسه ی این خودرو و رقیبانش را خواهید دید.

مشخصات فنی ام جی 360 توربو در قیاس با رقبا:

ام جی 360 توربو

پژو 301

چری آریزو فایو توربو

برلیانس H330 با موتور جدید

بسترن B30

نوع و حجم موتور 1498 سی سی  توربو 1587 سی سی تنفس طبیعی 1499 سی سی  توربو 1654  سی سی تنفس طبیعی 1598 سی سی تنفس طبیعی
توان بر حسب اسب بخار 130 114 147 114 107
گشتاور بر حسب نیوتون متر 210 150 210 154 155
سیستم انتقال قدرت شش سرعته ی اتوماتیک شش سرعته ی اتوماتیک اتوماتیک CVT 4 سرعته اتوماتیک یا 5 سرعته دستی شش سرعته ی اتوماتیک

ابعاد بر حسب میلی متر

4579 طول ، 1804 عرض ،  1490 ارتفاع

4442 طول ،  1753 عرض ،  1477 ارتفاع

4532 طول ،  1814 عرض ، 1487 ارتفاع

4510 طول ، 1758 عرض ، 1460 ارتفاع

4625 طول ، 1790 عرض ، 1500 ارتفاع

فاصله ی دو محور بر حسب میلی متر 2660 2652 2650 2580 2630
وزن بر حسب کیلوگرم 1330 1190 1372 1250 1270
حجم صندوق عقب بر حسب لیتر 482 640 430 460 480
امکانات ایمنی ABS،EBD،BA،ESP،CBC + دو کیسه هوا ABS،EBD،EBS + 4کیسه هوا ABS،EBD،EBA،ESP،TCS،HHC + شش کیسه هوا ABS،EBD + دو کیسه هوا ABS  ، EBD،  BA ، HAC، TCS+ دو کیسه هوا
برخی تجهیزات رفاهی کنترل باد لاستیک ها یا TPMS ،سنسور پارک عقب ، دوربین عقب ، سر دنده کروم ، چراغ مخصوص روز ، روکش چرمی صندلی ها ، فرمان برقی ، سانروف سنسورهای پارک عقب صوتی با نمایشگر ،کروز کنترل و محدود کننده سرعت ، چراغ‌ های روشنایی در روز سیستم نمایش میزاد باد لاستیک های TPMS ، استارت بدون کلید ، سیستم ورود بدون کلید ، کروز کنترل ، سانروف ، روکش چرمی صندلی ها ، سنسور عقب – چراغ های LED سیستم تهویه مطبوع خودکار ، سانروف ، سنسور دنده عقب ،پاور ویندوز ،چراغ مه شکن جلو ، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت ، روکش چرمی غربیلک فرمان و دکمه تنظیم صدا سیستم باز شدن درب ها بعد از وقوع تصادف ، تهویه مطبوع دستی ، سانروف ، فرمان برقی ، کروز کنترل ، دوربین عقب
قیمت تقریبی بر حسب میلیون تومان 78 95 86 61 60

 

شرایط فروش ام جی 360

شرایط فروش ام جی 360

 

 

 

81 دیدگاه

  1. واقعا كيفيتش نسبت به تموم هم رده هاش بهتره. از ساندو بگير تا بقيه چيني ها. كافيه بشيني پشتش تا بفهمي. از نظر موتور و گيربكس كه جوابشا پس داده. نمايدنگي ها هم كه زياد شده.فقط قيمت را بالا نبرن تا بتونيم خريد كنيم

    1. من دو سال پیش در نمایشگاهی از نزدیک دیدمش ، کیفیت خاصی نداشت و نسبت به خیلی از چینی ها مثل بسترن b50f کیفیت نداشت!
      بعد موتور و گیربکسش کی جواب داد؟
      کی مردم باش ۲۰۰ هزارتا راه رفتن؟
      شتابش چقدره؟
      سربالایی چطوره؟

        1. کیفیتش متوسط بود ولی ایشون گفته از همه چینی ها بهتر بود!
          در حالی که به پای بسترن b50f نمیرسید و در حد بسترن b30 بود!
          حالا نمیخوام با چینی های گرونتر مقایسه اش کنم !

      1. داداش B50 خوبه. ولی من ام جی را بیشتر میپسندم. موتورش همون موتور ام جی GT هست که جوابشا پس داده. گیربکس مدل توربو هم 6 سرعته آیسین هست که اونم جوابش را پس داده. شتابش 9.5 ثانیه و فیلمش هست که مگان 2000 را میگیره توی سرعت 200. کیفیتش را نباید با بنز و تویوتا مقایسه کرد ولی نسبت به هم رده های خودش خیلی بیشتر من پسندیدم.

  2. روویوی خوبی بود مهم ترین رقیبش آریزو 5 که هم قدرت بیشتری داره هم آپشن کیلس اما برند امجی کیفیت و اصالت بیشتری داره نسبت به چری هردو چینی هستند اما امجی واقعا کیفیتش مانند یک چینی نیست و کاملا مشخصه که مهندسی شده مهمترین اشکال امجی بنظر من دور سنج و کیلومتر سنج های دیجیتاله که قبلا در رنو کپچر هم وجود داشت و حالت بچه گانه و اسباب بازی گونه ای به خودرو میده کاش حداقل گرافیک و طراخی بهتر و سنجیده ای برای این قسمت انتخاب میکردند تا 70 ملیون میشه یک گزینه هوب باشه اما این خودرو تقریبا 80 ملیون قیمت داره که در این رنج میشه آریزو 5 توربو
    کیا سراتو 1600 آپشنال هم حزو انتخاب ها باشه

    1. اینخودرو هیچ ربطی به ام جی نداره !
      هیچی ها!
      فقط برای … کردن مردم ارم ام‌جی روش خورده!

      1. جوینت وینچر 50 ^50 هست و کاملا زیر نظر امجی کیفیت بالایی داره شتاب بسیار خوب و فرمانپذیری عالی من باهاش رانتدگی کردم در یک کلام عالیه منتهی قیمتش باید دورو بر 70 بود نه بیشتر

        1. میشه یه سند یا ادرس پیج معتبر اینترنتی بدی که توش نوشته باشه ام‌جی در طراحی یا تولید اینخودرو تغییری انجام داده یا زیر نظر ام جی بوده؟
          اصلا این ماشین تو سایت ام‌جی هست؟

          1. بله هست اتفاقا من دو خودروی خوب چینی تا بحال دیدم که فاوآسابسترن بی 50 اف که بروی شاسی مزدا 6 سواره و طراحی زیبا و کیفیت خوبی داره و دیگری امجی 360 اینم توضبحات کامل جوینت وینچر امجی پارس آذربایجان در ممقان و شرکت امجی سایک چین
            بصورت کامل :https://financialtribune.com/articles/economy-auto/64970/mg-360-coming-soon-to-market

          2. اولا این سایتی که گذاشتید یک سایت ایرانی هست که مقالات رو به انگلیسی منتشر میکنه و بنظر کل مقاله اش ترجمه مقاله سایت “اسب بخار” هست .
            دوما در این سایت ننوشته که ام‌جی۳۶۰ با جوینت ونچر ۵۰-۵۰ ساخته شده بلکه نوشته کارخانه ام‌جی در ایران بصورت ۵۰-۵۰ ساخته شده .
            سوما ، اگر فرض کنیم این مقاله معتبر باشه (در صورتی که قراربود از یک سایت خارجی معتبر مثل سایت خود ام جی ادرس بدید!!)، در مقاله اش نوشته ام‌جی۳۶۰ بر اساس سایک ۳۵۰ ساخته شده و سایک ۳۵۰ براساس رووی۳۵۰ !!! یعنی بر اساس یک خودرو قدیمی که نه ام‌جی هست ا نه با همکاری ام‌جی ساخته شده!
            و نکته اخر ، اینکه مهندس ام‌جی فرضا کنار دست مهندس سایک بوده اما در طراحی و ساخت نقشی نداشته ، و به همین دلیل در سایت ام‌جی این خودرو را نمیبینید ، به معنی طراحی مشترک نیست!

          3. ی نکته حائز اهمیت نام بردن از ایران برای هاب منطقه ای در این قرار داده بتدریج مدل gt و gs هم به امجی پارس افزوده میشه مطمئنم امجی در ایران پس از دو سه سال طرفداران زیادی بخودش جلب میکنه
            من که کیا سوارم و به کیفیت اهمیت میدم امجی قبول دارم از هر لحاظ این خودرو عالیه اتاقش با سرانو یکیه اندازش فقط یک مقدلر جزیی کوچکتره صندلی هاش راحتن فرمان و داشبوردش خیلی زیباست و طراحی مدرنی داره که متنایز از سایر چینی هاست البته فاوآسا بسترن بی 50 نیو هم واقعا کیفیت بالایی داره
            هندلینگ و رانندگیش واقعا عالیه و در شتاب کم و کسری نیست راستش من اگر الان تصمیم به خرید داشتم این خودرو انتخاب میکردم اتاقش دقیقا با امجی جی تی که یکی از زیباترین خودروهای ساخت امجی یکیه
            مدل توربوش واقعا پسندیدم قبلا مدل ساده تست کردم که چندان بدلم ننشست بکسری کمبودها داره که اگر دفع میشد با قیمت 77 هم ارزش خرید داشت مثل keyless و نبود استارت استپ و شیفتر پشت دنده و نبود تاویگیشن

          4. اینکه میگن ام‌جی قراره هاب اش ایران باشه ، خیلی از برند ها گفتن و نشد ، امیدواریم این بشه!
            اینکه ام‌جی و حتی سایک rx5 ماشین خوبی هست هم درسته اما نباید اطلاعات غلط بدیم که ام‌جی۳۶۰ طراحی مشترک هست و ام‌جی هست!
            اگر ام‌جی این خودرو را قبول داشت و تایید میکرد در سایتش جز محصولاتش نبود؟؟؟

  3. این تبلیغ بود یا تجربه رانندگی؟

    ۷۵ میلیون بسترن b50f میخریم!

    یا دست دوم سراتو و مزدا و … !

    1. بله نظر شما هم تا حدودی درسته متاسفانه خوب قیمت گذاری نشده تا 70 خوبه اما یا 80 میشه سراتو 1600 آپشنال کره ای و یا خودوری محبوب مزدا 3 خرید در نوع دست دوم باید قیمتش متعادل کنند مثلا تو رنج 70 نه بیشتر

  4. مزیت این ماشین نسبت به آریزو 5 اینه که اول از همه گیربکس CVT نیست. وزنش هم کمتره برای همین شتابش بیشتره با اینکه قدرتش کمتره. بوست توربو پایین تره و این یعنی استهلاک کمتر. فضای سرنشین ها و صندوق بیشتره. طراحی و نظارت انگلیس را داره و یعنی کیفیت بهتر و اصالت. سینی زیر موتور را ندزدیدن. آب بندی بدنه از نظر صدا بهتره. مانیتور پیشرفته با کیفیت بالا و قابلیت اتصال به موبایل داره. قطعات همه از خارج میاد و حتی بنده رنگ شده میاد که کیفیت خیلی بهتری داره. در کشور های اروپایی و عربی هم فروش داره. قیمتش هم معقوله و تقریبا با قیمت جهانیش برابره.
    معایبش هم تعداد ایربگ کمتر، نداشتن کروز (البته میشه روش گذاشت) و استارت کی لس هستش.

    1. گیربکس cvt نیست؟
      از این حرفتون معلوم شد کل حرف هاتون غلطه!
      گیربکسش cvt هست که حالت شش دنده بودن توش شبیه سازی شده و درون گیربکس مثل گیربکس های cvt دیگر است .

      شما شتاب رو کجا تست کردی که میگی بهتره؟

      طراحی و نظارت انگلیس؟??
      این ماشین هیچ ربطی به انگلیس نداشته و نداره!

      در کدوم کشور اروپایی عرضه میشه؟

        1. درود بر شما متاسفانه برخی افراد باید چندین و چند مرتبه یک مطلب بهشون تفهیم کرد البته بازم شک دارم متوجه بشن گیربکس امجی 360 گیربکس تیزی که ساخت آیسین و من بدون مکث دنده ها را عوض میکردم در مقایسه با خودروی خودم خوب بود و چیزی از گیربکس های جدید و بروز کم نداره کلا امجی 360 خودروی خوش ساختیه

          1. گیربکس 6 سرعته هستش. توی متن هم نوشته به واسطه CVT نبودن. درست مطالعه بفرمایید. در اینی که ام جی یک سر و گردن از ماشین های چینی دیگه سر تره کسی شکی نداره و جواب خودش را توی ایران پس داده. در ضمن شرکت سایت مالک برند ام جی هست که خوشبختانه ایران سرمایه گذاری 50 – 50 کرده و نه اینکه فقط وارد کننده باشه.

          2. قوای فنی

            در بخش فنی ام جی 360 قوی ظاهر می شود. گیربکس خودرو شش سرعته ی اتوماتیک بوده که هماهنگی مناسبی با موتور دارد و به واسطه ی CVT نبودن حس و حال خوبی به راننده القا می کند، به علاوه در شتاب گیری اولیه و حرکت در سربالایی برتری دارد.

            قسمتی از کپی متن در مورد گیربکسه هر جور میخونم به این نتیجه میرسم که شش سرعته اتوماتیکه

          3. میشه فقط یه بار اظهار فضل نکنی؟ کاره سختی نیست به خدا. برو سره درس و مشقت دیگه. راستی بوگاتی شیرونی که داشتی چرا فروختی و رفتی مک لارن خریدی خخخخخ

          4. بهترین خودروی چینی تحت نظارت موریس گاراژ انگلیس در لینک زیر میتونید خبر جوینت وینچر و هاب بودن ایران و بخصوص اشاره شده به پارس ببینید در سالهای متوالی تعداد بیشتری از مدل های امجی وارد ایران میشه که در شرکت پارس آذربایجان مونتاژ میشن حالا که سالهاست خودروی چینی وارد کشور میشه چرا خوبش وارد نشه مثل امجی که یه تاریخچه و اصالتی داره ؟؟
            لینک زیر گویای تمام مطالب است
            https://financialtribune.com/articles/economy-auto/64970/mg-360-coming-soon-to-market

        2. متن اینجا هم نوشته گیربکسش cvt هس!
          گیربکس بسترن بی ۳۰ و بی۵۰اف شش سرعته ساخت آیسن ژاپن هست!

          1. قوای فنی

            در بخش فنی ام جی 360 قوی ظاهر می شود. گیربکس خودرو شش سرعته ی اتوماتیک بوده که هماهنگی مناسبی با موتور دارد و به واسطه ی CVT نبودن حس و حال خوبی به راننده القا می کند، به علاوه در شتاب گیری اولیه و حرکت در سربالایی برتری دارد.

            قسمتی از کپی متن در مورد گیربکسه هر جور میخونم به این نتیجه میرسم که شش سرعته اتوماتیکه

      1. جناب استاد عزیز . اگر ام جی ربطی به انگلیس نداشته باشه پس یقین داشته باش وولو هم هیچ ربطی به سوئد نداره و کاملا چینیه . جگوار هم هندوستانیه . عزیزم ام جی فقط مالکیتش چینیه . ماشینی که تو چین ساخته بشه اسمش چینی نیست . اما ام جی از موقع عرضه به ایران هیچ وقت پشتیبان خوبی مثلا مثل مدیران خودرو و گروه بهمن مثال میگم نداشته

        1. ام جی ربط به انگلیس داره اما این ماشین سایک هست که با ارم ام‌جی در ایران عرضه میشه ، شما لطف کن برو در سایت ام‌جی (به زبان انگلیسی) و ببین این ماشین جز محصولاتش هست یا نه!

        2. دوست عزیز مغلطه نکن .ولو و جگوار رو سهامشونو فروختن . ام جی بحثش جداست .ام جی برشکست شد چینی ها خریدنش

      2. شما ای کاش بیشتر تحقیق میکردید بعد بدون اطلاع و با قصد به تخریب یک خودرو میپرداختید.
        – گیربکس این ماشین CVT نیست و 6 دنده ساخت آیسین ژاپن هست.
        – حالت 6 دنده توی گیربکس شبیه سازی شده !!!! این مزخرفات چیه میگی آخه ؟؟؟ اصلا مکانیزم گیربکس را میدونی چی به چیه ؟ شیر برقی میدونی چیه ؟ مخروطی میدونی چیه ؟ یه چیزی بگو بگنجه آخه.
        – کافیه به یه نفر که تحویل گرفته بگید و باهاش یه دوری بزنید و تمام موارد را تست کنید.
        – این ماشین تحت لیسانس انگلیس هست. چه در طراحی و چه در تولید. کافیه به خطوط طراحی ماشین که دقت کنید شباهتش با مدل های کاملا محسوسه. حتی مرکز تحقیقات ام جی هنوز در انگلستان دایر هست. کافیه تاریخچه شرکتش را بخونید.
        – در کشور های اروپای شرقی مثل رومانی مدل 360 عرضه میشه. همچنین در کشورهای حاشیه خلیج فارس که بهترین ماشین ها را سوار میشن. ضمن اینکه این ماشین تولید 2017 هست و با بهبود اون در سال های آینده شاهد توسعه بازارش خواهیم بود. مدل های دیگه ام جی مثل MG3 در خود انگلستان هم عرضه میشه. کافیه یه سرچ توی سایتها بکنید به زبان انگلیسی البته.
        – در کل هرکس نسبت به انتخاب آزاده. من تجربه خودم را گفتم و چیزی که راجع بهش تحقیق کردم.

        1. اولا مزخرف حرف های شماست که نمیدونی در نسل جدید گیربکس های cvt حالت تعویض دنده شبیه سازی شده و تو متن این مقاله هم نوشته گیربکسش cvt هست!
          دوما ، سعی کن شعور حرف زدن داشته باشی!
          سوما ، من گفتم ام‌جی۳ و محصولات ام‌جی در انگلیس عرضه نمیشه؟ گفتم دفتر طراحی ام‌جی در انگلیس بسته شده اقای با سواد؟! گفتم یه مقاله معتبر بگو و ادرسش رو بزار که توش نوشته این ماشین رو ام‌جی طراحی کرده! نه اینکه کپی کاران چینی خط بدنه ام‌جی رو روش کپی کرده باشن!
          درضمن ، کشور های حاشیه خلیج فارس از قدیم جولانگاه همه نوع ماشینی بودن و رومانی کشور معتبری نیست!

          1. گیربکسcvtکه روی آریزو گذاشتن خیلی کنده جلو بندیش هم داغونه کیفیت رنگش هم خیلی پایینه

          2. بس کن دیگه هی از خودت استادی میکنی. اح خال آدمو بهم میزنی ؛؛؛؛ Cvt هیچ ربطی به این گیربکس نداره. دیگه هم خودت رو اینجا مطر نکن.

  5. ام جی زمانی ام جی هستش که دست ایرانی واردش نشه.این ماشین وقتی تو ایران تولید میشه نباید قیمتش بالای 50میلیون باشه.فردا هزار مدل از این ماشین میاد تو بازار یکی بدون کولر با این قیمت یکی بدون ایربگ با یه قیمت جدید.ام جی با این حرکتش اسم خودشو خراب کرد.

  6. دوستان گیربکس این ماشین cvt نیست ، من اشتباه خونده بودم!
    همینجا اعلام میکنم اشتباه کردم راجب گیربکس .

  7. البته در سایت های خارجی راجب نسخه غیر توربو نوشته اند ، شاید در نسخه توربو گیربکس ۶ دنده شده !

    اما هنوز سایتی پیدا نکردم که بگه ام‌جی۳۶۰ طراحی ام‌جی هست و ام‌جی اونو به عنوان محصول خودش تایید کرده !

  8. جالبه اگه برید در سایت زیر( chinaautoweb.com ) تو محصولات ام‌جی ماشینی به نام ام‌جی۳۶۰ نیست اما تو محصولات سایک هست!
    نکته جالب تر این هست که سایک ۳۶۰ رو نوشته با موتور ۱۵۰۰ تنفس طبیعی و ۱۴۰۰ توربو عرضه شده! و نوشته نسخه توربو مجهز به گیربکس ۷ دنده هست!
    اینم سایت:
    chinaautoweb.com/car-models/roewe-360/

  9. تو بعضی سایت ها مثل ویکی پدیا نوشته گیربکسش ۷ دنده اتومات و یا ۶ سرعته دستی هست اما ننوشته ۶سرعته اتومات هست!! (غیر توربوش که ۴ دنده اتومات هست) .
    همچنین نوشته ۱.۴ توربو هست .
    البته چون ویکی پدیا رو همه میتونن تغیر بدن معتبر نیست:

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Roewe_360

    1. برند MG چند سالی هست که توسط شرکت سایک خریداری شده. جالبه بدونید مدتی هم تحت مالکیت BMW بوده. این شرکت بسته به اینکه در کدام بازار برند رووی معروف هست یا ام جی از یکی از اونها برای ماشین ها استفاده میکنه. MG360 با پیشرانه ها و گیربکس های مختلفی عرضه میشه که در ایران موتور 1500 وارد شده که مشابه موتور MG GT هست. در دو مدل تنفس طبیعی و توربو. و در خصوص گیربکس هم 3 تیپ دنده دستی ، اتومات 4 سرعته و اتومات 6 سرعته (مدل توربو) برند آیسن ژاپن. پلاتفورم این ماشین همون MG GT هست و در واقع مدل به روز MG 350 هست که از نظر طراحی بسیار مشابه هستن. (این مدل هم در سایت ام جی انگلستان برای فروش موجود نیست). در کشورهای آمریکای جنوبی مثلا با همین نام فروخته میشه. مثلا در شیلی که آدرس سایتش اینه:
      http://www.mgmotors.cl
      میتونید کشورهای دیگه هم که این خودرو در اونها عرضه میشه را در اینترنت پیدا کنید. مثل امارات. در هر صورت اگر کیفیت مونتاژ شرکت آذویکو خوب باشه، به نظر میرسه ارزش خرید بالاتری نسبت به سایر رقبا داشته باشه.

      1. رووی شاخه لوکس سایک هست اما ام‌جی خودش طراحی میکنه!
        من در سایت های خارجی پیدا نکردم نوشته باشه پلتفرم مال ام‌جی باشه بلکه نوشته بودن ارتقا یافته رووی۳۵۰ هست و رووی۳۵۰ بر اساس پلتفرم ام‌جی هاچ بک ساخته شده!
        و ام‌جی ۳۵۰ هم در واقع ام‌جی نیست و فقط با ارم ام‌جی در بعضی کشور ها عرضه شد!

        خلاصه بعضی محصولات سایک با برند ام‌جی در کشور های مختلف فروخته شد اما ام‌جی نیستن!

      2. در سایت رسمی ام‌جی (mg.co.uk) خودرو” ام‌جی جی‌تی” وجود نداره! که حالا خوشحال باشیم که موتور این ماشین ، موتور ام‌جی هست!
        همینطور خودرو ام‌جی ۵۵۰، ۳۵۰ و ۳۶۰ در سایت ام‌جی نیست!
        حالا ممکنه قبلا بوده و الان نیست و یا ممکنه کلا محصولات سایک بودن که با ارم ام‌جی عرضه شدن!
        چون در ویکی‌پدیا هم خودرو های نام برده شده جز محصولات ام‌جی نیستن!

  10. دوستان من خیلی گشتم و نتیجه اش تا الان این شد:
    ۱- این خودرو “رووی ۳۶۰” هست که بر اساس “رووی۳۵۰” تولید شده و شرکت “رووی ” زیر مجموعه سایک هست . (ام جی هم همینطور)
    ۲- رووی شاخه لوکس سایک هست و رووی ۳۵۰ بر اساس پلتفرم هاچ بک ام‌جی تولید شده .
    ۳- طبق سایت های معتبر رووی ۳۶۰ با موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و بصورت ۴ دنده اتومات و مدل توربو با موتور ۱.۴ لیتری و با گیربکس ۷ دنده اتومات عرضه شده!
    ۴-ممکن است نسخه ساخت ایران بصورت سفارشی به موتور و گیربکس دیگری مجهز شدند چون در سایت تولید کننده ایرانی از موتور ۱.۵ لیتری توربو وگیربکس ۶ دنده نام برده شده .
    ۵- نکته ای که میتوان بصورت قطعی گفت این هست که طبق سایت اصلی ام‌جی (mg.co.uk) و سایت معتبر chinaautoweb این محصول جز محصولات ام‌جی نیست و جز محصولات سایک هست .
    ۶- با توجه با سایت mgmotor.me که به زبان عربی (و انگلیسی) هست بنظر این خودرو در بعضی کشور های عربی هم با ارم ام‌جی عرضه شده!
    ۷- موتور ۱.۴ لیتری توربو این خودرو ۱۱۵ کیلووات معادل ۱۵۷ اسب بخار قدرت داشته که حدود ۳۰ اسب بخار قوی تر از اطلاعات داده شده برای موتور ۱.۵ لیتری توربو هست!

    جمع بندی: میتوان حدس زد برای کاهش قیمت این خودرو از موتور ۱.۵ لیتری توربو که ضعیف تر هست (نسبت به موتور ۱.۴ توربو ) و گیربکس ۶ دنده به جای ۷ دنده استفاده شده!
    همچنین تا اینجا نمیتوان گفت این خودرو از پلتفرم ام‌جی استفاده کرده و یا ام‌جی در طراحی اش اصلاحاتی انجام داده!

    1. شما به سایت MG انگلیس مراجعه میکنید در صورتی که تولیدات اون سایت هم برای سایک چین هستش. این که این خودرو طراحی ام جی انگلیس هست یا خیر خیلی سوال درستی نیست. برند ام جی انگلیس توسط سایک خریداری شده. همونطور که برند مینی ماینر و یا رولز رویس انگلیس توسط BMW خریداری شده. تنها چیزی که میدونیم اینه که این خودرو موتور و پلاتفورمش با مدل GT مشترک هست . در برخی بازارهای دیگه هم با همین برند ام جی و برخی دیگه با برند رووی فروخته میشه. سوال اینجاست که آیا ارزش خرید داره یا خیر. اگر به صفحه اینستاگرام mg360 آمریکای جنوبی سری بزنید (کافیه #mg360 را سرچ کنید) میبینید قیمت این خودرو در اون کشور ها حدود 19000 دلار هست. به پول ما میشه تقریبا 85 میلیوت تومان. و این اولین بار هست یک شرکت یک خودرو را با قیمت جهانی و تقریبا ارزون تر داره میده. البته ممکنه در اون کشورها یکم آپشن های بیشتر یا گارانتی طولانی مدت تری به مشتری بدن. دومین مسئله هم کیفیت بالای ام جی های قبلی هست که اتفاقا اونها هم تولید سایک هست. حتی همون مدل GT که فرمودید در سایت انگلستان نیست الان توسط مدیا موتور وارد شده و کیفیت خیلی بالایی هم داره که به نظر من از برخی کره ای های موجود در بازار که سالهاست تولیدشون متوقف شده مثل سراتو اما همچنان سایپا تولید میکنه بیشتره. ببخشید طولانی شد

  11. من نمیدونم شما چرا اصرار داری به تخریب این ماشین. آقا همه میدونن لوگان یا همون ال 90 و ساندرو هم داچیا هست و توی برخی بازار ها به اسم رنو فروخته میشه چون شناخته شده تره و بعضی جاهای دیگه با برند داچیا.
    سایک برند معروفی هست توی چین و نیازی نیست با برند ام جی عرضه کنه خودروهاش را. ولی کشور هایی که ام جی معروف تره اون ها را با برند ام جی عرضه میکنه. البته با این تفاوت که نه همه خودروهای سایک را و فقط اونهایی که خود ام جی اجازه بده و تحت لیسانس باشه. در واقع بین برند ام جی و سایک تفاوت هایی گذاشته که فکر میکنم سایر دوستان کامل توضیح دادن.
    در خصوص موتور هم یک مدل قوی تر داره که همونی هست که شما گفتی که فعلا ایران نیومده.
    اصلا فرض کنیم این ماشین ام جی نیست و طراحی و نظارتش هم تحت لیسانس انگلیس نبوده و پلاتفورمش هم ام جی GT نیست، موتورشم نیست، گیربکسش هم آیسین 6 سرعته نیست. هرچی هست برو سوارش شو یه دور باهاش بزن. خوشت اومد بخر. خوشت نیومد نخر.
    بنده به شخصه چون قصد خرید ماشین صفر تو بازه 60 تا 70 تومن را داشتم B30 و آریزو5 و استپ وی و دنا پلاس توی گزینه هام بود. و بعد از 4 ماه این طرف اون طرف رفتن و تحقیق کردن، این ماشین را انتخاب کردم. شما هم آزادی

    1. تبریک میگم من شخصا این خودرو تست کردم سوا ی نرمی داره بی صدا هم هست شتابش واقعا راضی کننده است هنه چی هم داره از آپشن چند تا آپشن کم داره که میشه نصب کرد بهر حال بنظر من که الان سراتو آپشنال دارم و موتور وحشی داره 157 اسب که واقعا جای هیچ بحثی باقی نمیزاره با اون گیربکس 7 دنده سریعش میام و سوار امجی 360 میشم و میبینم چیزی کم نداره و همه جی عالیه
      در مورد صحبت های حسین هم ایشون تحقیق کردن و من هوشحالم اگر هر شخصی در مورد هر خودرویی مثل ایشان تحقیق کنه و بیاد نظرش اعلام کنه
      طی تحقیق که من کردم اینخودرو ج بنت وینچر امجی (سایک موتور) و پارس آذربایجان بصورت 50^50 است که در آینده 3 محصول دیگه بهش اضافه میشه

      1. البته جوینت ونچر نیست، فقط مونتاژ توسط صنعت خودرو آذربایجان هستش و سایک سرمایه گذاری نکرده تو ایران

          1. این خبر که گذاشتید جدید نیست، چیزی که از خود سایک گفته شد این بود که جوینت ونچر نیست

          2. مهندس این خبر مال سال پیشه البته شما درست میگی اما منکر پلت فرم مشترک با امجی gt که نیستید؟؟

      2. در بحث راه اندازی کارخانه در ایران بحث ۵۰-۵۰ بود اما ربطی به طراحی و تولید این خودرو نداره!
        البته شریک ایرانی میتونه اپشن ها و موتور و گیربکس رو انتخاب کنه و نظر بده!

        1. چه خوبه که شما کامل رفتی همه چی این خودرو درآوردی از کاربرایی مثل تو خیلی خوشم میاد حداقلش اینه با مدرک و دلیل حرف میزنی نه از رو هوا حالا نظرت راجع به امجی کلا چیه؟؟
          من نظرم اینه : امجی یک برتد چینیه و دیگه ربطی به انگلیس نداره از سالها پیش سایک اونو خرید اما تو چینی ها خودروی خوبیه و کیفیتش فراتر از سایر چینی هاست طراحیش هم خوبه و با سایر چینی ها تفاوت داره
          از همه مهمتر در ایران مونتاژ میشه پس خدمات پس از فروشش بهتر از سایر چینی هاست طراحیش خیلی زیبا و منطقیه موتورش حرف نداره شتابش هم خوبه قیمتش یه 7 ملیون زیاده بتظرم رو همون 70 بود منطقی تر بود

          1. بنظر من ام‌جی های واقعی ماشین های خوبی هستند ، مثل ام‌جی ۶ و ام‌جی جی‌اس ، البته کیفیتی در حد اروپایی ها نداره اما در چینی ها (جز بورگوارد) از بقیه بهتره!
            من خودم یک مدت ام‌جی۶ میخواستم بخرم که اخرش نشد اما تو تحقیقاتم دیدم ماشین خوبی هست و اونایی که داشتن نسبتا راضی هستن!
            حتی همین محصولات سایک هم بنظرم کیفیت خوبی داشت و من تنها ماشینی که در نمایشگاه ۲ سال پیش تهران پسندیدم سایک rx5 بود که بیشتر از انتظارم کیفیت ، امکانات و قدرت داشت!
            یادمه رنو تالیسمان هم اونقدر که میگفتن چیز خاصی نبود و تو ذوق ام زد اما اون سایک فراتر از انتظار من از یک چینی بود!
            البته این به معنی این نیست که تالیسمان بی کیفیت تر از سایک هس! تالیسمان خیــــــــلی با کیفیت تر هست و با امکانات و قدرت و دوام بیشتر اما در حد اون همه های و هوی اون موقع نبود!
            تو نمایشگاه امثال ، بورگوارد و بی‌وای‌دی اس۷ بنظرم خودرو خوبی بودن (در چینی ها) و اگر سایک rx5 در ایران مونتاژ بشه ممکنه بخریمش!
            من از اولم بنظرم محصولات سایک خوب اومدم ، اما نخواستم اطلاعات غلط راجب پلتفرم و طراحی اش به کسی بدم!

          2. سلام بر سان عزیز
            یک سوال
            بر اساس تجاربی که دارید از بین خودروهای چینی کدام شرکتها و کدام مدل ماشینشون (ارائه شده ها در داخل) از حیث مجموع خوبن. بخصوص اتوماتها. خودتون میدونید که هجمه زیادی علیه خودروهای چیتی هست. بخصوص افت زیاد قیمت ولی خیلیا هم هستن که گویا از کیفیتها راضی ان وگرنه چه دلیلی داره الان سهم زیادی ازخودروهای توی خیابونا چینی باشه.

          3. ماشین چینی با کیفیت زیاده (نسبت به پولش)، شاید بیشتر از نصف ماشینهای چینی تو ایران ماشینهای با دوام و کم خرجی هستن
            تو انتخاب ماشین چینی بنظر من: از مشخصات رو کاغذ شتاب و ایمنی ماشینو بررسی کنید اونم از منابع معتبر، ایمنی هم سال انجام تست خیلی مهمه مخصوصا اگه 2013 به بعد باشه خوبه
            استهلاک ماشینو از چند نفر که دارن بپرسید چقدر خرج نگهداری ماشین کردن
            برای بازار دست دوم و قیمت قطعات براحتی از اینترنت میتونید استفاده کنید
            آمار تعداد ماشینهای تولید شده هر یکی دو ماه منتشر میشه، خرید ماشینی که تیراژ پایینی داره ریسکه
            در مورد اتومات هم cvt نباشه

          4. خنده دارترین جوکی بود که گفتی خودوری چینی با کیفیت زیاده !!!!! این ادعای کذب از کجات درآوردی ؟؟ اخوی مزخرف تر از چینی هم داریم مگه؟ طرف رفته فاو آسا بسترن بی سی نیو خریده سرویس اولیه دنده اتومات قاط زده و دیسک هاش صدا میدادن مطلب نوشته برای پیک خبری که قطعه نداره و الان 20 روزه خوابیده تو بهمن خودور یا اون کسیکه چانگان cs 35 اقساط برداشته از سایپا سویچش معیوبه و دوبار استارت میخوره و نوسان برقی داره هیچکی پاسخگو نیست خودوری چینی یعنی دردسر و مشکلات کسی هم نمیره سمتش اگه بره بخاطر اقساطش میره حالا تو چطور ادعا میکنی چینی با کیفیت زیاده نمیدونم

          5. سلام بر فیض گرامی من جک جی 5 داشتم داییم جک اس 5 و همکارم امجی gs و احربه راتتدگی با امجی 360 و امجی gt دارم دورو بر چری و از هر نوع و مدل که باید خط کشید چون کیفیت نداره و ماتریالش خیلی ضعیفه لیفان هم که اصلا نباید ایمش آورد بدلیل افت قیمت و نبود قطعات امجی 360 بدلیل اینکه اتاقش با انجی gt یکیه و امکانات معقولی داره کیفیتش هم بدک نیست شتاب خوب و تقریبا طراحی حساب شده ای داره تنها چینی که میشه روش حساب باز کرد امجی و اون هم از نوع تولید (مونتاژ) داخلیه بهر حال این نظر من بود

    2. اتفاقا من میخواستم تو کامنت های فبلی ام ال۹۰ رو مثال بزنم اما گفتم بحث طولانی نشه!
      حالا که گفتید میگم ، ال۹۰ در طراحی پلتفرمش و خودش از اول رنو دخیل بود ، از جمع کردن سرمایه تا ساخت!! اما این خودرو چی؟ شما میگی ام‌جی در طراحی اش دخیل بوده ، منم میگم باشه فقط از سایت ام‌جی (mg.co.uk) یه مقاله بگو که اینو نوشته! تا منم قبول کنم!
      راجب پلتفرم و موتور “ام‌جی جی تی” :
      همونطور که قبلا گفتم خودرو ام‌جی جی تی اصلا در محصولات ام‌جی من ندیدم و مثل این ماشین با برند ام‌جی عرضه شد! مثل ام‌جی۳۵۰ و ۵۵۰ !!پس اگر ام‌جی۳۶۰ از اون پلتفرم و موتور استفاده کنه بازم ربطی به ام‌جی نداره! حالا بماند که تو سایت های خارجی نوشتن پلتفرم ام‌جی۳۶۰ بر اساس سایک۳۵۰ هست و سایک ۳۵۰ بر اساس ام‌جی۳ !
      اما وقتی یک خودرو روش برند یک شرکت دیگر میخوره ، روش کنترل هایی معمولا میشه! اما روی تولیدش نه طراحی اش!
      البته بعضی شرکت ها همین نظارت رو هم نمیکنند و فقط پول میگیرند در ازای این برندسازی!
      راجب اینکه ببینم ، من قبل شما دیدم! خودرو بدی نیست ، فقط من تا الان مقاله ای از طرف ام‌جی انگلیس پیدا نکردم که بگه طراحی اون هست و در تولیدش نظارت داره!
      شاید بعدا پیدا کنم!

      1. این که یک خودرو با دو برند عرضه بشه چیز جدیدی نیست مثلا قبل انقلاب خودروی اوپل کوما دور با نام شورلت. ایران. در ایران مونتاژ میشد و عرضه میشد همین الان هم بیوک انکور با برند اوپل عرضه میشه چون مالک کمپانی اوپل جنرال موتور ه

  12. منم پس از تحقیقات ام جی ۳۶۰ توربو ثبت نام کردم و از نزدیک که دیدم در کل هم از نظر ظاهری و هم از نظر کیفیت بد نبود اما یه چیزی خیلی اذیتم میکنه اونم چینی بودنش هست!!!و میترسم کیفیت قطعاتش بعد از مدتی از بین بره!!!؟؟؟

    1. يه زماني بود تويوتا را كسي قبول نداشت و همه ميگفتن الماني و امريكايي. بعدها هم هيونداي و كيا همين پروسه را داشتن. به نظر من چين خيلي پيشرفت كرده. البته قبول دارم كه اگر قيمت خودرو واقعي بود در ايران و بازار رقابتي وجود داشت انتخاب متفاوت بود. ولي فقط ميشه گفت نسبت به ماشين هاي ايران خودرو و سايپا با اين قيمت ارزش خريد بالاتري داره. من از كيفيت قطعات و موتاژ پايين ايران خودرو و سايپا كلافه شدم. ماشين صفر ٣ ماه سالم نبود. با اين تفاسير تصميم گرفتم ديگه ار اين دو شركت خريد نكنم. البته قطعات اين ماشين توي همون خطي توليد ميشه كه قطعات ام جي ٦ توليد شده. و اونم توي ايران كيفيتش را همه راضي بودن.

    2. در مورد کیفیتش من بهت اطمینان میدم مشکلی نیست البته در طولان یمدت نمیدونم چیزی که در یک تست 20 دقیقه ای انجام دادم در نمایندگی اتفاقا خیلی محکم و با دوامه شاید باور نکنی ولی از خودورهای 120 ملیونی پر مدعا محکم تر و بدنه صلبی داره آپشن هاش کاملا تقریبا جز یکی دو مورد و بلحاظ کیفیت هم من چیزی که تست کردم عالی بود من کسی هستم که مزدا 3 نیو و سراتو سوار شدم برای مدت طولانی و خودورهایی مثل تیوولی اپتیما و سوناتا و تالیسمان مگان و لنسر تست کردم و یکی دوتا شون داشتم حتی یه مدت جک j5 داشتم کیفیت سواریش شبیه چک اما نرم تر و پر شتاب تره کیفیت تریم داخلیش اگه نگم شبیه کره ای ها اما از چسنس ها بالاتره در کل یک خودوری استاندارد باکیفیت و معمولی و نه لاکچری با قیمت تقریبا بالا اما بسیار بعتر از چری آریزو 5 و چری x22 , و لیفان 820 که مزخرفترین سواری و شاسی و اتاق داره انخاب خوبی بود

  13. سلام
    بین خرید یک دستگاه مگان 2000 مدل 92 با قیمت 80میلیون و ام جی360 توربو صفر کیلومتر موندم لطفا راهنماییم کنید و نقاط ضعف و قوتشونم بهم بگید

    1. دوست عزيز مگان رو كه اصلا پيشنهاد نميكنم به چند دليل
      ١-گيربكس بسيار خنگ و اعصاب خورد كني داره به طوري كه در ترافيك هاي سنگين انقدر هي دنده رو سبك و سنگين ميكنه كه آدم رو رواني ميكنه
      ٢-بازار دست دوم خوبي نداره
      ٣-پيچيدگي هاي بي مورد داره مثلا براي تعويض يك لامپ چراغ جلو كل مجموعه چراغ و سيني و جلوپنجره بايد باز بشه تا يك لامپ سوخته رو عوض كنيد
      ٤-هزينه تعمير و نگهداري و قطعات يدكي به طور غير منطقي و وحشتناك بالاست، قيمت لوازمش عجيب و غريبه
      ٥-قيمت خود ماشين در مقابل چيزي كه به دست مياريد بالاست
      در مورد ام جي ٣٦٠ هم با اينكه خودروي خوبي به نظر ميرسه اما به نظر بنده خريد خودروهاي چيني در نسخه صفر كيلومتر با ضرر افت قيمت زياد همراه است كه منطقي نيست
      شايد تيگو ٥ كاركرده يا سراتو و اكسنت كاركرده گزينه هاي منطقي تري باشند

      1. دقیق گفتین راجع به مگان.لوازمش بسیار گرونن خیلی غیر منطقی.ام جی ذاتا ماشین بسیار خوبیه ولی لوازمش کمیابه.تهران اگر باشید هست ولی در شهرستانها بسیار کمیاب

  14. صالح جان من اگه جای تو باشم یه مقدار دیگه صبر میکنم تا رنو سیمبل جدید تولید شه و اونو بگیرم.
    چون محصولات رنو به مراتب جون سخت تر و با دوام ترن.

  15. امجی 360 یک خودروی معمولی رو به بالاست که جهش قبمتی زیادی داشت توربوش روز اول 75 تومان بود الان شده 98 ملیون امکانتاش هم خوب و معقوله اتاق بسیار خوبی داره تو خودرو اتاق مهمه کلا خانوادگی و طراحی مناسب داره آپشن هاش در حد خودروهای کره ای نیستن اما کار راه بندازن البته رنو کلیوس 300 ملیونی هم و تالیسمان آینه تاشو ندارن و پاور ویندوز یا نیسان جوک 220 ملیونی مدل پایه اش چرخ های عقبش کفشکی و دیسکی نیس پس نمیشه به امجی 360 خورده گرفت در اینمورد اما در بک جمع بندی خودروی خوبیه ستاب متوسطی داره نرمه بی صدای اما قیمت 100 ملیونی این خودرو زیاد الان دیگه بصرفه نیست چون هرچی باشه برچسب چینی یدک داره و جوتورص ضعیفه و زیر 1.8 لیتر اینها باید مد نظر باشن

  16. یه ایرادی که تو این ماشین دیدم نبود سینی زیر موتور است خیلی عجیب است با توجه به شرایط جوی برف باران گردغبار یه برخورد با مانعه چطوری خواهد شد از نمایندگی پرسیدم میگه بخاطر موتور خنک بماند است کسی است لطفا راهنمایی کنید

  17. جو بسیار شدیده و سینی ناموجود با این شرایط جوی امکان نداره سینی پیدا کنم لطفا یک سینی بمن بدهید سینی بسیار مهم تر از جو و محیط جوی است با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا