اخباراخبار داخلی

چری تیگو7 ، چینی ساختار شکن دربازار ، با شرایط ایده ال برای مشتری

با افزایش قیمت خودروهای وارداتی ، شاسی بلند لوکس چینی می تواند گزینه ایی مناسب باشد

بازار خودرو کشور طی چند ماه گذشته  ، تحت تاثیر بسته شدن سایت ثبت سفارش ، افزایش میزان تعرفه خودروهای وارداتی و در نهایت میزان افزایش قیمت ارز تغییرات گسترده ایی را تجربه نمود.

به نوعی خودروهای محبوب وارداتی به یکباره افزایش قیمت بی سابقه ایی را به خود دیدند و برای برخی از مشتریان از دسترس خارج شدند ، این تغییر روند و افزایش قیمتها به طور خودکار فضا را برای لوکس ترین خودروی چینی که اخیرا رقابت خود را با دل و جرات در پس سایه کره ایی ها ، ژاپنی ها و اروپائی های خوش نام آغاز کرده بود سهل تر مینماید.

این روزها در خیابانهای کشور تعداد نسبتا قابل توجهی تیگو7 دیده میشود که حکایت از افزایش به یکباره فروش این محصول دارد و روند افزایش فروش تیگو7 نشان از پذیرش و انتخاب آن توسط مشتریانی است که خواهان یک شاسی بلند لوکس و اسپورت هستند و قبلا شاید نیم نگاهی به شاسی بلندهای لوکس کره ایی داشته اند.

این روزها با نزدیک شدن به سال نو ، بسیاری از هم وطنان با شور و شوق سال جدید همراه شده اند ،و تب خرید خودرو بالا گرفته شده قطعا جدا از ویژگی های یک خودرو شرایط فروش مناسب و زمان تحویل سریع از پارامترهایی است که چنانچه مدیران خودرو مثل گذشته بتواند به آن عمل نماید میتواند برگ برنده تیکو7 تلقی گردد..

رپورتاژ

 

8 دیدگاه

  1. واقعا خودروی خوبی بعنوان مطلع میگم قبلا اسپورتایج داشتم اصلا و ابدا شایسه نبود از وقتی چری تیگو بنامبرز ساوان سوارم دفاه و آسایش بخدمت گرفتم بشیار نرم و چابک سوارم و از موسیقایی بهاری آن با آپشت های تمام قد بهره مندم چری تیگو بنامبرز ساوان در کشور کره جنوبی بقدری محبوب است که کسی به کیا اسپورتایج و توسان نگاه نمیکند با تشکر از جین برای کیفیت بیشتر از کره جنوبی لدفا گول تبلیغات کره ای های آشغال نخوزید

    1. واقعا تا این ماشین با این قیمت و کیفیت و ظاهر و امکانات هست چرا باید آشغالای ژاپنی رو سوار شد که دیگه از لحاظ کیفیت هم جایگاهی ندارن

      1. ژاپنی و آشغال از محالاته یکم پرس و جو کن درسته ماشین مدل بالا ندارم ولی بدون اطلاع هم نیستم

      2. دم شما گرم واقعا حق مطلب ادا کردی
        طرف از خودروی کره ای که هرسال بلحاظ کیفیت در جهان اول تا چهارم و پنجم است مقامش و از لحاظ ابمنی با 5 ستاره د بعضا از سال 2017 به بعد 5 ستاره پلاس ظاهر شده میگه آشغال واقعا با چه افرادی در این جامعه طرفیم؟؟

    2. اگر اين خودروى چينى كه بهتر از خودرو هاى
      ژاپنى و كره اى هست رو داريد اميدوارم هميشه لذتش رو ببريد
      اگر هم نداريد دعا مى كنم خداوند شرايطى براتون جور كنه در چاه خودروهاى ژاپنى و كره اى نيفتيد و فقط و فقط اين رخش بى نظير چينى نصيب تون بشه ??????????????????????????????

  2. بی تعصب بگم خودروی عالی هست. شتاب فوق العاده، موتور آرام و بی سر و صدای توربو اتریش، گریبکس دوکلاچه خشک کترینگ آلمان، سیستم برقی بوش آلمان، فرمان برقی بسیار نرم، کابین بی سر و صدا، سیستم صوتی عالی با قابلیتهای به روز، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کمک پارک، اعلام دما و میزان باد لحظه ای هر چرخ و… این خودرو هماهنگی بی نظیری داره چون کپی خودرویی نیست و از صفر تا صد توسط بهترین تیم طراحی جهان طراحی جدید شده است. واقعا پیشنهاد میدم دوستان تستش کنن دور بزنن باهاش و از مالکین این خودرو در موردش پرس و جو کنن

  3. سلام
    ماشینهای چینی نسبت به داخلیها خیلی بهترن. خودم قبلا جک اس ۵ داشتم و خیلی خوب بود اما چیزی که آزار دهنده هستش این انگ چینی بودنه در واقع برندهای چینی هنوز در بازار ایران برند منفی محسوب میشوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا