اخباراخبار خارجی

انتشار تصاویر لکسوس UX پیش از رونمایی در ژنو

با نزدیک‌تر شدن به نمایشگاه خودروی ژنو، کمپانی‌های بزرگ اقدام به معرفی خودروهای جدیدشان می‌کنند. لکسوس نیز در نهایت پس از یک سال انتظار، از کراس‌اوور کوچک شهری به نام UX خود رونمایی خواهد کرد. اما پیش از رونمایی کامل، این کمپانی تصاویری از این خودرو را به همراه یک ویدئو کوتاه منتشر کرده است.

در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ کمپانی ژاپنی کانسپت UX را معرفی کرده بود که البته فاصله زیادی با خودروهای واقعی داشت. اما با متعادل‌‌تر شدن آن طراحی، شاهد نسخه نهایی این کراس‌اوور هستیم. جلوپنجره دوکی شکل نسخه کانسپت همچنان حفظ شده ولی چراغ‌های تیز و کشیده تبدیل به به چراغ‌هایی ساده‌تر شده‌اند.

اما لکسوس اطلاعات فنی و مشخصات دیگری درمورد این ماشین اعلام نکرده و همه چیز به چند روز آینده موکول شده است. هرچند با توجه به اطلاعاتی که فاش شده‌اند مطمئن هستیم که یک پیشرانه هیبریدی برای UX قابل انتخاب خواهد بود.

در ویدئوی منتشر شده لحظات کوتاهی داخل کابین نیز به نمایش در می‌آید و مشخص می‌شود که مانند دیگر خودروهای لکسوس، یک نمایشگر بزرگ در میانه داشبورد جا خوش کرده است. هرچند نمی‌توان به طور کامل کنسول وسط را دید، اما به نظر می‌رسد که برخلاف بیش‌تر خودروهای کمپانی ژاپنی دکمه‌های زیادی در این قسمت قرار ندارند. همچنین کنسول میانی مقداری زاویه به سمت راننده دارد که کار را برای آن‌ها ساده‌تر می‌کند.

معرفی کامل UX در نمایشگاه خودروی ژنو صورت خواهد گرفت که در انتهای این ماه برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا