توقف فروش محصول هوندا در چین

یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ | 2 نظر

توقف فروش محصول هوندا در چین

فروش خودروی هوندا «سی‌آر-وی» در چین متوقف شد. به گزارش خبرگزاری رویترز دلیل توقف فروش این شاسی‌بلند محبوب آن است که نهاد نظارت بر کنترل کیفیت خودروها در چین، فراخوان اعلام شده از روی هوندا را ناکافی دانسته و از این شرکت خواسته است برای رفع مشکل خودروهای «سی‌آر-وی» تدبیر جامع‌تری بیندیشد.

هوندا پیش‌تر با اعلام فراخوانی کوشیده بود مشکلی را حل کند که عملکرد موتور این خودرو را در شرایط آب و هوای سرد زمستانی تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. ناظران کنترل کیفیت چین به تازگی از خریداران خواسته‌اند مشکلات خودروها را از طریق شبکه‌های اجتماعی طرح کنند و به این ترتیب خودروسازان را برای رفع نواقص تحت‌فشار قرار دهند. محصولات هوندا از طریق شریک چینی‌اش خودروسازی دانگ‌فنگ در این کشور به فروش می‌رسد. هوندا اعلام کرده است مذاکرات دانگ‌فنگ با مقامات سازمان کنترل کیفیت چین تاکنون بی‌نتیجه بوده است. این سازمان در سایت رسمی خود اعلام کرده است: «پیشنهادهای هوندا کافی نیست.»


2 دیدگاه

  1. sunmartin | اسفند 14, 1396 | لینک نظر

    کدوم احترام به مشتری هوندا جزو 5 خودروی با کیفیت جهانه چین میخواد از کره و ژاپن شیتیل بگیره و الا هر کسی میدونه که هوندا بهترین خودروی ژاپنیه و ایراداتی نداره حتی در نظر سنجی کانسومر ریمورتز هر سال جزو برترین خودروهای بابا جدول با بیشترین رضایتمندیه این کار چین دقیقا مثل مرجوع کردن برند مطرح سوبارو بود که بخاطر عوارض بیشتر اوند به این شرکت گیر الکی داد

  2. مجید | اسفند 13, 1396 | لینک نظر

    این است نتیجه احترام به مشتری ونتیجه استانداردهای سختگیرانه