اخباراخبار خارجیاسلایدرنمایشگاه

رونمای از نسل جدید پژو 508 Fast Back/ نمایشگاه ژنو 2018 + فیلم رونمایی

نسل اول پژو 508 در سال 2011 به منظور جایگزینی پژو 407 و مدل بالاتر 607 رونمایی شد و هم اکنون با تغییرات ظاهری اندکی در بازار ایران حضور دارد.

چندی پیش تصاویر مربوط به نسل دوم این خودرو منتشر شد و انتظار دیدن نسخه ی اصلی آن را در نمایشگاه ژنو می کشیدیم. روند همیشگی در ارایه نسل های جدید بزرگتر شدن سایز خودروها بوده، ولی بر خلاف آن ارتفاع نسل جدید 508 نسبت به قبل 60 میلی متر کوتاهتر و طول آن 80 میلی متر کمتر شده است ولی عرض آن 20 میلی متر افزایش یافته است.

خودرو دارای جلو پنجره ی آشنایی است که از زبان طراحی جدید پژو پیروی می کند . این جلو پنجره از طرفین به چراغ ‌های کشیده باریک ختم می‌شود و در زیر آنها چراغ‌ های روشنایی در روز LED قرار دارند.

شیشه جلوی خودرو  نیز از جلوه ‌ای ویژه برخوردار است و ظاهری جسورانه به خودرو می ‌دهد. از دیگر سو خطوط اسپرت به کار رفته روی بدنه و طراحی جذاب سقف نیز ظاهر کوپه مانندی به این خودرو داده است.  اسپویلر های یکپارچه شده ‌با صندوق عقب ، چراغ‌ های باریک و کشیده ی نمای عقب و اگزوز دو قلوی کرومی از مشخصات طراحی عقب 508 جدید هستند .

حجم محفظه ی بار پژو 508 جدید نسبت به نسل فعلی افزایشی 14 لیتری داشته و به 487 لیتر می رسد ، هم چنین قادر خواهید بود با خواباندن صندلی های عقب این فضا را به 1537 لیتر افزایش دهید. در داخل کابین نیز حدود 32 لیتر فضا برای قراردادن اشیای مختلف وجود دارد.

پژو 508 جدید هم مانند دیگر مدل های پژو از کابین i-Cockpit پژو با چیدمان مبتکرانه ادوات و نشان دهنده ها بهره می برد.  نشانگر با صفحه نمایش دیجیتال 12.3 اینچی و صفحه نمایش لمسی 10 اینچی که در کنسول وسط واقع شده نکات مشهود در کابین خودرو هستند.  نورپردازی داخل کابین ، صندلی های مجهز به ماساژور و کنار تودوزی های مختلف برای کابین ،  امکانات لوکس 508 جدید محسوب می شوند.

این خودرو با یک موتور بنزینی 1.6 لیتری توربو شارژ با دو قدرت مختلف 177 و 217 اسب بخار ارائه می شود که گیربکس در نظر گرفته شده برای آنها 8 دنده اتوماتیک است. علاوه بر آن مشتریان قابلیت انتخاب 2 موتور دیزل BlueHDi با حجم های 1.5 و 2.0 لیتر را برای این خودرو خواهند داشت. که برای آنها دو نوع گیربکس 6 دنده دستی و 8 دنده اتوماتیک قابل سفارش است. پژو می گوید وزن 508 در این تغییر نسل حدود 70 کیلوگرم کاهش یافته است که باعث کاهش مصرف سوخت و افزایش شتاب می شود. مدل پلاگین هیبرید 508 جدید در سال 2019 قرار است وارد بازار شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا