اخباراخبار داخلی

صنعت خودرو ایران می تواند از کره و ژاپن هم بالاتر برود

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در آیین رونمایی از کتاب گزارش عملکرد پایدار مسئولیت اجتماعی ایران خودرو گفت : بیش از 50 سال است که شرکت ایران خودرو در حوزه مسئولیت های اجتماعی فعالیت می کند به طوری که هم اکنون صنعت خودرو ایران نسبت به ترکیه در جایگاه بهتری قرار دارد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در آیین رونمایی از کتاب گزارش عملکرد پایدار مسئولیت اجتماعی ایران خودرو گفت : بیش از 50 سال است که شرکت ایران خودرو در حوزه مسئولیت های اجتماعی فعالیت می کند به طوری که هم اکنون صنعت خودرو ایران نسبت به ترکیه در جایگاه بهتری قرار دارد.

عزیز اکبریان اظهار داشت : امروز ترکیه تنها مونتاژکار است در حالی که صنعت خودرو ایران در کنار مونتاژ به تولید هم می پردازد از این رو خودروسازان می توانند با حمایت و همت دولت و مجلس به رقابت با شرکتهای خارجی پرداخته و رضایتمندی مردم را به حد خوبی برسانند.

وی تصریح کرد : صنعت خودرو ایران پتانسیل این را دارد که حتی با تلاش از صنعت خودرو کره و ژاپن هم بالاتر برود به همین جهت امیدوارم که سال آینده سال خوبی در دو حوزه کیفیت و کمیت تولید خودرو در کشور باشد.

14 دیدگاه

  1. دروغ که استخوان نداره توی گلو گیر کنه

    منم میگم پراید از یه تانک محکمتر و با استقامت تر هست
    این مردم ما هستن که نازک نارنجی تشریف دارن که الکی الکی میمیرن

  2. نسبت به ترکیه جایگاه بهتری دارد؟ ترکیه پایلوت تویوتا و پژو و رنو در منطقه و بزرگترین قطعه ساز بیام ذبلیو و بنز شما چی ؟ هنوز قطعات پریاد و پیکان از چین وارد و سپس برچسب سایپا و ایرانخودور میزنید

    1. برادر من ترخيص كار گمرك است،چندوقت پيش ميگفت ديدم دربهاي پرايد رو از چين وارد ميكنن !!!
      اين يعني فاجعه

  3. ای کاش به جای اینهمه حرف و شعار کمی عقل و درایت داشتید که اگر اینطور بود
    کشور ما علیرغم اینهمه ثروت خدادادی گرفتار فقر و بیکاری و فساد نمی شد!!

  4. حتی تو خواب رویا هم نمیتونم به گرد پای اونا برسن چه برسه به واقعیت.یکی نیست بورسه تو این پنجاه سال که چهل سال شو پیکان تولید کردین الان هم سی سال پژو 405 و پراید .انواع چهار چرخ های بنجول دیگه چه نو آوری داشتید که می‌خواین از ژاپن جلو برید.عزیز اکبریان خودت برای حفظ ظاهر شاید سوار چهار چرخ داخلی بشی ولی خانوادت همه ماشین لوکس اروپایی یا ژاپنی یا کره ای سوار میشن.

  5. برادر من . اینی که گفتی جک پایان سال بود . ولی اینقد تلخ بود که هیچکس جز خودت از بی مزه بودنش نخندید .
    مرد حسابی همین ترکیه ی منتاژ کار چنان تبحری داره که بسیاری از کمپانی های بروز و پرقدرت جهان چشم بسته دارن تولیدات این کشور را تو اروپا و امریکا و استرالیا استفاده می کنن . اون رخش تیز پاتون دنا پلاس توربو که سرامد همه محصولاتتونه بفرمائید چندتا کشور جهان سومی ( کاری به جهان چهارمی ها ندارم بله درست شنیدید جهان چهارمی!) داره ازش استقبال میشه ؟ یه سر به خیابان های همون ترکیه مونتاژ کار بزنید ببینید چطور زندگی می کنن . بعدشم کره و برند هیوندای و کیا و بعدشم سانگ یانگ برندهای جهانی هستند جزو بهترین های اسیا و مطرح در دنیا می خواین بهشون برسین خوبه ولی رویه اشتباهه با گفتن ما خوبیم بقیه بدن ته چاه میمونین تا ابد . مردم گوشاشون دراز هست قبول ولی هر کسی بالاخره یه روزی بیدار میشه و بترسید از بیداری ملت با جون مردم بازی نکنید.

  6. پیشنهاد میکنم بهت فقط یه مرتبه برو ترکیه رو ببین اروپا و ژاپن پیشکش تا دستت بیاد چقدر ثروت تو این کشوره و مردمش چطوری دارن زندگی میکنن یه استاد اقصاد تو دانشگاه داشتیم میگفت اگه از امروز تمام توان کشور رو صرف تولید و گردشگری و صنعت کنیم ۵۰ سال دیگه میرسیم به الان ترکیه

  7. 7 سال ترکیه بودم به فدری ملت ثروتمند هستن و خوددوهای او خیابان بنز بی ان دبلیو انواع پورشه آئودی فولوکس و اشکوداس
    رنو های مگان و فلوئونس و کپچر و غیره هم به وفور اما برای افراد بی بضاعت و کم دست انواع 208 جی تی و 308 و 207 واقعی که قشر متوسط استفاده میکنه اینقدر زندگی ملت ترکیه شاد و سرزنده هستن که شما تصور نمیکنی اقتصاد قوی انواع شرکت های بزرگ چند ملیتی که واقعا وصف ناپذیره توسعه پایدار اقتصتدی ارزش قوی پول ملی توریست و حق انتخاب که برای توریست در درجه اوله حالا شما 405 3 دهه پیش تغییر کاربری دادی کردی دنا بعد توربو و گیربکس پانچ ? بستی روش فکر میکنی آپولو فرستادی مریخ؟؟ نه ازین خبرهای خوش نیست اصلا کسی میخره بغییر از ایران محصولات دنا و مشنقات پراید و 405 واقعا تا مادامیکه از شما با تعرفه های یالا و قیمت کذایی و فضایی حمایت میشه بایدم بیایی و بگی هیچ کشوری مثل خودروسازی ما قوی نیست و استانداردهای مارو هیوندا و کیا و حتی بنز هم پاس نمیتونه بکنه

  8. تولیدات خودرویی شما رو باید بفرستی شهر پاریس بزارن تو اون موزه که اسمش چی بود ؟ لوورر….لوووبر ….لوورب ..؟!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا