اخباراسلایدرکره ای

نسل جدید کیا K900 ، انبوهی از تکنولوژی در یک کابین لوکس

کیا موتورز نسل جدید K900 را چند ماه پیش وارد بازار کره ی جنوبی کرد و پس عملکرد موفقیت آمیز آن ، حال در نمایشگاه خودروی نیویورک در آمریکای شمالی به معرض نمایش عموم گذاشته شده است. قرار بر این شده که قیمت گذاری به زودی صورت گیرد و در سه ماهه ی پایانی سال 2018 خریداران قادر به سفارش آن باشند.

با K900 ، کره ای لوکس آشنا شوید :

K900 با مشخصات و ویژگی هایی شبیه به آن چه در کره دارد ، در آمریکای شمالی عرضه می شود و تنها نام آن از K9 به K900 تغییر یافته است. با وجود آن که K900 سدان لوکسی محسوب می شود، هیچ کدام از المان های سدان های لوکس این روز ها نظیر ترکیب کوپه ، زرق و برق زیاد یا دیگر المان های مربوط به سدان های مدرن را در آن نخواهیم دید.

طراحی خارجی و داخلی

در قسمت روبرو ، کیا از جلو پنجره ای 176 سلولی استفاده کرده که به گفته ی خودش نشانه ای از انتشار انرژی برخورد کرده به جلوی خودروست ، همچون صدای ناشی از برخورد امواج دریا. با این وجود چنین مفهوم شاعرانه ای با نگاه به جلو پنجره ی خودرو چندان ملموس نیست.

در داخل خودرو ، K900 سطح توقع مسافران را با بهره گیری از مشخصات لوکس فراوان ، بالا می برد و به نوعی سرنشینان ناز پرورده خواهند شد. خریداران می توانند صندلی راننده ای را سفارش دهند که قابل تنظیم در بیست جهت است. صندلی های عقب نیز قابل تنظیم در 12 جهت برای صندلی سمت راست و 14 جهت برای صندلی سمت چپ هستند. کیا ادعا می کند که روحیات مربوط به لباس پوشیدن پادشاهان کره ای در طراحی صندلی ها اعمال گردیده است. علاوه بر این موارد ، سیستم تهویه مطبوع در دسترس تمامی سرنشینان جلو و عقب قرار دارد.

امکانات رفاهی و تکنولوژی

و حالا نوبت به شرح آن چه می رسد که مشخصه ی K900 است ، یعنی تکنولوژی. یک صفحه نمایش 12.3 اینچی با قابلیت های فراوان در وسط کنسول خود نمایی می کند و می توانید برای تنظیمات سیستم تهویه نیز یک صفحه نمایش 12.3 اینچی سفارش دهید. برای راننده نیز یک صفحه نمایش 9.7 اینچی شامل نشانگر ها و اطلاعات مورد نیاز در نظر گرفته شده است. برخی سیستم های قرار گرفته بر روی این خودرو عبارتند از دوربین 360 درجه ، تشخیص نقطه ی کور ، تشخیص خطوط ، جلوگیری از تصادف   ، هشدار برخورد از عقب و کروز کنترل انطباقی . سیستم هایی نیز برای شناسایی خواب آلودگی و خستگی راننده در این خودرو قرار داده شده اند.

قوای فنی

در کره ی جنوبی ، K9 با دو موتور شش سیلندر وی شکل و هشت سیلندر وی شکل قابل خرید است ، اما در آمریکای شمالی تنها موتور 3.3 لیتری شش سیلندر وی شکل ملقب به Biturbo که مشترک با کیا استینگر است را می توان برای K900 سفارش داد. این موتور 365 اسب بخار قدرت و 510 نیوتون متر گشتاور تولید می کند که رقم قابل توجهی است و این قدرت با تنها انتخاب برای جعبه دنده یعنی گیربکس هشت سرعته ی اتوماتیک ترکیب شده و به سیستم چهار چرخ متحرک ارسال می شود که در حالت عادی 80 درصد قدرت را به چرخ های عقب و 20 درصد را به چرخ های جلو ارسال می کند ، اما می تواند این ترکیب را به صورت 50-50 نیز ارایه دهد.

طول خودرو 5120 میلی متر و عرض آن 1915 میلی متر بوده و ارتفاع این خودرو از سطح زمین نیز 1490 میلی متر است. فاصله ی دو محور این خودرو نیز رقم قابل توجه 3105 میلی متر است و این فاصله در ترکیب با سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و مولتی لینک در عقب که به صورت الکترونیکی کنترل می شود ، راحتی بی مثالی را برای سرنشینان فراهم خواهد ساخت.

6 دیدگاه

      1. مرتضی جان متاسفانه ی عده الاف که هیچ تخصصی در مورد خودرو ندارند مدام میان و از خودشون حرف بی ربط ول میدن نمونه اش همین فرد که گاهی اسمش گرفتاره و گاهی امین و غیره ک دشمنی عجیبی با محصولات کره ای داره

          1. علاف که تویی 24 ساعته پلاسی اینجا جای هزینه واسه نت پولاتو بزار رو هم شاید تونستی نیم ساعت یک کره ای 2005 رنت اجاره کنی از کفش در بیای

  1. موتور 365 اسب بخار تریم داخلی لاکچری و استفاده از صندلی های 12 جهته حتی در عقب چرم آلکاتراز و دوربین 360 پاناروما وو انبوهی از آپشن ها ی لوکس جایی برای هیج بحثی باقی نمیگذارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا