اخباراخبار خارجی

از نیسان Terra بیش تر بدانیم

جزییاتی از بدنه و کابین  نیسان Terra

نیسان Terra بر اساس نسل سوم وانت پیکاپ نیسان ناوارا ساخته شده و جایگزینی برای نیسان Xterra به شمار می رود. این شاسی بلند جدید رقیبی مستقیم برای فورد اندیور، تویوتا فورچونر، میتسوبیشی پاجیرو اسپرت، شورلت تریل بلیزر و ایسوزو MU-Xاست. این خودرو طراحی نزدیکی به وانت پیکاپ ناوارا دارد اما از دماغه ای ساده تر و قسمت پشت متمایز بهره می برد تا از ناوارا متفاوت باشد.

نیسان Terra دارای طول 4882 میلی متر، عرض 1850 میلی متر و ارتفاع 1835 میلی متر است. فاصله بین دو محور این خودرو 2850 میلی متر است. در حالی که گفته می شود این خودرو یک شاسی بلند هفت سرنشین است، مدل دیده شده در نمایندگی فاقد ردیف سوم صندلی ها بوده است. البته جای کافی برای ارائه دو صندلی مازاد در قسمت پشت این خودرو به عنوان آپشن وجود دارد.

نیسان Terra مخصوص چین از موتور 2.5 لیتری دمش طبیعی بنزینی با قدرت 184 اسب بخار و گشتاور 236 نیوتون متر بهره می برد. گزینه های گیربکس این خودرو شامل دستی شش سرعته و اتوماتیک هفت سرعته است. مدل به نمایش درآمده در نمایندگی ها دارای سیستم 4WD است اما معلوم نیست که این ساختار به صورت استاندارد و یا به عنوان یک آپشن ارائه خواهد شد.

نیسان روز 12 آوریل Terra را در بازار چین عرضه خواهد کرد. این خودرو در نیمه دوم سال جاری وارد تایلند و سپس اندونزی خواهد شد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا