اخباراخبار خارجی

بیست هزار جگوار I-Pace خودران تا پایان سال 2020 در جاده ها

جگوار در حال حاضر در تعامل با وایمو ، پروژه ی خودروان گوگل است تا بتواند تا سوال 2020 ، بیست هزار جگوار I-Pace کاملا خودران را در جاده ها داشته باشد.

همکاری جگوار و گوگل

I-Pace که با بهره گیری از فناوری خود مختار وایمو طراحی شده ، در اواخر سال تست های نهایی و طولانی مدت خود را به انجام خواهد رساند تا برای اولین سرویس حمل و نقل خودران در دسترس باشد. مسوولان پروژه ی وایمو می گویند که پس از اجرای این پروژه ، هر عضو جامعه می تواند به طور خودکار به محل کار ، محل تحصیل یا ورزشگاه برود. این برنامه اواخر امسال در ایالت آریزونا اجرایی خواهد شد .

پروژه وایمو

پروژه وایمو و جگوار I-Pace نخستین ناوگان حمل و نقل عمومی کاملا اتوماتیک و بدون راننده در جهان است.
جگوار I-Pace اولین خودروی الکتریکی جگوار است که از یک بدنه آلومینیومی بهره می برد که یک باتری 90 کیلووات ساعتی در آن جا خوش نموده است. گفته می شود که این خودرو سخت ترین و محکم ترین خودرویی است که جگوار ساخته و مرکز ثقل آن 130 میلی متر پایین تر از مدل F-Pace است.

جگوار I-Pace قدرتمند

جگوار ادعا می کند که این خودرو با استفاده از سیستم چرخه ی WLTP بردی 298 مایلی (479.5 کیلومتری) دارد و شتاب آن نیز به مدد394 اسب بخار قدرت و 694 نیوتون متر گشتاور، رقم استثنایی 4.5 ثانیه خواهد بود. جگوار I-Pace یک شارژر سریع صد کیلوواتی نیز دارد که می تواند در طی زمان 45 دقیقه باتری های خودرو را تا 80 درصد شارژ کند. هم اکنون قیمت خودرو در انگلستان 58995 پوند است و خریداران  می توانند آن را خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا