اخباراخبار خارجی

خبر بد برای طرفداران فراری !

برای طرفداران فراری ساخت یک شاسی بلند توسط این خودروساز ایتالیایی به اندازه کافی ناخوشایند است اما خبر بدتر برای آن ها این است که احتمالا این شاسی بلند هیبریدی نیز خواهد بود.

شاسی بلند هیبریدی فراری

 اوایل سال جاری، مدیرعامل فراری، سرجیو مارچیونه تایید کرد که یک شاسی بلند در دست ساخت است و این خودرو در سال 2019 یا 2020 عرضه خواهد شد. اکنون گفته می شود که احتمالا این خودرو به نیرومحرکه هیبریدی مجهز خواهد شد چرا که این خودروساز برقی سازی را پذیرفته است. مارچیونه در حاشیه نمایشگاه خودروی ژنو 2018 تایید کرد برخلاف سیستم لافراری که معمولا برای ارتقای عملکرد به کار می رود، مدل هیبریدی بعدی این خودروساز سنتی تر خواهد بود.

مارچیونه گفت: “من به صورت آشکار اعلام کرده ام که ما به برقی سازی روی آورده ایم و آن را اساس محصولات خود قرار خواهیم داد. در مورد مدل هیبریدی بعدی، من فکر می کنم باید سنتی تر باشد در واقع به این دلیل که باید نقشی متفاوت ایفا کند.”

این خودروساز اکنون مشغول تست نمونه های اولیه است و اخیرا یک فراری 488 بی سر و صدا در مرکز تست Fiorano فراری در حال تست دیده شده است. هنوز مشخص نیست که نیرومحرکه هیبریدی تست شده در فراری 488 همان نسخه ای خواهد بود که در این شاسی بلند جدید نیز تعبیه خواهد شد یا خیر.

به هر حال، اطلاعات کمی در مورد شاسی بلند فراری تایید شده اما مارچیونه وعده داده که این خودرو سریع ترین شاسی بلند بازار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا