اخباراخبار داخلیدسته‌بندی نشدهمدیران خودرو

افتتاح خط تولید جدید مدیران خودرو و معرفی محصولات جدید برای بازار ایران

برنامه های جدید چری و همکارش مدیران خودرو در ایران

در جریان کنفرانس خبری اخیر شرکت مدیران خودرو ، نماینده و همکار رسمی چری در ایران ،

معاونت کل فروش مدیران خودرو اعلام کرد  : “طی چند روز آینده تیگو ٥ جدید که شامل تغییراتی در طراحی، تجهیزات داخلی و آپشن است، رونمایی خواهد شد.”

همچنین وی از عرضه دو محصول جدید مدیران خودرو در سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در نیمه دوم امسال، سدان جدید با عنوان آریزو ٦ و یک شاسی بلند جدید به بازار معرفی خواهد شد.

تیگو ٥ یکی از پرفروش های چری در بازار ایران به حساب می‌آید.

تاکنون دو نسل از این خودرو در شرکت مدیران خودرو تولید شده و بزودی نسل جدیدتر این خودرو نیز روی خط تولید این شرکت خواهد رفت.

راه اندازی خط تولید جدید

 

مهندس حسین شریعت از اعضای هیئت مدیره مجموعه مدیران خودرو در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه شرکت مدیران خودرو برای همسو سازی این شرکت با شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری در سال 97 مبنی بر ” حمایت از کالای ایرانی ” و تغیر دیدگاه مردم در خصوص محصولات چینی پاسخ داد: ” ما این نامگذاری را به فال نیک می گیریم و مسیر و اهداف شرکت را چیزی جدا از آن نمی دانیم.

خیلی خوشبختم که خبر مسرت بخشی را در ابتدای سال جدید به شما عزیزان بدهم. به زودی فاز ٢ کارخانه با ظرفیت تولید 100 هزار دستگاه خودرو در اوایل سال جدید به بهره برداری می رسد که با این حساب، ظرفیت کلی تولید به 160 هزار دستگاه در سال خواهد رسید تا زیر ساخت لازم برای تولید بیشتر و سریع‌تر البته با کیفیت تری را در اختیار تیم تولید قرارداده باشیم.

ما به عنوان یک شرکت تولیدی در ایران مطرح هستیم و تاکنون 4000 نیروی ایرانی بصورت مستقیم در این شرکت فعالیت می کنند و بطور غیر مستقیم بیش از 10000 شغل دیگر نیز در شهرهای مختلف ایران فعالیت دارند که با راه اندازی خط تولید جدید بطور قطع این میزان افزایش خواهد یافت.” حسین شریعت همچنین در خصوص داخلی سازی محصولات مدیران خودرو اظهار کرد : برنامه ای منظم را از سال ها قبل آغاز کردیم و در این زمینه بسیار جدی هستیم، در حال حاضر ۳۰% داخلی سازی داریم که امیدواریم تا پایان سال ۹۷ بتوانیم از مرز ۳۰% عبور کنیم.

 

نیاز بازار به محصولات جدید

 

آقای شو معاونت کل فروش شرکت مدیران خودرو با بیان اینکه این شرکت با توجه به نیاز بازار به محصولات جدید، هرسال در زمینه نوآوری محصولات جدید فعال بوده است اعلام کرد : “طی چند روز آینده تیگو ٥ جدید که شامل تغییراتی در طراحی، تجهیزات داخلی و آپشن است، رونمایی خواهد شد.”
همچین وی از عرضه دو محصول جدید مدیران خودرو در سال جاری خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده در نیمه دوم امسال، سدان جدید با عنوان آریزو ٦ و یک شاسی بلند جدید به بازار معرفی خواهد شد.

مهندس اکبری نیز در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر معرفی پرفروش ترین مدل های هریک از برند های MVM و CHERY در سال 96 گفت: ” اکبری مدیر فروش مدیران خودرو : در برند ام وی ام خودروی X22 که از ابتدای سال گذشته وارد بازار شد با توجه به ویژگی ها و رده قیمتی مناسبی که داشت نسبت به محصولات دیگر فروش بیشتری داشت و همچنین در میان خودروهای چری هم تیگو ۵ پرفروش ترین محصول مدیران خودرو بوده است.”

 

بهبود خدمات

مهندس قادری مدیر عامل خدمات پس از فروش نیز با ارائه گزارش کاملی از اقدامات بنیادی صورت گرفته در حوزه خدمات پس از فروش گفت: “نگاهی که ما به خدمات پس از فروش داریم بسیار ویژه است و با جلسات منظم در این بخش سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان هستیم. در بخش قطعات که یکی از حوزه های تعیین کننده است توانستیم تعمیر قطعات را از ۸۲% به ۹۲% برسانیم، امسال هم در تلاش هستیم این عدد را به ۹۵% برسانیم و همین امر است که ما را از سایر خودروسازان متمایز میکند.”
در حاشیه این نشست آخرین مرحله قرعه کشی سفر به روسیه کمپین ” هیجان جام جهانی با مدیران خودرو ” نیز انجام گرفت تا 3 برنده نهایی مشخص شوند و لیست 9 نفر برندگان سفر به روسیه و تماشای مسابقات جام جهانی برای این سفر آماده شوند.

8 دیدگاه

  1. سالیان سال رنو مگان و رنو فلوئنس و مزدا۳ سوار بودم. سال گذشته چری تیگو۷ گرفتم و به جرات میگم بهترین ماشینیه که داشتم. واقعا صنعت خودرو سازی چین با سرعت نور در حال رشده و نکات و ریزه کاریهایی در ساخت این ماشین بکار برده شده که باورش به عنوان یک خودروی چینی سخته.

  2. طراحی تیگو ۵ جدید و تیگو ۷ و آریزو ۶ به نظر من هیچ تفاوتی با طراحی های روز کره ای نداره و چینی ها حداقل در بحث طراحی به روز شده اند

  3. كاش بجاي اين همه مدل دري وري كه تو ايران هست. چهار تا برند خوب آمريكايي، ژاپني و اروپايي تو ايران كارخونه داشتن، چهارتا ماشين بدرد خور سوار ميشديم.

    1. سلام دوست عزیز
      من تا یک ماه پیش پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۰ داشتم الان چند وقتی آریزو ۵ توریو خریدم به نظر من که نسبت به پولی که دادم نمی گم عالیه ولی خوبه ولی اینجا ایرانه کاری هم نمی شود کرد ترس من از آن روزی که دیگه همین ماشین های چینی را هم نتوانیم سوار شویم و باید بریم سروقت آشغال های ایران خودرو و سایپا

    1. البته خود چری در ابتدا این مدل را مدل جدید تیگو ۵ اعلام کرد اما انگار بعدا نظرش عوض شد و اسمش را تیگو۴ گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا