هاوال رسما در خط تولید بهمن موتور قرار گرفت

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | 6 نظر

هاوال رسما در خط تولید بهمن موتور قرار گرفت

مدیرعامل بهمن موتور گفت: ظرفیت تولید بهمن موتور به 120هزار دستگاه افزایش خواهد یافت و هاوال رسما” در خط تولید بهمن موتور قرار گرفت

  فعالیت در بیش از 30 کشور دنیا

به گزارش روابط عمومی شرکت بهمن موتور، حمیدرضا داودزاده به بهانه آغاز تولید و  فروش SUV  هاوال H2 اظهار کرد: گریت وال موتور یکی از بزرگترین خودروسازی ها در کشور چین می باشد و امروزه دنیا آن را به عنوان خالق برند هاوال می شناسد، آمار و ارقام این شرکت به نحوی است که رکورد فروش بیش از یک میلیون دستگاه  SUV را تجربه کرده است. باید این نکته را هم بدانید که رکورد فروش SUV های هاوال تنها مختص به  بازار چین نیست و طی فعالیت خود توانسته به بیش از 30 کشور دنیا صادر کند و به  بازارهای معتبر دنیا همچون آرژانتین، استرالیا، نیوزلند، شیلی، اکوادور،  روسیه، بولیوی، آذربایجان، گرجستان، امارات، عربستان ، عمان، نیوزلند،آفریقای جنوبی راه یابد.

او ادامه داد:  امروز بهمن به عنوان یکی از شرکت های شناخته شده در ایران ا ز سال گذشته رسما” همکاری خود را با این برند قدرتمند شروع کرده است و نگاه بهمن برای ادامه با هاوال قطعا نگاه بلند مدتی خواهد بود و برای کسب سهم بازار قابل توجه در بخش های مختلف قیمتی در بازار برنامه جامعی خواهیم داشت.

داودزاده در مورد خط تولید هاوال در ایران هم اینگونه توضیح می دهد که:

خط تولید شرکت بهمن موتور ظرفیتی بالغ بر تولید 70 هزار دستگاه خودرو را در حال حاضر داراست و در نظر دارد این ظرفیت را تا سال 1401 به 120 هزار دستگاه برساند. تولید هاوال H2 از اسفند ماه سال گذشته به صورت آزمایشی آغاز شده است و در حال حاضر نیز به صورت روزانه تولید این محصول در حال افزایش می باشد . خط تولید از امکانات و تکنولوژی پیشرفته ای در بخش ED، رنگ ، مونتاژ، تست و … بهره می برد و  تجهیزات و تکنولوژی های جدیدتری نیز با سرعت زیاد در حال جایگزینی و اضافه شدن به خط می باشد. جهت تولید با کیفیت تر محصول نیز تیمی متشکل از مهندسین بهمن و هاوال روزانه در خط مونتاژ کل فرایند را نظارت و بازرسی می کنند. هاوال H2 مراحل آخر تست های تایید کیفیت خود را نیز طی کرده است.

هاوال پرفروش ترین برند در بزرگترین بازار خودرو دنیا

مدیرعامل بهمن موتور تصریح کرد: هاوال به عنوان پرفروش ترین برند در بزرگترین بازار خودرو دنیا گزینه مناسبی برای ادامه همکاری خواهد بود. با هاوال برنامه بلند مدتی خواهیم داشت. پس از معرفی و فروش H2 ، برنامه معرفی خودروی SUV هاوال H9  به عنوان یک آفرود واقعی قدرتمند را  خواهیم داشت. و  در نیمه دوم سال نیز خودروی جذاب هاوال H6  پرفروش ترین SUVچین و مدعی در سطح جهانی  را به بازار عرضه خواهیم کرد. ما برنامه داریم تولید هاوال در ایران را طی دو سال آتی به بیش از 25000 دستگاه سالانه برسانیم و با قیمت رقابتی، محصول باکیفیت و برتری نسبت به رقبا سهم قابل توجهی از بازار رو به دست بیاوریم

داودزاده در پایان افزود: گروه بهمن با بیش از 65 سال سابقه در کنار تولید محصولاتی با کیفیت ، خدمات پس از فروش گسترده ای را همچون سابق ارائه خواهد داد تا مشتریان گرامی هیچ نگرانی در خصوص خدمات پس از فروش و تامین قطعات نداشته باشند و همچنان از خرید خود بسیار راضی باشند. گارانتی خودروی هاوال H2 نیز سه سال 100 هزار کیلومتر همراه با یک سال سرویس دوره ای رایگان می باشد.


6 دیدگاه

  1. سعید | اردیبهشت 5, 1397 | لینک نظر

    shaahin جان من با نظرت کاملا مخالفم، چرا که اگه برای انتقال پول به دیگر کشورها مشکل داریم پس این اختلاس های میلیاردی به دیگر کشورها چطور صورت میگیره؟؟؟
    سازمان گسترش وقتی دید ایرانخودرو و سایپا تمایل به همکاری با خودروسازان مطرح خارجی رو ندارن، قرار داد حضور مستقل رنو تو ایران رو امضا کرد که با سنگ اندازی و تاخیر تو اجرای قرار داد روبرو شد و در آخر سایپا امتیاز تولید رنو کوئید و رنو سیمبل رو از رنو گرفت!!
    در کل همه قرار دادها به منافع خودروسازا برمیگرده و تحریم و … بهانه است.

  2. shaahin | اردیبهشت 4, 1397 | لینک نظر

    در جواب دوستان بگم همانطور که میدونید وضعیت انتقال پول بانکی ایران به بقیه کشورها مهیا نیست به راحتی. و ایران نفت به چین و روسیه میده بابت جنس . در ضمن مزدا سخت گیر تر از چینیهاست یا بقیه ی شرکت ها بابت مونتاژ . چون کیفیت مد نظر خودشون رو دارن . در ضمن هاوال رتبه ی ۱۶ جهانی رو داره در کیفیت پس از خیلی از برندهایی که ما میشناسیم و چینی نیستن هم رتبه ی بهتری داره

    • در پاسخ به: shaahin

      صابر | اردیبهشت 6, 1397 | لینک نظر

      چطور ما با فرانسه میتونیم قرار داد ببندیم. معاملاتمون با اروپا و کشور های دیگه مثل کره جنوبی صورت میگیره؟ مشکل سود آوری و متاسفانه کوته نظری مسئولین و مدیران ماست که حاضر نیستن برای پیشرفت از سود خودشون کم کنن در حالیکه حتی این بیشتر باعث سود آوریشون میشه. مدیران ما دلسوز صنعت ما نیستن و دنبال سود جیب خودشونن. متاسفانه این باعث شده سود های زیاد ولی کوتاه مدت اونارو اغنا و برن به این سمت. درحالیکه ماشین های چینی در رده های بالای کیفیتی و مهندسی نمیتونن رقابت کنن و عملا فقط برای بازار ما در کوتاه مدت قابل عرضه هستند. مگر از لحاظ کیفی و فنی ارتقا بدن خودشون رو که این سالیان سال طول میکشه.
      کرمان موتور هیوندایی رو راضی کرده، رتبه 6 خودروسازی دنیا. چرا بهمن موتوری که تا الان داشته مزدا میزده نتونه اونارو راضی کنه. در حالیکه الان هم داره مزدا رو منتاز میکنه. اگر 6 سال پیش این حرف رو میزدین میشد گفت بله تحریم ها مشکل ساز هستند ولی الان دیگه نه.

  3. صابر | اردیبهشت 4, 1397 | لینک نظر

    چرا بهمن موتور مزدا را ادامه نمیده در حالیکه میتونه بسیار از کار کردن با شرکت های چینی سود آور تر و آینده دار تر باشه. محصولات چینی صرفا در کوتاه مدت میتونه موفق باشه. با رویکردی که کرمان موتور، ایرانخودرو و سایپا داره بهمن هم بهتره بره به سمت داخلی سازی مزدا تا بتونه حتی تو بازار خاور میانه ورود کنه. کشور هایی که مثال زده از این محصول استفاده میکنن کشور های معتربی نسبت به کشور های آمریکایی و اروپایی نیست. امیدوارم بهمن موتور با یک رویکرد بلند مدت وبرنامه ریزی بهتر سراغ بازار های کم بازده ولی آینده دار بره.

  4. نیما | اردیبهشت 4, 1397 | لینک نظر

    واقعا برام جای سواله که چینی ها خیلی سریع میان پای معامله یا چه دلیل خاصی داره که محصولات چینی انقدر زود به تولید میرسه؟؟
    در ضمن زشت نیست “گروه بهمن با بیش از 65 سال سابقه” یه محصول صد در صد داخلی نداشته باشه؟؟

    • در پاسخ به: نیما

      هامون | اردیبهشت 5, 1397 | لینک نظر

      همون بهتر داخلی نداشته باشه !!!
      نتیجش چی میشه واسه گنده ها چی شده که واسه این بشه….