اخباراخبار خارجیام جیخودروهای آتی بازار

ام جی در نمایشگاه خودروی پکن از مدل مفهومی ام جی ایکس موشن رو نمایی می کند

ام جی خودروی مفهومی جدیدی موسوم به ام جی ایکس موشن را در نمایشگاه خودروی پکن به نمایش گذاشته است که آن را کاپیتان برد یا range captain می نامد.این مدل مفهومی یک شاسی بلند ترکیبی بزرگ است که از اولین مدل الکتریکی ام جی موسوم به E-motion که سال گذشته به نمایش در آمد الگو گرفته است. این خودرو بزرگترین خودرویی است که تا بحال ام جی  به نمایش در آورده و به گفته ی شرکت حس سیال بودن را از طراحی آن به راحتی می توان دریافت کرد.

ظاهر جذاب

 

دیگر ویژگی هایی که از ظاهر خودرو می توان فهمید عبارتند از : جلو پنجره ی مشبک در جلو که در طرفین آن هدلایت های  LED ملقب به چشم شکارچی یا hunter eye قرار دارند ، چراغ های عقب با طراحی فانتزی و رینگ های آلیاژی جذاب موسوم به طوفان آلومینیومی یا hurricane aliminium .

 

 

تکنولوژی بالا

 

علاوه بر تفاوت های ظاهری بسیار با دیگر خودروهای مشابه در ظاهر ، در ساخت خودرو نیز از تکنولوژی های بسیاری نظیر ارتباطات درون خودرویی ، به اشتراک گذاری اطلاعات و وسایل تمام الکتریکی استفاده شده است.

مدیر بازاریابی و فروش ام جی در بریتانیا به خبرنگار motor1 گفت : این خودرو نشان دهنده ی ظهور مجدد ام جی در بازار جهانی با یک خودروی پیشرفته از نظر فناوری و خیره کننده از نظر طراحی است.هنوز مشخص نیست که این مدل از ام جی در بریتانیا عرضه می شود یا خیر ، اما به گفته ی او ، در صورت ارایه ی این خودرو ، خریداران در قبال پولی که پرداخت می کنند طراحی و مشخصات فنی قابل قبولی را دریافت خواهند کرد.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا