اخباراخبار خارجی

انتشار جزییات فنی مدل الکتریکی آئودی ئی-ترون

مدل الکتریکی آئودی ئی-ترون تابستان امسال رونمایی خواهد شد

آئودی جزییات فنی اولین مدل الکتریکی خود را منتشر کرد. این شرکت می‌گوید شاسی‌بلند الکتریکی ئی-ترون دو موتور الکتریکی دارد که از باتری‌های ۹۵ کیلووات ساعت نیرو می‌گیرد و این باتری‌ها را می‌توان با شارژرهایی شارژ کرد که سرعتشان از سریع‌ترین شارژ‌رهای کنونی که تسلا تولید می‌کند بیشتر است.

شاسی‌بلند جدید قرار است در ماه مرداد رونمایی شود اما شرکت آلمانی هفته گذشته خبرنگاران را برای نمایش یک مدل آزمایشی از این ماشین به برلین دعوت کرد. هنوز قدرت موتورهایی که روی مدل ئی-ترون نصب می‌شود اعلام نشده است اما پیش‌بینی می‌شود، این موتورها در مجموع ۳۲۰ اسب بخار نیرو تولید کنند. قوای محرکه کانسپت‌هایی که تاکنون آئودی از این مدل به نمایش گذاشته بود، سه موتور الکتریکی داشت که نزدیک به ۵۰۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کرد. این باعث شده پیش‌بینی شود آئودی در آینده مدل قوی‌تری از ئی-ترون هم تولید کند.

 

 

باتری‌های ماشین در کف خودرو و بین دو محور قرار داده شده تا مرکز ثقل ماشین تا حد ممکن پایین بیاید و هنگام تصادف بیشتر محافظت شود. وزن باتری‌ها ۷۰۰ کیلوگرم است و با سیستم شارژ سریع می‌توان آنها را تا هشتاد درصد شارژ کرد. آئودی می‌گوید با هر بار شارژ کامل، ماشین تا ۴۰۰ کیلومتر حرکت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا