اخباراخبار خارجیاسلایدر

10 طراحی داخلی برتر خودروهای 2018

مجله معتبر WardsAuto ده طراحی داخلی برتر خودروهای ۲۰۱۸ را برگزیده‌ است. آن‌ها برای انتخاب این خودروها، چهل خودروی جدید سال ۲۰۱۸ را بررسی کرده‌اند. در بیش‌تر این خودروهایی که به لیست ده‌تایی راه یافته‌اند از رنگ‌‌ بندی‌های خاص‌تری استفاده شده است که نشان می‌دهد مشتریان به دنبال رنگ‌هایی به جز مشکی،خاکستری و کرم هستند.

شورلت اکوایناکس

اینکه بتوانیم از روی تصاویر درمورد کیفیت قطعات داخلی نظر بدهیم مقداری مشکل است و چندان نمی‌توان به آن‌ها اطمینان کرد. اما وقتی کارشناسان کیفیت یک خودرو را مورد تحسین قرار می‌دهند، می‌توان به نظرات آنان استناد کرد. در قسمت‌های زیادی از کابین اکوایناکس می‌توان پلاستیک نرم را لمس کرد که در کنار استفاده از دو رنگ قهوه‌ای و مشکی، حس مطلوبی را به سرنشینان منتقل می‌کند. قابلیت‌هایی مانند سردکن و گرم‌کن صندلی‌ها، اتصال 4G LTE و فضای شارژ وایرلس تلفن‌همراه سطح امکانات کابین اکوایناکس را به حدی می‌رسانند که بیش‌تر در خودروهای گران‌تر دیده می‌شود.

هیوندای کنا

هیوندای هم که به مانند دیگر خودروسازها به سمت ساخت یک ساب‌کامپکت روی آورده، با کنا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. خودرویی جذاب که هم در داخل و هم در خارج توجه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند و قطعا یک رقیب سر سخت برای دیگر ساب‌کامپکت‌ها به شمار می‌آید.  این کراس‌اور ساب‌کامپکت تحسین‌های زیادی را برای کابین جذابش نیز به همراه داشته است.

اینفینیتی QX50

در دورانی که بسیاری از طراحان از خطوط شکسته در کابین خودرو استفاده می‌کنند، QX50 با خطوطی ملایم جذاب به نظر می‌رسد. از دیگر تفاوت‌هایی که در داخل این کراس‌اور با آن روبرو می‌شوید، استفاده از چند رنگ مختلف در هر قسمت است. در کل کیفیت و طراحی کابین این خودروی لوکس یک سر و گردن بالاتر از رقبای هم قیمت قرار می‌گیرد.

کیا استینگر

استینگر را می‌توانیم یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین خودروهای کیا در سالیان اخیر بنامیم. این جذابیت تنها محدود به طراحی خارجی خودرو نمی‌شود و در داخل کابین نیز کیا شما را به تحسین وا می‌دارد. کیفیت بالای تولید، سیستم مولتی‌مدیا با کاربری آسان، استفاده از مواد با کیفیت و صندلی‌های راحت از مهم‌ترین مواردی هستند که در داخل استینگر به چشم می‌آیند. همچنین در صورت انتخاب تریم قرمز و مشکی، کیا حس اسپرت توام با لوکس بودن را به سرنشنیان هدیه می‌دهد.

لکسوس LS

طراحان LS برای طراحی کابین قمار بزرگی انجام دادند که البته درنهایت به نظر می‌رسد که موفق نیز شده‌اند. برای خارج شدن از دور یکنواختی، طراحان لکسوس به استفاده از رنگ‌های مختلف و خطوط زیادی روی آوردند که البته این طراحی منتقدانی نیز دارد. همانطور که انتظار نیز می‌رفت، کیفیت ساخت و قطعات داخلی بسیار خوب است.

لینکلن نویگیتور

یک شاسی‌بلند فول سایز باشکوه باید یک کابین باشکوه نیز داشته باشد و تریم چوبی به خوبی این حس را به کابین نویگیتور تزریق می‌کند. هماهنگی میان رنگ‌ قسمت‌های چوبی و دیگر بخش‌های پلاستیکی و چرمی (که در قسمت‌های زیادی دیده می‌شود) به زیبایی داخل خودرو کمک شایانی کرده‌اند. کابین لینکلن را به جرئت می‌توان یکی از زیباترین طراحی‌های داخلی چند سال اخیر نامید.

پورشه پانامرا توربو S هیبرید

با برچسب قیمت ۲۰۰ هزار دلاری، این نسخه از پانامرا گران‌ترین خودروی موجود در این لیست ده‌تایی محسوب می‌شود. به لطف طراحی جدید کنسول وسط که دریایی از دکمه‌ها را در خود جای داده است، کابین ساده و مرتب ولی زیبا به چشم می‌آید.

دوج رم 1500

کارشناسان WardsAuto تحت تاثیر طراحی جالب و کیفیت بالای ساخت این کابین قرار گرفته‌اند. جذابیت داخل این دوج با انتخاب تریم دو رنگ بیش‌تر نیز می‌شود. نحوه قرار گیری اجزا در کنار هم و استفاده از طرح‌های حجیم، این کابین را کاملا مناسب یک تراک می‌کنند.

لند روور رنج روور ولار

با دو رنگ سفید و مشکی و استفاده از طرح‌های مستطیلی شکل در قسمت‌های مختلف، می‌توان حس لوکس‌ بودن را به خوبی در داخل ولار حس کرد. برخلاف بیش‌تر خودروهای این لیست، ولار طراحی داخلی ساده اما در عین حال زیبایی دارد و می‌تواند هر رقیبی را در این زمینه به چالش بکشد.

تویوتا کمری

استفاده گسترده از رنگ قرمز در طراحی داخل کمری جدید، درواقع چیزی فراتر از یک بروزرسانی ساده را برای این سدان محبوب ژاپنی به همراه داشته است. حالا بر خلاف نسل‌های قبلی، در داخل کمری با یک فضای مدرن روبرو هستیم که توانایی رقابت را در این زمینه دارد. به نسبت نسل‌های قبل که کیفیت قطعات مطلوبی نداشتند، در کمری جدید از قطعات با کیفیت‌تری استفاده شده است؛ هرچند هنوز هم در قسمت‌هایی ردپای قطعات کم کیفیت دیده می‌شود. به طور کلی در مقایسه با سدانی مانند آکورد، کمری با وجود پیشرفت‌های فراوان، نمره ضعیف‌تری در زمینه کیفیت قطعات داخلی می‌گیرد.

2 دیدگاه

  1. کیا استینگر پورشه پانامرا شورلت اکوایناکس اینها عالی بودن بخصوص شورولت و کیا آئودی هم برترین طراحی داخلی داره بخصوص صفحه تاگومتر 3 بعدی 4k استینگر هم مجهز به 4k نمایشگر گسترده اش و ناشی از زبان طراحی مشترک با آئودی هست با تشکر ازین گزارش بسیار مفید و عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا