اخباراخبار خارجیاروپاییخودروهای آتی بازارفرانسوی

تمامی مدل های دی اس از سال 2025 به صورت تمام الکتریکی عرضه می شوند

DS چند سالی است که در حال تحقیق بر روی خودروهای تمام الکتریکی یا EV است و اولین دی اس تمام الکتریکی در طی هفته های آتی رونمایی خواهد شد. این شرکت اعلام کرده که از سال 2025 تمامی خودروهای تولیدی خود را با سیستم تمام الکتریکی عرضه می کند و دیگر استفاده ای از موتورهای درون سوز نخواهد کرد.

اما مسیر بسیاری تا سال 2025 باقی مانده و دی اس در اقدام اول ، یک نسخه ی پلاگین هیبریدی از دی اس 7 کراس بک با پسوند E-Tense 4*4 را از سال 2019 به بازار عرضه خواهد کرد. همانطور که از نام آن مشخص است و البته خود دی اس نیز اعلام نموده است ، این خودرو از سیستم چهار چرخ محرک بهره می برد.

DS 7 Crossback E-Tense 4×4

خروجی ترکیبی این مدل پلاگین هیبریدی نهایتا 300 اسب بخار بوده و علاوه بر آن ، این مدل مجهز به حالت تمام الکتریکی است که می تواند با استفاده از شارژ باتری هایش مسیری پنجاه کیلومتری را طی کند. قوای فنی این خودرو مطابق چرخه ی WLTP توسعه می یابد که کم کم در حال جایگزینی با چرخه ی NEDC می باشد.

علاوه بر این برخی خبرنگاران حدس میزنند که در نمایشگاه خودروی پاریس که اکتبر برگزار می شود ، مدل تمام برقی دی اس 3 کراس بک نیز رونمایی شود. این مدل ها شروعی خواهند بود برای ارایه ی بیشتر مدل های تمام الکتریکی در گروه پژو سیتروئن که اکنون واکسهال و اوپل نیز به آن افزوده شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا