اخباراخبار داخلی

افتتاح مدرن ترین و مجهزترین مرکز تست درایو رنو

برای اولین بار در ایران پیست مدرن و منحصر بفرد “تست درایو” نگین خودرو، مطابق با استانداردهای جهانی درحال آماده سازی است و بمنظور تسهیل شرایط انتخاب برای علاقمندان خودروهای رنو بزودی در شرق تهران افتتاح می‌شود.
پروژه تست درایو شهری خودروهای رنو کولئوس و تلیسمان که از 6 ماه پیش کماکان در شعب نگین خودرو در تهران و 12 شهر دیگر کشور برگزار می شود، بزودی در پیست اختصاصی تست درایو نگین خودرو دنبال خواهد شد.

انتخاب آگاهانه همواره حق مشتری بوده و هست. امروزه در تمامی کشورهای بزرگ و پیشرفته، تست و رانندگی با خودروی مورد علاقه مشتری از مراحل اصلی پیش از خرید محسوب شده و برندهای خودرویی موفق با اطمینان از کیفیت محصولات و توان رقابتی بالا، این امر را اکیداً توصیه می‌کنند.

در پی پیاده سازی استانداردهای جهانی رنو در ایران توسط نگین خودرو، پروژه تست درایو خودروهای رنو کولئوس و رنو تلیسمان از مهرماه سال گذشته آغاز شد و در 5 شعبه شهر تهران و 12 شعبه در شهرهای اصفهان، شیراز، یزد، تبریز، مشهد، اهواز، رشت، همدان، قزوین، بابلسر، ساری و لواسان بصورت گسترده اجرا شده و همچنان در شهرهای منتخب ادامه دارد.

اطلاع از نحوه ثبت نام و انجام تست درایو

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و انجام تست درایو، به وبسایت رسمی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com مراجعه فرمایید.

 

6 دیدگاه

  1. سلام – در جایی که نگین خودرو 6 روز مبلغ 178 میلیون بنده را عودت نمیدهد و توسط نمایندگی نگین خودرو شعبه ستارخان سر بنده را کلاه گذاشتن چگونه تبلیغات واهی میکنند در حالیکه بدون هیچ گونه قردادی وبا ترفندی زیرکانه بابت خرید نقدی در حق بنده اجحاف شده است و پول واریزی خودم را هم عودت نمیدهند این تبلیغات یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. میشه بگید چرا رفتید سراغ رنو تالیسمان یا احتمالا کلیوس کلا برند رنو خودورساز لوکسی نیست و این مقدار پول بابت رنو دادید؟ البته سلیقه ای است اما در این رنج میتونستی اپتیما بخرید یا سوناتا

        1. بله اپتیما نیمه لوکس کادنزا یا k900لوکس و هیوندای جنسیس بهترین خودوری لوکس به انتخاب جی دی پاور
          یکم مطالعه تون بیشتر کنید البته اگه مطالعه داشته باشید

      1. دوستانی که تجربه یا شناختی در مورد استپوی دارند بذارن ممنون میشم
        از همه نظر
        کیفیت. داخل. خارج. موتور. گیربکس. تناسب با قیمت و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا