شبکه نمایندگان نگین خودرو سه رقمی می‌شود

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

شبکه نمایندگان نگین خودرو سه رقمی می‌شود

 

با افتتاح 20 شعبه و نمایندگی جدید در روزهای آتی، شبکه فروش و خدمات پس از فروش شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران به بیش از 100 نقطه میرسد.

در راستای گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش شرکت نگین خودرو، 83  شعبه و نمایندگی این شرکت در سال گذشته به بیش از صد مرکز افزایش خواهد یافت.

بدنبال پیاده سازی استانداردهای جهانی رنو در شعب و عاملیت های نماینده رسمی خود در ایران، و بمنظور افزایش سطح دسترسی مشتریان نگین خودرو به خدمات مورد نیاز در اقصی نقاط کشور، در سال 97 برنامه توسعه کمی و کیفی شبکه فروش و خدمات پس از فروش این شرکت در حال اجراست و بزودی چندین شعبه و نمایندگی جدید 3S در استانهای تهران، خراسان، اصفهان، البرز، گیلان، خوزستان، زنجان، قزوین و همدان افتتاح می گردد. وظیفه این مراکز فروش خودرو، فروش قطعات و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خودروهای وارداتی برند رنو خواهد بود.

قابل ذکر است شرکت نگین خودرو با ارائه شیوه های متمایز فروش، تحویل و خدمات پس از فروش و نیز با داشتن ناوگان نگین سرویس در سراسر کشور  بمنظور ارائه سرویس در محل به دارندگان خودروهای رنو، بدنبال کسب رضایت حداکثری مشتریان خود بصورت مداوم و مستمر است.

کسب اطلاعات

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com مراجعه بفرمایید.

 


بدون دیدگاه