اخباراخبار داخلی

رشد کیفی قابل توجه رنو در ایران همزمان با افزایش فروش

دومینیک لعل معاون ارشد کیفیت رنو در ایران در یک نشست خبری گفت: رنو همزمان با افزایش فروش کیفیت را نیز بالا برده است به طوریکه رده اول کیفیت اولیه که از سوی ISQI در ایران اعلام می شود قاطعانه در دست رنو است. او همچنین تاکید کرد قطعه سازان ایرانی در مقوله تکنولوژی همگام با قطعه سازان جهانی حرکت می کنند و فقط با چالش های غیر فنی همچون سرمایه گذاری، تامین قطعات، نبود مجموعه سازان بزرگ(تی یر1) و غیره مشکل دارند

وی  همچنین تعداد قطعه سازان طرف قرارداد رنوپارس برای تولید خودروهای تندر90 و ساندرو را 65 قطعه ساز ایرانی اعلام و اظهار داشت که رنو در این دو خودرو به دنبال افزایش داخلی سازی تا 80درصد است  و در اکنون در تندر90 حدود 60 و برای ساندرو 40درصد قطعات از تامین کنندگان داخلی انجام می شود.

دومینیک لعل با تاکید بر استاندارد بودن تولید خودروهای رنو در ایران ادامه داد: روش های کنترل کیفیت برای تولیدات خودروهای تندر90 و ساندرو که هم اکنون در ایران پیاده شده و یا در حال پیاده سازی است دقیقا همان روش هایی می باشد که در تمام پلنت های رنو در سراسر جهان و اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی اجرا می شود.

دومینیک لعل همچنین از 600 نفر روز فعالیت واحد کیفیت رنو در ایران طی سال گذشته و در شرکت های قطعه سازی ایرانی خبر داد .

در این نشست همچنین مهدی مهرآور قائم مقام کیفیت رنو در ایران، در این نشست با تاکید بر اینکه تمرکز شرکت رنو در مقوله کیفیت، بر روی جلب رضایت مشتریان است، تاکید کرد: ما  به دنبال تغییر طرز تفکر در خودروسازی ایران هستیم و تمام تلاش رنو و واحد کیفیت، پیاده سازی نگاه و تفکر مشتری مداری در تولید و عرضه خودروهای رنو است.

فعالیت بیش از 50 نفر در واحد کیفیت رنو در ایران

به گفته وی، بیش از 50 نفر در واحد کیفیت رنو در ایران فعالیت می کنند که دو سوم از این نیروی انسانی در پلنت های تولیدی خودروسازان به منظور اجرا و پیاده سازی صحیح کیفیت برای تولید محصولات رنو حضور دارند.

 

2 دیدگاه

  1. منظور از کیفیت خودوری سال 2003 یعنی 15 سال پیش رنو لوگان یا همون ال نوت؟ واقعا کدوم رشد کیفی ؟ اگه تالیس مان و مگان جدید تولید میکردید میشد در این مورد حرف زد در ضمن در یک بازار بسته و محدود به خودورهای تاریخ گذشته فرانسوی کره ای و چینی ..رنو بایدم یکه تازی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا