افتتاح اولین مرکز آزمایش اختصاصی تست رنو و تویوتا در ایران

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | 1 نظر

افتتاح اولین مرکز آزمایش اختصاصی تست رنو و تویوتا در ایران

در روز های پایانی هفته ی گذشته ، مرکز آزمایش اختصاصی رنو و تویوتا مربوط به شرکت های نگین خودرو و ایرتویا در تهران افتتاح گردید. برگزاری تست درایو یکی از روش های معمول جذب خریداران خودرو در سراسر جهان به شمار می رود و شرکت های ایرانی نیز کم کم به اهمیت این موضوع پی برده اند . معمولا این گونه رویداد ها در مجموعه ی پیست آزادی انجام می شد ، اما اکنون شرکت های نگین خودرو و ایرتویا جهت ارایه ی خدمات بهتر به مشتریان و هم چنین بروز رسانی شرایط فعالیت خود مطابق با استاندارد های رنوی فرانسه و تویوتای ژاپن ، اقدام به افتتاح اولین مرکز آزمایش اختصاصی رنو و تویوتا نمودند.

 

مرکزی برای تست خودرو های بسیار

این مجموعه در زمینی به مساحت 3600 متر در شرق تهران قرار دارد و در حال حاضر علاقمندان قادر به تست خودروهای رنو و تویوتا در آن هستند و بزودی ، قابلیت تست خودرو های جیلی مربوط به هولدینگ ناصح نیز به این مجموعه افزوده خواهد شد. همانطور که گفتیم ، این مرکز بر اساس استاندارد های دو خودروساز مطرح جهانی یعنی رنو و تویوتا توسعه یافته و مدیران ارشد دو شرکت بر ساخت این مجموعه نظارت کرده اند. در این مرکز شما قادر به انجام سی نوع تست مختلف اعم از تست پایداری ، تست سیستم تعلیق و  سیستم پارک خودکار ،  تست خودرو در سراشیبی ها ، تست ترمز ها و غیره در آن خواهید بود.

اولین محیط کنترل شده و رسمی در ایران

مرکز یاد شده نخستین مرکز رسمی و کنترل شده برای تست خودرو در ایران است و دو شرکت نگین خودرو و ایرتویا توانسته نخستین شرکت هایی باشند که خود را به این سطح در کشور رسانده اند. پیش از این تنها مراسم تست درایو محدود به نمایشگاه های خودرو یا رویداد های خاص بود و چنین حدی از تنوع در رویداد های تست درایو وجود نداشت. البته هر دو نماینده در گذشته برنامه های گسترده ای را برای تست درایو محصولات در ایران داشته اند ، از جمله تست درایو شهری نگین خودرو با پوشش 13 شهر بزرگ کشور و برنامه ی جمعه ها در ایرتویا که مشتریان در روزهای جمعه قادر به بررسی خودروهای تویوتا از نزدیک هستند.

 

مدیران این مرکز چه می گویند ؟

یاشار فرونچی از مسئولین بازاریابی و فروش ایرتویا در این مراسم گفت: راه اندازی این مجموعه را برای مشتریان تعهد و وظیفه خود می دانیم و در واقع تست خودرو قبل از خرید یک امکانی است که در کل دنیا رعایت می شود، و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت ایرتویا برای ثبت نام تست درایو خودروهای تویوتا به صورت رایگان اقدام کنند.

همچنین حسینی از مسئولین این مرکز در مراسم افتتاحیه افزود: هولدینگ ناصح تلاش می کند تا تجربه ای ویژه برای مشتریان خلق کند. این که صرفا مشتری به شعب ما بیاید و ماشین خریداری کند در سیاست کاری ما نیست. با توجه به ارتباط مستقیم با رنو فرانسه، خود این شرکت بر روی تمامی استانداردها نظارت می کند و همه تلاش آن ها این است، خدماتی که در سایر کشورها به مشتریان ارائه می شود در ایران نیز وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: در بحث آموزش و ارتقا سطح مهارتی، مجموعه همکاران فروش و خدمات پس از فروش در تمام مدت سال در حال آموزش و فراگیری هستند و در این مجموعه دانش فنی با کیفیت مطلوب به این افراد آموزش داده می شود.

 

برای  ثبت نام در تست درایو خودروهای رنو و تویوتا در مرکز آزمایش اختصاصی رنو و تویوتا ، می توانید به دو وبسایت زیر مراجعه کنید :

http://irtoya.com/

http://neginkhodro.com/


1 دیدگاه

  1. فرهاد | خرداد 1, 1397 | لینک نظر

    کدوم تویوتا رو بعد ازمایش باید خرید؟
    چند برابر قیمت جهانی باید پولشو بدیم؟!۴برابر؟یاشایدم حال کنن بیشتر ازمون پول بگیرن