اخباراخبار داخلی

تحویل اولین سری از بی وای دی F3 به مشتریان

خودروسازی کارمانیا طی مراسمی اولین سری از سدان های مدل F3 را به مشتریان تحویل داد. پویا سالاری شریف مدیرعامل کارمانیا در این مراسم که با حضور خبرنگاران و مشتریان انجام شد اظهار کرد دلیل تاخیر در تحویل این خودرو، کسب استانداردهای جدید 85 گانه برای F3 مطرح بوده.

افزایش قیمت:

پویا سالاری شریف همچنین درباره افزایش قیمت این خودرو گفت : با افزایش حدود 27 درصدی نرخ ارز دولتی ، طبیعی است که قیمت این خودرو از 50 میلیون تومان به 65 میلیون تومان افزایش یابد او در ادامه تاکید کرد دوره بعدی پیش فروش این خودرو، پس از عید فطر آغاز خواهد شد.

افزایش ظرفیت تولید بی وای دی:

درادامه در مورد ظرفیت تولید بی وای دی گفت: امروز، ظرفیت خط تولید این خودروسازی به 20 هزار دستگاه در سال رسیده است وبرای سال 97 کارمانیا برای عرضه 10 هزار دستگاه محصول از انواع محصولات از جمله F3، S6 و S7 را برنامه‌ریزی کرده است که بیشتر این ظرفیت، به F3 اختصاص داده شده است.

F3 با گیربکس اتوماتیک، به زودی:

مدیرعامل کارمانیا ادامه داد: خودرو F3 با گیربکس اتوماتیک در حال طی مراحل تست است و احتمالا تا پایان سال پیش فروش آن آغاز خواهد شد. همچنین در نمونه اتوماتیک شاهد افزایش حجم موتور خواهیم بود.

حدود قیمت بی وای دی S7

مدیرعامل کارمانیا در مورد قیمت خودروی جدید بی وای دی S7 عنوان کرد: قیمت S7 نیز در حدود 160 میلیون خواهد بود.

4 دیدگاه

  1. سلام
    بنده قصد خرید این ماشین رو داشتم اما با این افزایش قیمت منصرف شدم و گزینه های دیگه ی دنده دستی که دارم در نمونه ی صفر کیلومتر این ها هستند برلیانس اچ 330 با موتور 1600 و زوتی دنده ای و جک جی 5 دنده ای (صفرش دیگه تولید نمیشه اما تو نماینگی ها مدل 96 هست با قیمت حدودا 55) و همچنین دنا پلاس شماها کدوم رو پیشنهاد میدین؟
    راستی چرا رینگ های بی وای دی نمونه های تحویلی با اونایی که توی تصاویر قبل از تحویل میدیدم متفاوتن؟

  2. سلام.گفتیم ثبت نام نکنیم همه شرکتا بدقولن….گفتن کارمانیا اینطوری نیست …ولی متاسفانه ۵ماه از ثبت نام گذشته ولی خبری از ماشین درصورتی که تحویلی اردیبهشت 97بووود…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا