اخباراخبار خارجیگردشگری

کوتاه ترین پرواز بین المللی جهان در 8 دقیقه

با کوتاه ترین پرواز بین‌المللی در جهان شما می توانید در عرض هشت دقیقه بین کشورها سفر کنید.

به گفته ی مجله ی ایرویز، خطوط هوایی آروبا هفته گذشته با همکاری ونزوئلا پروازی را انجام داده است که در هشت دقیقه فاصله ۵۰ مایلی بین آروبا و پونتو فیوچو را طی می کند.

قرار است پرواز دو بار در هفته، دوشنبه ها و جمعه ها، انجام بگیرد و مسافران ونزوئلایی را به کوراسائو، بونیر و میامی متصل کند.

قیمت این سفر کوتاه از ۲۱۵ دلار شروع می شود.

در ماه ژانویه، نیکولاس مادورو، رئيس جمهور ونزوئلا، تمام دسترسی های هوایی و دریایی به آروبا، بونیر و کوراسائو را قطع کرد و گفت که کشورهای جزیره ای همسایه منابع ونزوئلا را غارت می کنند و آن ها را در بازار سیاه می فروشند. این محدودیت سه ماه طول کشید.

ارتباطات بین ونزوئلا و کارائیب هنوز محدود مانده است. پونتو فیجو یکی از سه فرودگاه ونزوئلا است که به آروبا پرواز دارد. پروازها به کوراسائو و بونیر تنها مجازند که از فرودگاه کاراکاس انجام شوند.

سال گذشته، یک شرکت هواپیمایی سوئیسی، پرواز هشت دقیقه ای بین آلمان و سوئیس که قبلا کوتاه ترین پرواز بین المللی در جهان بود را لغو کرد. لغو پرواز به علت تعداد پایین افرادی بود که بلیت های ‌این پرواز را تهیه می کردند.

کوتاه ترین پرواز تجاری در جهان، پرواز لوگان ایر در اسکاتلند، از فرودگاه وسترِی تا فرودگاه پاپا وست ری است که کمتر از دو دقیقه طول می کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا