اخباراخبار داخلی

نخستین سری از خودروهای بورگوارد تحویل خریداران شد

بورگوارد یکی از قدیمی ترین خودروسازان آلمانی است و به خصوص مدل هایی مانند بورگوارد پی 100 و بورگوارد ترامواگن و بورگوارد ایزابلا ، خودروهایی مطرح در سالهای پس از پایان جنگ جهانی دوم در بازار اروپا بودند. این خودروساز به دلیل مشکلات مالی مدت زمانی را غیر فعال بود و اکنون با سرمایه گذاری شرکای چینی مجددا وارد عرصه ی خودروسازی شده است و قصد دارد تا با نهایت سرعت برند خویش را احیا نماید.

 

شرکت کیان موتور وارنا نماینده ی رسمی برند بورگوارد در ایران است و سال گذشته در نمایشگاه خودروی تهران حضوری فعال داشت. در حال حاضر مدل های BX5 و BX7 در سگمنت SUV در سبد محصولات این شرکت حضور دارند که به ترتیب با قیمت 239 میلیون تومان و 299 میلیون تومان به فروش می رسند. بورگوارد BX7 یک مدل بزرگ و هفت سرنشینه است که از پیشرانه ی دولیتری توربو با قدرت 224 اسب بخار و جعبه دنده ی شش سرعته ی اتوماتیک بهره می برد. مدل BX5 نیز خودرویی کوچکتر است که از موتور 1.8 لیتری توربو با قدرت 190 اسب بخار بهره می برد و در گام بعدی توسط این شرکت عرضه خواهد شد.

 

از ابتدای فعالیت این برند در ایران ، دچار تغییرات فراوانی در قوانین واردات و نوسانات نرخ ارز بودیم ، اما نهایتا روزگذشته این شرکت طی مراسمی ، اولین سری از خودروهای ثبت نام شده را به مشتریان تحویل دادند. در این مراسم مدیر عامل این شرکت ، علی مهریان از مشتریان تشکر کرده و در ادامه گفت که چشم انداز کیان موتور وارنا رسیدن به بالاترین سطح خدمات و فروش است.

 

در ادامه ی مراسم مدیر خدمات پس از فروش این شرکت ، سیامک مهتابی عنوان کرد که تعمیرگاه مرکزی کیان موتور وارنا در کیلومتر نه جاده ی مخصوص و در شرق تهران در دست راه اندازی می باشد. هم چنین شعبات این شرکت در شهر های رشت و اصفهان تاسیس شده و کیان موتور وارنا به دنبال افزودن شعب در شهر های مهم دیگر کشور است. گارانتی محصولات بورگوارد در نوع خود بی نظیر بوده و این خودروها هفت سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی دارند.

 

در ادامه می توانید تصاویر مربوط به این رویداد را مشاهده کنید :

 

 

کاتالوگ بورگوارد BX7 :

bx7

کاتالوگ بورگوارد BX5 :

bx5

 

جهت اطلاعات بیشتر :

شرکت کیان موتور وارنا

تهران، بلوار المپیک، خیابان ۲۵، خیابان حسینی، پلاک ۱۹، کد پستی ۱۴۸۵۹۶۷۶۲۱

تلفن: +۹۸ ۲۱ ۴۹۱۹۵۰۰۰

پست الکترونیک :info@kianm.com

2 دیدگاه

  1. 5 تا دونه ماشین دادن دست این بنده خداها با قیمت خودروهای برند…!!!
    فردا اومدی دیدی چراغت و موتوری شکسته و تو ایران که هیچ تو دنیا هم یدکیشو پیدا نکردی مثل ما به عقل خودت شک می کنی …. حالا دیگه چه برسه به قطعات یدکی جلوبندیو غیره… حتی یه فیلتر روغن ساده….

  2. دقیقاً رگه های ناپختگی طراحی چینی ها توی این خودرو دیده میشه. از طراحی و حجم پردازی زشت چراغ های جلو گرفته تا طراحی آسیایی بدنه معلومه که این خودرو هیچ ارتباطی با آلمانی ها نداره. فقط این وسط چینی ها رفتن یک مُرده رو از تابوت برداشتن گذاشتن روی کولشون و میخوان با اعتبار اون محصول خودشونو بفروشن. حداقل چهارتا رنگ شاد و خاص میزدن روی اینها که مثل چری آدم از کیفیت رنگ لذت ببره. چندتام مشتری افسرده رفتن سفید و مشکی سفارش دادن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا