اخباراخبار داخلیاسلایدرمدیران خودرو

آزمایش رانندگی با ام وی ام ایکس 22 جدید، مجهز به ESP

آذرماه 95 بود که مدیران خودرو با ارایه ی مدل ام وی ام ایکس 22 که یک کراس اوور کوچک شهری به شمار می رود ، توانست نظر خبرنگاران را به خودش جلب کند و پس از عرضه نیز به واسطه ی شرایط جذاب فروش و امکانات رفاهی مناسب ، فروش خوبی را از جانب خریداران تجربه کرد.این خودرو از آن زمان و در تیپ های دنده دستی و اتوماتیک و با نسخه های متفاوت از نظر امکانات در بازار ایران حضور دارد و چندین بار نیز برنامه های آزمایش رانندگی  یا تست درایو برای آن برگزار شده است. این خودرو همانند بسیاری از هم رده های خود مجهز به یک موتور 1500 سی سی تنفس طبیعی است. در ادامه می توانید مشخصات فنی این خودرو را مشاهده کنید :

 

جدول مشخصات فنی

ابعاد و اندازه 4200*1760*1570 میلی متر
فاصله ی بین دو محور 2555 میلی متر
وزن خالص 1215 کیلوگرم نسخه ی دنده دستی ، 1245 کیلوگرم نسخه ی اتوماتیک
حجم موتور 1497 سی سی
نسبت تراکم 11.4:1
قدرت 105 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه
گشتاور 135 نیوتون متر در 2750 دور بر دقیقه
جعبه دنده پنج سرعته ی دستی ، چهار سرعته ی اتوماتیک
مصرف سوخت 5.9 نسخه ی دنده دستی ، 6.1 نسخه ی اتوماتیک
ظرفیت باک 50 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 5 پلاس

 

 

             آزمایش رانندگی با ام وی ام ایکس 22 جدید
ام وی ام ایکس 22

 

نسخه ی بروز رسانی شده

با توجه به جدی تر شدن بحث استانداردهای 85 گانه و لزوم ارایه ی سیستم های ایمنی پیشرفته نظیر کنترل پایداری در خودروها ، مدیران خودرو که اهمیت زیادی به رضایت مشتریان می دهد ، اقدام به عرضه ی نسخه ی جدید ام وی ام ایکس 22  کرد ،که مجهز به سیستم های TPMS یا کنترل فشار باد تایر ، ESP یا سیستم کنترل پایداری خودرو ، HAC یا سیستم کنترل حرکت در سربالایی ، TCS یا سیستم کنترل کشش و EBA یا سیستم ترمز کمکی الکترونیکی می باشد.

 

ام وی ام ایکس 22
ام وی ام ایکس 22

 

تست درایو روز پنجشنبه

روز پنجشنبه ام وی ام ایکس 22 در اختیار عموم قرار گرفت تا توانایی های آن به طور جدی تری مورد سنجش قرار گیرد. هندلینگ خودرو نسبت به نمونه های قبلی بهتر شده و تکان های جانبی بدنه تا حدود زیادی کنترل می شود و به خصوص برای یک کراس اوور که بیش از یک سدان در معرض واژگونی قرار دارد ، نکته ی مهمی است. جالب است بدانید طبق تحقیقات موسسه ی بیمه برای امنیت بزرگراه ها یا IIHS ، افزودن سیستم کنترل پایداری به خودروها موجب می شود که میزان واژگونی تا 40 درصد در سگمنت سدان و تا 60 درصد در نسخه های کراس اوور و شاسی بلند کاهش یابد.

درنتیجه ام وی ام ایکس 22 بهتر از گذشته می تواند از پیچ ها عبور کند.  این قضیه کاملا محسوس است.

 

 

 

قیمت گذاری

افزایش تجهیزات موجب شده که این خودرو مقداری افزایش قیمت را تجربه کند. در حال حاضر نسخه ی دنده دستی این خودرو به ترتیب در دو تیپ معمولی با قیمت 65 میلیون و 500 هزار تومان و تیپ اسپرت اکسلنت با قیمت 68 میلیون و 600 هزار تومان به صورت نقد و اقساط قابل خریداری است.

 

 

نسخه ی اتوماتیک نیز در دو تیپ به فروش می رسد و برای تیپ لاکچری، قیمت 75 میلیون و 500 هزار تومان و برای تیپ اکسلنت اسپرت با قیمت 78 میلیون و 840 هزار تومان منظور شده است که به صورت نقد و اقساط قابل خریداری است. برای اطلاعات بیشتر می توانید مراجعه کنید به :

شرایط فروش ام وی ام

 

در انتها می توانید تصاویر این رویداد را مشاهده نمایید :

 

1 دیدگاه

  1. به نظرم مدیران خودرو به بعضی از خریداران خود که یک ماه پیش این خودرو رو خریدن واین امکانات و نداشته داره درحقشون اجحاف میشه باید یه فراخوان بزنه که اونایی که مدل 97 این خودرو رو خریدن بیان این امکانات و بهشون اضاف کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا