دسته‌بندی نشده

اعلام برنامه پنج‌ ساله فیات کرایسلر

سرجیو مارکیونه در آخرین سال حضور خود به عنوان مدیر گروه خودروسازی فیات کرایسلر، برنامه پنج سال آینده این شرکت را ترسیم کرد. طبق این برنامه تمرکز اصلی فیات-کرایسلر بر مارک‌های جیپ، آلفارومئو، مازراتی و وانت‌های رم خواهد بود و تولید محصولات فیات و کرایسلر تا حد زیادی محدود خواهد شد.

تصمیم فیات کرایسلر بازتابی از روند بازار خودرو در جهان است. رقابت شدید در بازار خودروهای کوچک که بیشتر محصولات فیات را تشکیل می‌دهد و کاهش تقاضا برای ماشین‌های ون، که بخش اصلی محصولات کرایسلر است، باعث کاهش درآمد این دو کارخانه شده است.

در عوض بازار شاسی‌ بلندها بسیار پر رونق است، تقاضا برای ماشین‌های لوکس رو به افزایش است و سود فروش وانت‌ خوب است.

 

در برنامه پنج ساله فیات-کرایسلر تولید فیات از بازار آمریکا خارج شده و تولیدش به مدل ۵۰۰ و پاندا محدود خواهد شد

 

فیات کرایسلر انتظار دارد تا سال ۲۰۲۲ مارک‌های جیپ، مازراتی، آلفارومئو و رم، چهار پنجم کل فروش را به خود اختصاص دهد و می‌خواهد درآمدش از شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون یورو در سال گذشته به ۱۳ تا ۱۶ میلیارد یورو در سال ۲۰۲۲ برسد.

 

با آمدن مدلهای جدید مثل رانگلر، پیش‌بینی می‌شود امسال هفتاد درصد سود فیات-کرایسلر از فروش جیپ به دست آید

 

در بین این چهار مارک، جیپ از بقیه مهمتر است. پیش‌بینی می‌شود امسال هفتاد درصد سود فیات کرایسلر از فروش محصولات جیپ به دست آید. این شرکت قصد دارد در پنج سال آینده ۹ مدل کاملا جدید یا به روز شده به بازار عرضه کند. نسل جدید مدل چروکی و مدل لوکس‌تر واگونیر از جمله این مدل‌ها است. جیپ دو مدل ویژه بازار چین را هم در برنامه تولید دارد. همه مدل‌های جیپ تا سال ۲۰۲۲ با قوای محرکه الکتریکی هم به بازار عرضه می‌شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا