اطلاعیه فروشکرمان موتور

پیش فروش جک جی 4 از سوی کرمان موتور با موعد تحویل در مهر ماه

پیش فروش جک جی 4 با موعد تحویل در شهریورماه از امروز صبح در نمایندگی های کرمان موتور آغاز و بسرعت این ظرفیت تکمیل شد. هم اکنون این خودرو با موعد تحویل در مهر ماه در نمایندگی های مجاز کرمان موتور قابل خریداری است. در این طرح فروش، این خودرو با قیمت 66 میلیون و 900 هزار تومان و تخفیف 1 میلیون تومانی به خریداران عرضه شده است. با توجه به تکمیل ظرفیت فروش جک جی 4 با موعد تحویل شهریور ماه، کرمان موتور از آغاز عرضه این خودرو با زمان تحویل در مهرماه سال جاری در نمایندگی مجاز این شرکت خبر داده است.

جک J4 به موتور 1.5 لیتری با توان خروجی ۱03 اسب بخار و گشتاور ۱۴6 نیوتون‌متر مجهز است.

از جمله رقبای جک J4 در بازار ایران می توان خودروهایی همچون فاو بسترن B30، بی‌وای‌دی F3، برلیانس H330 و ام‌جی 360 اشاره کرد.

برخی از امکانات رفاهی که در این خودرو قرار دارد، شامل ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها، سیستم ضد سرقت، سنسور پارک عقب، گرم کن آینه، کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، تهویه مطبوع، صندلی چرم، کروز کنترل و عایق صوتی درب موتور می شود.

2 دیدگاه

  1. پیش خرید کردن اشتباهه همه جورش! اول کرمان موتور تکلیف کسایی که النترا رو خریدن مشخص کنه! گفته بیاین پول النترا وارداتی بدید. فکر کن چه سودی داره میکنه این شرکت!

  2. بهترین خرید الان خودوری چینی و لاغیر تحریم ها شدید شدن و فقط چینی بازارش خوبه بخاطر عدم تحریم چینی ها ی زمانی میگفتم نه اما الان با این شرایط فقط چینی سوار بشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا