فیس لیفت هیوندای الانترا چه شکلی خواهد بود؟

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | 5 نظر

فیس لیفت هیوندای الانترا چه شکلی خواهد بود؟

هیوندای قصد دارد در سال ۲۰۱۹ الانترا را با اعمال تغییراتی به بازار بفرستد. نسل حاضر که درسال ۲۰۱۵ معرفی شد، به نسبت نسل قبلی خود تغییرات زیادی داشت و چهره‌ آن اروپایی‌تر شده بود. نسخه فیس لیفت الانترا در حال حاضر در مرحله تست‌ قرار دارد و چندی پیش تصاویری از مدل جدید در هنگام تست در کره جنوبی در فضای وب منتشر شد.

استودیویی به نام KKS که پیش از این رندرهایی از توسان و ولاستر جدید ارائه کرده بود (که این رندرها بسیار به نسخه نهایی شباهت داشتند)، حالا به سراغ الانترای فیس لیفت رفته‌اند.

هیوندای الانترا فیس لیفت

بیشترین تغییرات مربوط به جلوی خودرو است. چراغ‌ها شکل جدیدی دارند و طرح LED متفاوتی در داخل آن دیده می‌شود. جلوپنجره نیز مانند دیگر محصولات جدید هیوندای بزرگتر و عضلانی‌تر به نظر می‌رسد. همچنین فرم چراغ مه شکن تغییر می‌کند تا چهره سدان خشن‌تر شود. در نمای عقب اما اضافه شدن نوار LED به زیباتر شدن چراغ کمک کرده است. همچنین درب صندوق با جابه‌جا شدن پلاک به روی سپر، زیباتر به نظر می‌رسد.

در داخل کابین نیز صفحه نمایش جدیدی با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو برای سرنشینان درنظر گرفته شده است. همچنین امکان شارژ وایرلس اسمارتفون‌ها نیز به آپشن‌های الانترا اضافه خواهد شد.

هیوندای الانترا فیس لیفت

احتمالا چند سیستم ایمنی جدید نیز در الانترای فیس لیفت قرار می‌گیرد. همچنین دوربین عقب و سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید نیز به طور استاندارد برای تمامی مدل‌ها ارائه می‌شود. به نظر نمی‌رسد هیوندای قصد تغییر مشخصات فنی الانترا را داشته باشد. البته کره‌ای‌ها قصد دارند نسخه الکتریکی الانترا را روانه بازار کنند. قدرت خروجی موتور برقی احتمالا عددی بین ۱۲۰ تا ۲۰۰ اسب بخار خواهد بود. درضمن ممکن است هیوندای برنامه‌هایی برای ارائه مدل هیبرید برای موتور دیزلی الانترا نیز در نظر گرفته باشد.

به احتمال زیاد هیوندای تا پایان سال ۲۰۱۸ یا ابتدای سال بعد میلادی از نسخه فیس لیفت الانترا رونمایی خواهد کرد.


5 دیدگاه

  1. سام چینازی | خرداد 22, 1397 | لینک نظر

    واقعا عالیه طراحیش این خودور برترین طراحان جهان طراحی کردن که قلم گلدن کی بهشون تعلق گرفته اونوقت یه بابایی که اصلا معلوم نیس هویتش چیه میاد میگه زشته و الع و بله و اینه و اونه آخه تو که دست راست و چپت بلد نیستی چطور به خودت اجازه میدی در مورد هیوندای النترا که الان تیتر مجله های خودوریی جهانه نظر بدی اعتماد بنفس زیادی تبدیل به هجو گویی میشه کاربر نقی یث همون مهدی ..

  2. نقی | خرداد 21, 1397 | لینک نظر

    واقعا زشت و بی روح هستش. داماغه هواکش ها مسخره طراحی شده. واقعا افتضاحههه

  3. sunmartin | خرداد 21, 1397 | لینک نظر

    واقعا زیبا و خیلی فضایی جلوه میکنه البته که بصورت وارداتی میاد و قیمتش دور از دسترس قشر پایین است پس فقط میشه گفت که زیباست و کانسپت که به واقعیت نزدیکتره بخصوص ورودی دماغه هواکش ها که بسیار زیبا طراحی شده و هدلایت هاش

    • در پاسخ به: sunmartin

      مهدي | خرداد 21, 1397 | لینک نظر

      پس نتيجه ميگيريم که بايد بري همون سراتو رو سوار بشي با قيمت 160 ميليوني که مد نظرته.